BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 maart 2022, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 maart 2022 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Van te voren wel. Tijdens de wedstrijd hoop gekregen.
Dat maakt t klote
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 20 maart 2022 - 16:39   quote  deeplink  
Niet verdiend. Jammer dat we conditioneel niet mee konden. Met name Toornstra was geweldig. Zijn wissel was een aderlating. Ajakkes zwijnt hier ontzettend en dat weten ze pok wel, want anders zouden ze het nooit zo vieren.

Hopen dat Anthony een wedstrijd of vijf krijgt. Wat een misselijk mannetje zeg.

Had Tadic trouwens niet rood moeten krijgen? Verder vond ik Makkelie ontzettend goed hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2022 door Arie.Klooster --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2022 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook.
Maar de wissels van Ten Hag deden t m
Eens daarbij had Slot Dessers er ook eerder uit moeten halen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 maart 2022 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens daarbij had Slot Dessers er ook eerder uit moeten halen.
Minuut 75 was zeker een kwartier te laat ja
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2022 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Niet verdiend. Jammer dat we conditioneel niet mee konden. Met name Toornstra was geweldig. Zijn wissel was een aderlating. Ajakkes zwijnt hier ontzettend en dat weten ze pok wel, want anders zouden ze het nooit zo vieren.

Hopen dat Anthony een wedstrijd of vijf krijgt. Wat een misselijk mannetje zeg.

Had Tadic trouwens niet rood moeten krijgen? Verder vond ik Makkelie ontzettend goed hoor.
Niet verdiend? Wij verdienden niks meer dan dit de tweede helft
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 maart 2022 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Echt niks meer laten zien idd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2022 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:40 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Minuut 75 was zeker een kwartier te laat ja
Jup
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 20 maart 2022 - 16:47   quote  deeplink  
En idd krijgt Anthony rood, alleen 90 minuten te laat!!
speedy1
 speedy1 - zondag 20 maart 2022 - 16:49   quote  deeplink  
Je wint toch nooit van 020, zowel uit als thuis dan maar PSV pakken. Dan heb je echt altijd meer kans.
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 maart 2022 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:49 schreef speedy1 het volgende:
Je wint toch nooit van 020, zowel uit als thuis dan maar PSV pakken. Dan heb je echt altijd meer kans.
Was wel de beste kans in jaren.
speedy1
 speedy1 - zondag 20 maart 2022 - 16:51   quote  deeplink  
1e helft dan, daarna kut
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2022 - 16:55   quote  deeplink  
Wat is Marciano kut zeg. Zeker 2 goals ziet ie er niet goed uit.
Nelson en Dessers weer niet voldoende, Til ietsje beter, en wat moeten we nog zonder Trauner?
Slot had eerder in mogen grijpen want laatste half uur waren we ineens gestopt met voetballen.

En Antony moet verboden worden.
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 maart 2022 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:55 schreef FR-Henk het volgende:
Wat is Marciano kut zeg. Zeker 2 goals ziet ie er niet goed uit.
Nelson en Dessers weer niet voldoende, Til ietsje beter, en wat moeten we nog zonder Trauner?
Slot had eerder in mogen grijpen want laatste half uur waren we ineens gestopt met voetballen.

En Antony moet verboden worden.
Echt je zou zo'n gedrocht maar in je team hebben. Net als Tadic trouwens. Net zo vies als die opgestapte dwerg.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2022 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:57 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Echt je zou zo'n gedrocht maar in je team hebben. Net als Tadic trouwens. Net zo vies als die opgestapte dwerg.
Tadic ook ja.
Zulke types moet je in Pieter Baan centrum plaatsen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2022 - 18:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

En zo gaat het altijd eigenlijk. Feyenoord begint aardig. Soms is dat 10 minuten, soms een helft, soms 60 minuten, en dan komt Ajax en gaan ze er overheen.

Eerste helft waren wij wat beter, maar de tweede helft leek nergens op. En de grotere kansen naast de goals waren ook niet voor ons. Dan heb je ook niet zoveel te klagen denk ik. Een gelijkspelletje had gekund, maar dat hebben we onvoldoende afgedwongen.
van geil
 van geil - zondag 20 maart 2022 - 18:16   quote  deeplink  
De spitsen stonden heel diep.
Had Ajax moeite mee.
Ook Til sloot goed bij.
In de 2de helft zag je dat de voorwaartsen moe waren.
Linssen was geen goede wissel, 0 diepgang.
Had eerder voor Ali gekozen.
Toen Toornstra ook wegviel was het klaar,en dankzij de ongelofelijke clown op goal.
Fey1908
 Fey1908 - zondag 20 maart 2022 - 18:30   quote  deeplink  
Ongelovelijk marciano van deze man moet je afscheid nemen. Zelfde geld voor hendrix daar heb je ook echt niks aan. Dessers speelde goed. Zelfs nelson met veel dreiging. En aursnes wat een controleur. Goed gespeeld feyenoord!!!! Maar met spelers als marciano en hendrix kom je niet verder!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 20 maart 2022 - 19:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja, ajakkes krijgt met drie punten veel te veel. Ze hebben gezwijnd. Ze hadden er niet echt vetrouwen in. Een goede keeper has die vrije trap er nooit in laten gaan. Dan hadden we er wel een punt aan over gehouden, misschien wel drie. Zoals zo vaak ontsnapt ajakkes weer. Dit was teveel van het goede. Bij 1-3 waren ze geknakt. Dan waren ze er mentaal gezien tbtaal niet meer over heen gekomen. Nu bleven ze er juist wel in geloven. Dus in mijn optiek niet gewonnen omdat Dessers geen overzicht heeft en zelf gaat in plaats van Toornstra te bedienen en omdat Ofir naar voren stapt waarmee hij zichzelf kansloos maakte (precies dezelfde fout die keepers maken bij een indraauende corner die er ineens in draait).

Kortom een gelijkspel was terecht geweest (mijn mening)
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2022 - 19:38   quote  deeplink  
Maar vanaf de 60e minuut hebben we nergens aanspraak op kunnen maken.
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2022 - 19:41   quote  deeplink  
Nog steeds ziek van. En dat zal wel ff duren
ar
 ar - zondag 20 maart 2022 - 19:54   quote  deeplink  
Ingecalculeerd en toch flink nazuur.
Puur op de manier hoe we onze eigen film weer regisseren.
Bowie
 Bowie - zondag 20 maart 2022 - 20:09   quote  deeplink  
Tering zuur dit, zeker dat de grootste klootzakken aan de andere kant ook nog eens de beul zijn.

Onnodig, Stylzz heeft gelijk, na 60 minuten helemaal niks meer gezien van ons.
Die Joodse doelman is het niet, die Hendrix is het niet, en Toornstra maakte het verschil.

Hoor verder niemand over die achterlijke actie van die Alvarez, uit de beelden blijkt duidelijk dat hij maar 1 intentie had, Dessers een beuk geven, was binnen 16 meter, dus penal en weg idiote Argentijn. Werd helemaal niet bij stilgestaan op TV, laat staan de VAR.

Maar ook Slot ging niet vrijuit, vond het bizar dat hij de dubbele wissel 020 niet direct counterde met Walemark en Hendriks.

En zo hebben we nog maar 1 ding, de CL, en die gaan we winnen ook. Want ik vond ons 60 minuten in het hol van de leeuw de beste en met Kokcu erbij waren die laatste 20 minuten heel anders verlopen.
van geil
 van geil - zondag 20 maart 2022 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 20:09 schreef Bowie het volgende:
Tering zuur dit, zeker dat de grootste klootzakken aan de andere kant ook nog eens de beul zijn.

Onnodig, Stylzz heeft gelijk, na 60 minuten helemaal niks meer gezien van ons.
Die Joodse doelman is het niet, die Hendrix is het niet, en Toornstra maakte het verschil.

Hoor verder niemand over die achterlijke actie van die Alvarez, uit de beelden blijkt duidelijk dat hij maar 1 intentie had, Dessers een beuk geven, was binnen 16 meter, dus penal en weg idiote Argentijn. Werd helemaal niet bij stilgestaan op TV, laat staan de VAR.

Maar ook Slot ging niet vrijuit, vond het bizar dat hij de dubbele wissel 020 niet direct counterde met Walemark en Hendriks.

En zo hebben we nog maar 1 ding, de CL, en die gaan we winnen ook. Want ik vond ons 60 minuten in het hol van de leeuw de beste en met Kokcu erbij waren die laatste 20 minuten heel anders verlopen.
Helemaal eens, behoudens Hendrix.
Walemark en Ali hadden moeten komen.
Niet Linssen en Hendrix.
Bowie
 Bowie - zondag 20 maart 2022 - 20:23   quote  deeplink  
Dank van Geil, maar ik doelde op Hendriks, onze Varkenoorder, niet dat mislukte lampie, maar Hendriks had ik als mandekker op die Brondby gezet waardoor Trauner zich meer kon richten op die opkomende middenvelders, want daar verloren we de slag uiteindelijk.
van geil
 van geil - zondag 20 maart 2022 - 20:30   quote  deeplink  
Best n goed punt ja.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2022 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 20:23 schreef Bowie het volgende:
Dank van Geil, maar ik doelde op Hendriks, onze Varkenoorder, niet dat mislukte lampie, maar Hendriks had ik als mandekker op die Brondby gezet waardoor Trauner zich meer kon richten op die opkomende middenvelders, want daar verloren we de slag uiteindelijk.
Juist. WNt zij gingen juist opportunistisch spelen en snel de voorhoede zoeken en dan de duels om de afvallende ballen winnen.
En dat gebeurde precies
R()b
 R()b - zondag 20 maart 2022 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tadic ook ja.
Zulke types moet je in Pieter Baan centrum plaatsen.
De reden waarom vele Feyenoorders e.a geen 020 Europese wedstrijden op tv kijken.
En ze ook niets gunnen.
Spendeer daar nog geen kijkcijfer aan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2022 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 20:23 schreef Bowie het volgende:
Had je dan niet beter Pedersen kunnen brengen en Geert naar het centrum?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2022 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 20:11 schreef van geil het volgende:

[..]

Helemaal eens, behoudens Hendrix.
Walemark en Ali hadden moeten komen.
Niet Linssen en Hendrix.
Walemark is daar nog aan toe wat ik van hem gezien heb. Die heeft een hoop talent en is waarschijnlijk op termijn basisspeler, maar hij speelt nog als een junior. Ali had ik wel al veel eerder gebracht. Waarschijnlijk omgeschakeld naar een ander systeem, zoals hierboven ook werd geopperd. Met ook Pedersen erbij en 3 centrale verdedigers. En Sini/Ali als duo vooraan.
van geil
 van geil - zondag 20 maart 2022 - 21:06   quote  deeplink  
Hoe het ook is.
Onze bank had er weer geen visie over.
van geil
 van geil - zondag 20 maart 2022 - 21:07   quote  deeplink  
En die behoren het te zien.
En worden er voor betaald.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2022 - 21:08   quote  deeplink  
Das waar. Daar hebben ze zonder meer wat laten liggen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Ze hadden wel een visie alleen die pakte niet uit zoals bedacht.
van geil
 van geil - zondag 20 maart 2022 - 21:19   quote  deeplink  
Volgens mij deden ze niets.
Alles bleef hetzelfde behoudens 1 op 1 wisssels
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 21:19 schreef van geil het volgende:
Volgens mij deden ze niets.
Alles bleef hetzelfde behoudens 1 op 1 wisssels
Precies. Slot gaf ook aan dat tot die 2-2 hij eigenlijk t idee had dat die goal nooit zou vallen.
Toen die viel was t de 78e minuut.
ras
 ras - zondag 20 maart 2022 - 21:53   quote  deeplink  
Schandalig dat Feyenoord na 17 jaar er maar niet in slaagt Ajax een pak slaag uit te delen. De kans was vandaag echt aanwezig. Na de voorsprong 1-2 weer achteruit voetballen en dan weet je alweer dat je de partij verliest wat dan ook weer gebeurt voor de 17e keer. Waarom toch iedere keer weer! Blijf je man dekken en voetbal vooruit. Vitesse, Heracles, Go Ahead, AZ etc. winnen daar en wat doet Feyenoord dan 17 jaar in Amsterdam weer verliezen. Om gek van te worden gewoon. Stroop je mouwen eens een keer op en geef dat Ajax een fors pak slaag. Een gemiste kans om dat weer na te laten pffff...... Wanneer wel ???
van geil
 van geil - zondag 20 maart 2022 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies. Slot gaf ook aan dat tot die 2-2 hij eigenlijk t idee had dat die goal nooit zou vallen.
Toen die viel was t de 78e minuut.
Waar zit je naar te kijken dan.
Iedereen zag t aankomen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2022 - 22:10   quote  deeplink  
Nou eerlijk vond ik dat de ergste storm ook was gaan liggen hoor.
Die vrije trap was gewoon KUT. Daarna wist je zeker dat t 3-2 zou worden
ras
 ras - zondag 20 maart 2022 - 22:16   quote  deeplink  
Feyenoord had Ajax vandaag een forse pak slaag kunnen uitdelen, maar door het achteruit voetballen, laten ze Ajax keer op keer terugkomen en verliezen ze ieder keer de wedstrijd. Ze pakken na de voorsprong nooit door tegen Ajax door 0-2, 0-3 te maken maar gewoon weer achterover leunen net zo lang dat weer 1-1 wordt en dan weet je dat het weer verliezen wordt. Het is iedere keer hetzelfde verhaal en dat na 17 jaar in Amsterdam tegen dat Ajax. Te bizar voor woorden gewoon dat je daar na 17 jaar niet kunt winnen terwijl clubs uit het rechterrijtje daar wel winnen. Pffff....
Leuv
 Leuv - zondag 20 maart 2022 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 21:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Had je dan niet beter Pedersen kunnen brengen en Geert naar het centrum?
Absoluut. En Dessers gewoon diep laten staan i.p.v. Linssen. Onbegrijpelijke wissels.
Wie die Hendrix heeft gehaald moet direct wieberen. Die heeft ons nu al aardig wat punten gekost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2022 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2022 - 22:55   quote  deeplink  
Vanaf de komst van Brobbey , en pas echt vanaf de bal op de lat van die Brobbey, ging het spel kantelen. Dat was vanaf de 69e minuut.
Feyenoord oogde te uitgeblust om de tempoverhoging te kunnen volgen.
Pedersen viel daarnaast niet lekker in, Hendrix helemaal niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2022 - 23:11   quote  deeplink  
Pedersen viel pas laat in, 10 minuutjes gespeeld, daar kan je toch niet al teveel aan ophangen? Maar goed, daar zit m.i. een deel van het probleem, je kan eerder nieuw elan in je elftal wisselen, zelfs al zou je het tactisch grotendeels laten staan. Bijvoorbeeld Nelson speelde een helft aardig, maar die was vrij snel in de tweede helft wel klaar vond ik, ook fysiek. Heb je wel wat opties voor op de bank zitten natuurlijk. Maar die heeft de hele wedstrijd gespeeld.
van geil
 van geil - zondag 20 maart 2022 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 22:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

Absoluut. En Dessers gewoon diep laten staan i.p.v. Linssen. Onbegrijpelijke wissels.
Wie die Hendrix heeft gehaald moet direct wieberen. Die heeft ons nu al aardig wat punten gekost.
Eens, die diepgang was de kracht
VVout
 VVout - maandag 21 maart 2022 - 07:56   quote  deeplink  
En dan Nelson laten staan, die was op en kon geen bal meer vast houden, pffff.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 21 maart 2022 - 09:08   quote  deeplink  
Onverdiend verloren van dat zooitje (020+var+scheids). Het is toch niet met een pen te beschrijven hoeveel voordeel die gasten elke keer weer krijgen van de wedstrijdleiding en hoeveel hinder Feyenoord daar van heeft? Wat moet er gebeuren alvorens wij een pingel gaan krijgen? Dit is toch niet normaal? En dan nog lees ik dat de scheids goed was? Ja, voor die kutjoden, zoals gewoonlijk.
Het is verschrikkelijk, knjb doet er werkelijkwaar alles aan om die gasten weer kampioen te maken, het ligt er zo dik op.
Nu heb ik een kutweer als het niet langer duurt....en dat komt niet door Feyenoord.
Al moet ik wel zeggen, heel rap afscheid nemen van die keeper, Nelson, Hendrix
VVout
 VVout - maandag 21 maart 2022 - 09:32   quote  deeplink  
Een beetje beter met je kansen omgaan. Spelers tijdig wisselen als ze ziet dat ze steken laten vallen en dan die keepert hè.

Maar goed ben er nu wel klaar mee, focus op conference league en 3e zien te worden. Naar voren kijken en deze misère snel vergeten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 maart 2022 - 09:55   quote  deeplink  
In retrospect heb je nul punten, maar wel winstpunten uit de wedstrijd.
Laat dat doorwerken de komende wedstrijden
MMM
 MMM - maandag 21 maart 2022 - 10:57   quote  deeplink  
Met deze keeper valt geen eer te behalen.

2 fouten bij Slavia, gisteren 2 fouten qua goals. Want vergeet niet, hij ging nog 3/4 keer onder een bal door. En qua uittrappen ook matig.
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 maart 2022 - 13:03   quote  deeplink  
Feyenoord was de morele winnaar 9heb je voor de rest niets aan). 2 dagen minder rust en een zuivere penalty onthouden bij 1-2. Slot wisselde te defensief. Sinisterra was op, had gewisseld moeten worden met Walmark ipv Linssen. Pedersen ipv Toornstra en geertruida doorschuiven naar het midden. Dan had je genoeg aanvalskracht (counter) overgehouden om 020 pijn te doen.
Dessers heeft geen overzicht in de zestien anders hadden we 1-3 voorgestaan. Allemaal dus net niet, maar we zijn niet vernederd. 020 had het idee dat ze de CL hadden gewonnen. Dat is voor mij een teken dat ze het zwaar hadden in de wedstrijd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 21 maart 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
Nou eerlijk vond ik dat de ergste storm ook was gaan liggen hoor.
Die vrije trap was gewoon KUT. Daarna wist je zeker dat t 3-2 zou worden
Dat die vrije trap er in zou gaan, vond ik wel degelijk voorspelbaar. Eigenlijk zag je ajakkes al wat wanhopig worden, maar je wist op het moment dat de scheidsrechter floot om die vrije trap te geven al dat ajakkes ook nog zou winnen als deze er in zou gaan en gezien de resultaten uit het verleden dat het dus zou gebeuren.... prompt zie je Ofir een stapje mijn op het moment van nenen en je weet genoeg. Ik weet natuurlijk niet of we hadden gewonnen, maar hierdoor kregen zij vleugels, terwijl hun koppen anders steeds verder waren gaan hangen.

Positieve is dat onze jongens zich hebben laten zien zoals we willen. Hopen dat dit dusdanig vertrouwen geeft dat we de rest winnen, inclusief pisvee. Wie weet zit er nog een stuntje in mbt plaats twee....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 maart 2022, 14:30 uur)

0.0151500