|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Deels. Teveel spelen op reserve. Maar tis ook een terugkerend thema, Feyenoord begint pas met voetballen als de tegenstander scoort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geertruida, Til en Nelson er direct uitpleuren in de rust |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2022 - 17:39 schreef Frobin1974 het volgende:Feit dat de keeper het aardig deed zegt al genoeg over het niveau van Feyenoord Vind ik te kort door de bocht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slot kan het elftal ook niet scherp krijgen voor deze wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: PEC speelt 1 op 1 achterin, je zit mis. 3-4-3 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Elke tegenstander in de eredivisie m.u.v. van misschien 3 clubs speelt zo tegen ons. En elke wedstrijd verloopt zo. Dat komt ook deels op het conto van de technische staf, hoe krijg je daar na een half jaar nog geen antwoord op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ken er nog wel meer.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom als t al zo druk is, Geert ook nog in t midden gaat lopen? Donderdag had t waarde, nu loopt ie iedereen in de weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2022 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik ken er nog wel meer. Maar kan iemand mij uitleggen waarom als t al zo druk is, Geert ook nog in t midden gaat lopen? Donderdag had t waarde, nu loopt ie iedereen in de weg. Je moet ergens beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 3-5-2 dan, bij balbezit Ze spelen met 2 spitsen. Zonder bal 5-3-2. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2022 - 17:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Elke tegenstander in de eredivisie m.u.v. van misschien 3 clubs speelt zo tegen ons. En elke wedstrijd verloopt zo. Dat komt ook deels op het conto van de technische staf, hoe krijg je daar na een half jaar nog geen antwoord op? PEC speelde slechts met 3 verdedigers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal Ali en Jens wel weer worden zometeen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet de minste, maar zoals wel vaker is met hem de rechterflank weer nauwelijks bezet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hoor, dat is in balbezit. In balverlies zakken ze in tot ongeveer 5-4-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 3-5-2 eigenlijk constant. Klopt Gelukkig zien de analisten het wel goed. PEC speelt n beetje als onder Co Adriaanse .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lekker worstelen naar een 2-2 eindstand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is gewoon te traag, dat is t hele verhaal. Omschakeling te traag, verkeerde spits voor dit soort voetbal. Verkeerde rechtsbuiten voor deze tegenstander, verkeerde rechtsback. Til wisselen, Orrie naar Tien en Geert als middenvelder. Pedersen op rechts. Walemark brengen voor Nelson. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen wissels. Echt totaal onbegrijpelijk |
|
|
|
|
pat
|
|
|
In het begin was er WEL spel op rechts, soms wat onhandig maar wat op links was gebeurde ook op rechts… Dat kan geen toeval zijn tog? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou, 45 minuten horror. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee hoor, frustraat. Je ziet toch dat het voorin nergens op lijkt? Lekker gehapt ook.
Maar als gezegd: 2e helft keren we het om. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ging best lekker - Tim de Cler |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2022 - 17:48 schreef van geil het volgende:[..] 3-5-2 eigenlijk constant. Klopt Gelukkig zien de analisten het wel goed. PEC speelt n beetje als onder Co Adriaanse . Ze vullen het op hun eigen manier inderdaad. En in het begin speelde ze ook wel meer naar voren. Maar het is toch vergelijkbaar. 3 centrale verdedigers, 2 spitsen. Ik zie het vaak bij onze tegenstanders. Niet alleen dit jaar overigens, onder Dickie was dat ook al regelmatig zo. Ging ook moeizaam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt waar zit ik naar te kijken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2022 - 17:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ze vullen het op hun eigen manier inderdaad. En in het begin speelde ze ook wel meer naar voren. Maar het is toch vergelijkbaar. 3 centrale verdedigers, 2 spitsen. Ik zie het vaak bij onze tegenstanders. Niet alleen dit jaar overigens, onder Dickie was dat ook al regelmatig zo. Ging ook moeizaam. Maar dat is dan in balbezit, bij balverlies hebben ze er vijf achterin en de voorste twee zakken ook bijna tot de eigen 16 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er loopt gewoon niemand warm. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2022 - 17:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar dat is dan in balbezit, bij balverlies hebben ze er vijf achterin en de voorste twee zakken ook bijna tot de eigen 16 Min of meer ja. Al proberen die voorste 2 tegen Trauner en Senesi aan te kruipen om in de counter 1 tegen 1 te komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En we kloten gewoon lekker door joh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2022 - 17:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Min of meer ja. Al proberen die voorste 2 tegen Trauner en Senesi aan te kruipen om in de counter 1 tegen 1 te komen. Die staan vanuit ons ook meestal op de helft vd tegenstander idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce