BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 maart 2022, 14:30); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 20 maart 2022 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 19:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat? Je weet dat Gorter bij Jong nu ook niet echt een hele.sterke indruk maakte? Ik zie liever Pasveer dan terugkeren. En hopelijk gaat Ajax volgend seizoen eens een goede 1ste keeper zoeken.
Ik zie ook liever pasveer... Maar die zien we denk ik niet of nauwelijks terug dit seizoen.. En jong zegt me echt niet alles, we weten ook hoe onana daar was.. en zo zijn er meer talenten die beter zijn met betere spelers om hun heen wat vrij logisch is natuurlijk..
nummer10
 nummer10 - zondag 20 maart 2022 - 20:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Baggertijd! Maar ja, dat is tegenwoordig normaal!
Helaas wel ja...
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 20 maart 2022 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 19:00 schreef Loetje het volgende:
Wat ik ook lees, is dat de Zuid Amerikanen weer laat terug zullen zijn en daarom onzeker zijn voor Groningen uit.
Klopt, alleen zal Ajax Martinez en Anthony hier willen houden ivm blessures denk ik.
Groningen uit terwijl PSV uit bij Twente moet, wordt cruciaal denk ik. Wij zullen daar na 5 jaar ofzo weer eens zien te winnen.
Het kan nog steeds ondanks onze mindere periode!!!!
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 20:23 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Klopt, alleen zal Ajax Martinez en Anthony hier willen houden ivm blessures denk ik.
Groningen uit terwijl PSV uit bij Twente moet, wordt cruciaal denk ik. Wij zullen daar na 5 jaar ofzo weer eens zien te winnen.
Het kan nog steeds ondanks onze mindere periode!!!!
Ik hoop dat Martinez en Antony meevallen en ze lekker hier blijven
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2022 - 20:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Omdat? Je weet dat Gorter bij Jong nu ook niet echt een hele.sterke indruk maakte? Ik zie liever Pasveer dan terugkeren. En hopelijk gaat Ajax volgend seizoen eens een goede 1ste keeper zoeken.
Sommige mensen roepen iets zonder dat ze uberhaubt weten wat die jongen doet.
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 20:46   quote  deeplink  
3 man neergestoken hier op station Den Bosch. Vermoedelijk Ajax en Feyenoord fans. Bizar gewoon weer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 maart 2022 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Als die weg valt moet je met Schuurs gaan spelen.

Ik zou dan zelf gewoon blind centraal gaan spelen met Tagliafico.

En dan Timber en Blind dicht bij elkaar laten spelen en beiden verbieden op te komen.
Eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 maart 2022 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:52 schreef Loetje het volgende:
Ze zijn bij ESPN helemaal van slag na de nederlaag van hun Feyenoord
Ja hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 maart 2022 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Marciano ook. Alleen maar over Feyenoord.

Waarom verdiend Feyenoord een punt dan? Eerlijke vraag hoor.

Ajax had voor rust gewoon nog 2 dominante fases. Maar stond terecht achter en mocht blij zijn met erger
Maar na rust voetbalde alleen Ajax en Feyenoord 0 kansen.

Overigens was het wel zo toen Toornstra uit viel, Feyenoord organisatorisch uit elkaar viel
Klopt, Toornstra is heel belangrijk voor dit elftal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 maart 2022 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 17:01 schreef Loetje het volgende:
Wel vind ik de tandem Tadic met Nico aanvallend echt beter.

