|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kutwedstrijd Maar 3 stuks.. gefeliciteerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgende week ist ook 0 punten hé |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit was een gelukkige overwinning. Nauwelijks verdiend te noemen. Als dat het al was. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Voelde in emotie op het laats nog op een wedstrijd in europe
Winst Meer nix te zeggen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi dat iedereen blij is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2022 - 18:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit was een gelukkige overwinning. Nauwelijks verdiend te noemen. Als dat het al was. De eerste keer dit seizoen eigenlijk |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Leon?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2022 door pat -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat we onterecht winnen? Denk het wel inderdaad. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Pec speelt tegen degradatie, dat motiveert wel extra natuurlijk. We hebben het normaal al moeilijk daar, laat staan in een drukke week. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lieve vrolijke jongen die Dessers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die Til struikelde weer aardig over de bal vandaag , toornstra had het donderdag nog niet zo slecht gedaan , toornstra op die positie levert in alles meer dan Til |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Gelukkig deze wedstrijd maar geskipped. Scheelt me weer een middagje ergernis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij stond Linssen 2 meter buitenspel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat was Dessers in de 1e helft. Maar dat zie je niet.
Tis ook net glas met jou, Einstein, hahahaha. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet je niet rukken op die tuinkabouter? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, we zijn weer goed bezig. ;) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Scheidsrechter had sowieso rood moeten trekken. Oké, hij twijfelt of Li ssen de bal wel had gekregen en if hij wel in scoringspositie was gekomen, maar dan nog gad hij rond moeten krijgen omdat het spelbederf is.
Oke, de regels werden vroeger anders geïnterpreteerd, maar ik heb een stukje jurisprudentie. Ik weet even niet meer wanneer, maar John De Wokf plukte ooit tegen ik dacht ajakkes in de punt van de 16 de bal uit de lucht. Kreeg hij rood voor spelbederf. Die regels is nooit gewijzigd.... dus opgeteld is het dik rood.
Maar goed saved by the bell. Gelukkig toch 'gewoon ' gewonnen.....
Van mij mogen ze die regel sowieso weer actiever gebruiken. Erger me kapot aan dat gejank. Tikkie op de arm en ze storten neer alsof de arm eraf geschoten werd. Sport is niet leuk meer door al dat genaaid. Tel daar die belachelijke handsbalregels en het spel is eigenlijk kapot. Slaat nergens op. #dewegkwijt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2022 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of de scheids dacht het is Linssen die alleen op de keeper af gaat, dan is het geen 100% scoringskans meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2022 - 09:29 schreef MMM het volgende:Of de scheids dacht het is Linssen die alleen op de keeper af gaat, dan is het geen 100% scoringskans meer. Hij zag hem over het hoofd. ( gelukkig maar, stond meters buitenspel) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was gewoon rood, ongeacht de poster die je op de pleedeur hebt hangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had m er ook afgestuurd(Linssen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk