|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan nog, hoeveel hersens heeft die gozer... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Pffff en weer ontsnapt. Gefeliciteerd mannen! Niet verdiend, maar wel heel lekker. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heel vreemd van Tadic maar het toneel spelen van Antony sloeg idd nergens op. Moet maar weer eens klaar zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:30 schreef Pietje het volgende:Pffff en weer ontsnapt. Gefeliciteerd mannen! Niet verdiend, maar wel heel lekker. 2e helft wel verdiend, wel ongelooflijk onnozel om zo 2 goals weg te geven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja en nu een extra wedstrijd schorsing. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar de sleutel bij Feyenoord brak wel toen Toornstra daar weg viel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is dat zo? Dacht dat het er 1 bleef |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laten we echt duimen dat Martinez meevalt he. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerste helft troeft Feyenoord de slechte veldbezetting van Ajax gewoon af en mag je blij zijn dat het geen 1-3 wordt.
Na rust was er maar een ploeg die wilde voetballen, al duurde het even voor de kansen kwamen. Einde van de rit terecht gewonnen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nope! Wedstrijd geel geel = rood is 1 wedstrijd naar mijn weten. Blijft nu scherp staan daarna! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt echt niet fantastisch.
Maar als je vandaag kijkt wat je echt weggeeft aan kansen komt dat alleen maar door jezelf. En je krijgt ook gewoon weer een flink wat kansen.
Zo slecht is het dan allemaal niet naar mijn idee.
En daarnaast. Ajax heeft extreem veel veerkracht, dat is 100% de verdienste van ten Hag en een hele belangrijke kwaliteit.
Je wint namelijk vandaag puur en alleen op wilskracht.
En eerlijk is eerlijk. Vandaag wisselt ten Hag heel erg goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nope! Wedstrijd geel geel = rood is 1 wedstrijd naar mijn weten. Blijft nu scherp staan daarna! Ik dacht dat hij nu de schorsing krijg van de zoveelste hele kaart. En dan de rode kaart als extra schorsing.
Maar weer dat niet zeker.
Het is iig wel heel erg amateuristisch als je deze twee gele kaarten ziet van Anthony |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik dacht dat hij nu de schorsing krijg van de zoveelste hele kaart. En dan de rode kaart als extra schorsing. Maar weer dat niet zeker. Het is iig wel heel erg amateuristisch als je deze twee gele kaarten ziet van Anthony Maar die 2e vind ik raar, want uiteindelijk gooit Tadic hem op de grond! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als die weg valt moet je met Schuurs gaan spelen.
Ik zou dan zelf gewoon blind centraal gaan spelen met Tagliafico.
En dan Timber en Blind dicht bij elkaar laten spelen en beiden verbieden op te komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar die 2e vind ik raar, want uiteindelijk gooit Tadic hem op de grond! Hij gaat eerst buiten de lijnen liggen als een of andere idioot. Staat daarna op loopt rustig binnen de lijnen en gaat even daarna weer half liggen of weet ik veel wat doen. Ik denk dat hij voor dat theatrale gewoon die kaart krijgt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:45 schreef remco k het volgende:[..] Hij gaat eerst buiten de lijnen liggen als een of andere idioot. Staat daarna op loopt rustig binnen de lijnen en gaat even daarna weer half liggen of weet ik veel wat doen. Ik denk dat hij voor dat theatrale gewoon die kaart krijgt. Maar ja Remco, dat is beetje hoe hij als speler is. Dat weten we allemaal. Brazilianen, Portugezen, het zit een beetje bij die gasten in de aard. Zo hebben Argentijnen juist weer een bepaalde pit dat ze bij elke trap gewoon weer opstaan! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:44 schreef remco k het volgende:[..] Als die weg valt moet je met Schuurs gaan spelen. Ik zou dan zelf gewoon blind centraal gaan spelen met Tagliafico. En dan Timber en Blind dicht bij elkaar laten spelen en beiden verbieden op te komen. Eens. Maar ik hou mijn hart vast.
Gelukkig zit er wat tijd na Groningen, maar vrees einde seizoen voor hem
Schuurs kost ons echt de titel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:51 schreef Loetje het volgende:[..] Eens. Maar ik hou mijn hart vast. Gelukkig zit er wat tijd na Groningen, maar vrees einde seizoen voor hem Schuurs kost ons echt de titel Even naar de wonderdokter in Servië. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ze zijn bij ESPN helemaal van slag na de nederlaag van hun Feyenoord |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Idem, maar je levert wel heel veel snelheid en kopkracht in centraal achterin. Timber moet dan echt wel ietsje inhouden met het opkomen voor de rugdekking achter Blind. Blind natuurlijk positioneel heel sterk maar je kan hem centraal achterin niet 1 op 1 laten spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha vooral die Been en die presentator zijn echt anti-Ajax aan het lullen! Hahahaaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:53 schreef Eide het volgende:[..] Idem, maar je levert wel heel veel snelheid en kopkracht in centraal achterin. Timber moet dan echt wel ietsje inhouden met het opkomen voor de rugdekking achter Blind. Blind natuurlijk positioneel heel sterk maar je kan hem centraal achterin niet 1 op 1 laten spelen. Maar zou je dan niet Blind centraal zetten en hem naar voren laten bewegen en dan Timber meer naar achteren laten hangen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha vooral die Been en die presentator zijn echt anti-Ajax aan het lullen! Hahahaaha Marciano ook. Alleen maar over Feyenoord.
Waarom verdiend Feyenoord een punt dan? Eerlijke vraag hoor.
Ajax had voor rust gewoon nog 2 dominante fases. Maar stond terecht achter en mocht blij zijn met erger Maar na rust voetbalde alleen Ajax en Feyenoord 0 kansen.
Overigens was het wel zo toen Toornstra uit viel, Feyenoord organisatorisch uit elkaar viel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:57 schreef Loetje het volgende:[..] Marciano ook. Alleen maar over Feyenoord. Waarom verdiend Feyenoord een punt dan? Eerlijke vraag hoor. Ajax had voor rust gewoon nog 2 dominante fases. Maar stond terecht achter en mocht blij zijn met erger Maar na rust voetbalde alleen Ajax en Feyenoord 0 kansen. Overigens was het wel zo toen Toornstra uit viel, Feyenoord organisatorisch uit elkaar viel Ok, vond Vink nog wel meevallen maar moet ook zeggen dat ik niet helemaal naar dat gezwets luister. Hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel vind ik de tandem Tadic met Nico aanvallend echt beter.
Klaassen viel misschien niet goed in, maar verzaakt niet in zijn meters. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 17:01 schreef Loetje het volgende:Wel vind ik de tandem Tadic met Nico aanvallend echt beter. Klaassen viel misschien niet goed in, maar verzaakt niet in zijn meters. Klaassen heb echt gewerkt en dat was goed om te zien na zijn invalbeurt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 17:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klaassen heb echt gewerkt en dat was goed om te zien na zijn invalbeurt! 100%
Tegen Groningen zal die op 10 staan en Berghuis op rechts. Geen diepgang dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 17:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klaassen heb echt gewerkt en dat was goed om te zien na zijn invalbeurt! Zowaar blijken de wissels van ten Hag te werken.
Klaassen bracht een hoop energie aanvallend en voetbalde gewoon goed.
Brobbey zorgde ervoor dat er iets meer ruimte in dat centrum waardoor ze moesten kiezen. Daar ontstaat die 3e goal ook gewoon uit.
Tagliafico viel erg goed in en deed nu wel wat je gewoon van hem kan en mag verwachten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 17:03 schreef Loetje het volgende:[..] 100% Tegen Groningen zal die op 10 staan en Berghuis op rechts. Geen diepgang dan Heb je met Anthony ook niet meer momenteel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerlijk is eerlijk, wat kan Slot fantastisch een wedstrijd relativeren zeg |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 16:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar zou je dan niet Blind centraal zetten en hem naar voren laten bewegen en dan Timber meer naar achteren laten hangen! Dat zien we TImber alleen niet doen. De eerste goal van Feyenoord valt ook weer doordat Timber ver vooruit is en een back ook al ver vooruit is. Ajax is na de winterstop echt een stuk discipline daarin verloren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind dat sowieso een hele goede trainer.
Die mag best eens bij Ajax aan het werk gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gorter alweer fit eigenlijk? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Groningen az en Vitesse uit.
Dat zijn nog wel een paar hele lastige potjes.
Je mag er 1 gelijk spelen.
Psv uit. Nog naar Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2022 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan had hij wel op de bank gezeten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Laat ik het anders zeggen, Gorter op de terugweg en snel inzetbaar?.. Wat je eerst las is dat het max 2 weken zou duren maar hoor en zie er niks meer over.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 17:51 schreef nummer10 het volgende:[..] Laat ik het anders zeggen, Gorter op de terugweg en snel inzetbaar?.. Wat je eerst las is dat het max 2 weken zou duren maar hoor en zie er niks meer over.. De verwachting is dat hij na de interlandbreak weer inzetbaar is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 17:26 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat sowieso een hele goede trainer. Die mag best eens bij Ajax aan het werk gaan. Qua resultaten niet geweldig natuurlijk. Hij is dit seizoen ook echt heel zwak begonnen. Hij is best goed voor de camera en sinds de dramatische start best heel goed bezig, maar ik weet het niet hoor. Waarschijnlijk wel de beste Nederlandse trainer na Ten Hag denk ik. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Merci, hoop dat die de kans krijgt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 17:48 schreef remco k het volgende:Groningen az en Vitesse uit. Dat zijn nog wel een paar hele lastige potjes. Je mag er 1 gelijk spelen. Psv uit. Nog naar Feyenoord. En Twente uit.
PSV naar Twente en wij maar Groningen direct naar de break.
En AZ - Ajax En Feyenoord - PSV ook op dezelfde speelronde.
Maar ik denk dat NEC uit voor ons ook heel vervelend wordt. Die gaan ook met 5 man naar achter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Na de break een 16.30 wedstrijd op zaterdag. Bahbah |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat ik ook lees, is dat de Zuid Amerikanen weer laat terug zullen zijn en daarom onzeker zijn voor Groningen uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch wel knap en absoluut niet des Ajax om de laatste drie wedstrijden volledig op karakter te winnen.
Laten we hopen dat dit het geluk van de kampioen is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 18:46 schreef Loetje het volgende:[..] En Twente uit. PSV naar Twente en wij maar Groningen direct naar de break. En AZ - Ajax En Feyenoord - PSV ook op dezelfde speelronde. Maar ik denk dat NEC uit voor ons ook heel vervelend wordt. Die gaan ook met 5 man naar achter Ajax mag 1 keer gelijk spelen.
Ik zou dat wel lekker vinden hoor, gewoon gelijk in punten en op doelsaldo kampioen worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 19:02 schreef remco k het volgende:Toch wel knap en absoluut niet des Ajax om de laatste drie wedstrijden volledig op karakter te winnen. Laten we hopen dat dit het geluk van de kampioen is. Het is helemaal niet erg een keer op karakter te winnen ook. Maar we krijgen de tegengoals werkelijk krankzinnig makkelijk tegen dus maak me wel heel erge zorgen.
PSV heeft momenteel ook de vorm |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Omdat? Je weet dat Gorter bij Jong nu ook niet echt een hele.sterke indruk maakte? Ik zie liever Pasveer dan terugkeren. En hopelijk gaat Ajax volgend seizoen eens een goede 1ste keeper zoeken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Baggertijd! Maar ja, dat is tegenwoordig normaal! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 18:46 schreef Loetje het volgende:[..] En Twente uit. PSV naar Twente en wij maar Groningen direct naar de break. En AZ - Ajax En Feyenoord - PSV ook op dezelfde speelronde. Maar ik denk dat NEC uit voor ons ook heel vervelend wordt. Die gaan ook met 5 man naar achter Helpt Schöne ons toch gewoon? ;-) |
|
|
|