Klaassen viel misschien niet goed in, maar verzaakt niet in zijn meters.
Eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 maart 2022 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 20:46 schreef Loetje het volgende:
3 man neergestoken hier op station Den Bosch. Vermoedelijk Ajax en Feyenoord fans. Bizar gewoon weer
Trieste zaak
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 maart 2022 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 20:46 schreef Loetje het volgende:
Lees net 4 waarvan 1 zwaargewond.
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 21:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met name in de grote wedstrijden is hij wel hun balans.
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 21:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees net 4 waarvan 1 zwaargewond.
Te bizar voor woorden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2022 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 21:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Te bizar voor woorden
Als ik het een beetje tussen de regels door lees kwamen deze 4 jongens bij de wedstrijd of uit de kroeg vandaan en zijn ze door een voetbalmalloot die het verlies niet kon verkroppen neergestoken!
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Sommige mensen roepen iets zonder dat ze uberhaubt weten wat die jongen doet.
Slechter dan nu kan bijna niet toch? Daarbij onana gaat weg, bakt er nu weinig van, en heeft Ajax in mijn ogen best een naaistreek geleverd (terecht of niet) dan gooi je toch een veel belovend talent ervoor ? Volgens mij is dat des Ajax.. Maar goed weet natuurlijk ook dat dit niet gaat gebeuren.. bepaalde spelers hebben natuurlijk een soort vrij briefje bij tenhag zo lijkt het..
p111
 p111 - maandag 21 maart 2022 - 10:09   quote  deeplink  
Nou dit was weer een kantje boord wedstrijd,met een zeer gemotiveerd Feyenoord wat ons het mes op de keel zette.Dit was een prima actie van die toptrainer die Feyenoord heeft.Ajax was daar niet op voorbereid en maakte weer een slome en onzekere indruk,met een zeer zwakke Blind/Berghuis en Alavares.Het word echt tijd dat Ten Hag is wat snelheid gaat brengen in dit team,wat mij betreft kan Blind wel effe gaan banken en mag Nico wel weer zijn kans hebben,ook door Blind zijn zwakke optreden gaat Tadic steeds meer op een eiland voet ballen .Tadic wordt wel afgekraakt maar hij is gewoon nog super belangrijk voor ons alleen heeft hij echt lopende mensen om hem heen.Wat ik ook lees en terecht is de het matige optreden van Onana die in mijn ogen helemaal niet had mogen keepen,maar nood breekt wetten zullen we maar zeggen.Gravenberch speelde als enige een prima eerste helft en de rest was overdonderd.
De tweede helft heeft Ajax er echt alles aangedaan om te winnen en heeft Feyenoord geen kans meer gehad,alleen is Feyenoord geen RKC of Cambuur en zijn zij terecht de nr 3 van Nederland dus is het niet zo eenvoudig om ze zo maar even op te rollen.En met een beetje geluk had je met Timber en Brobbey al eerder in de wedstrijd twee doelpunten gemaakt.Dus misschien is het allemaal niet zo slecht,en hebben we in ieder geval een goeie tweede helft gespeeld tegen een heel goed feyenoord.Wat me wel dwars zit is de irritante anti Ajax intervieuws van espn die met de week erger worden,wat een imbecielen zijn dat geworden met die halve zool van Kraay voor op.Zoeken naar momenten om Ajax af te kraken,Ten Hag die de wind van voren krijgt wij wilde Timber in een hoek drukken,maar die gaf meneer Kraay lik op stuk en toen wilde hij Ten Hag effe op zijn plek zetten dat hij te laat was, enz enz dan gaat espn weer helemaal doorzeiken over een niet gegeven strafschop aan Feyenoord,maar niemand bij espn lult over een onterechte tweede gele kaart voor Antoni die eigenlijk gewoon voor Tadic was en niet voor Antoni.Tadic pakte Antoni vast en gooide hem op de grond en toen gaf de scheids Antoni geel die daar niks aan kon doen.Ook totaal geen aandacht van espn over de tweede helft waar in de scheids alleen maar floot voor overtredingen van Ajax en Feyenoord alles mee kreeg,dat vond ik echt opvallend.Al met al een zware maar verdiende overwinning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2022 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2022 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 00:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Slechter dan nu kan bijna niet toch? Daarbij onana gaat weg, bakt er nu weinig van, en heeft Ajax in mijn ogen best een naaistreek geleverd (terecht of niet) dan gooi je toch een veel belovend talent ervoor ? Volgens mij is dat des Ajax.. Maar goed weet natuurlijk ook dat dit niet gaat gebeuren.. bepaalde spelers hebben natuurlijk een soort vrij briefje bij tenhag zo lijkt het..
Veelbelovend talent? Man hou toch op! Je weet echt niet waarover je lult! Lekker met de meute meelullen, jij komt alleen behoorlijk zwak over.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2022 - 11:59   quote  deeplink  
Heerlijk al die hypocriete media en voetbalfans van andere clubs die nu over elkaar heen buitelen om te zeggen hoe schandalig Ajax en zijn spelers zijn en wat een walgelijk gedrag er vertoond wordt door bijvoorbeeld Anthony. Alleen 4 dagen eerder moest Ajax van diezelfde media en voetbalfans niet zeuren, want dit is hedendaags voetbal en daar moet je jezelf als club maar tegen wapenen!

Uberkakkerlak Piertje wilde ook nog even zijn mening geven. Ik lig helemaal dubbel om dit soort reacties. Elke keer dat stelletje hypocrieten want als analist mag optreden, maar totaal niet onpartijdig zijn!
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 21:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En dat is normaal vaak een wissel speler..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 00:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee, ten Hag wil graag kampioen worden en doet daar alles voor...
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 11:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heerlijk al die hypocriete media en voetbalfans van andere clubs die nu over elkaar heen buitelen om te zeggen hoe schandalig Ajax en zijn spelers zijn en wat een walgelijk gedrag er vertoond wordt door bijvoorbeeld Anthony. Alleen 4 dagen eerder moest Ajax van diezelfde media en voetbalfans niet zeuren, want dit is hedendaags voetbal en daar moet je jezelf als club maar tegen wapenen!

Uberkakkerlak Piertje wilde ook nog even zijn mening geven. Ik lig helemaal dubbel om dit soort reacties. Elke keer dat stelletje hypocrieten want als analist mag optreden, maar totaal niet onpartijdig zijn!
Waar je niemand over hoort..

Is dat Feyenoord 85 minuten bezig is geweest met tijdrekken, ze 2 blessure behandelingen hadden in die tijd waarbij daarna de speler miraculeus snel weer speelde..
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2022 - 17:07   quote  deeplink  
Met Dessers die keer op keer omviel en acteerde... Ik praat het toneel van Antony en Tadic niet goed. Ik vind het vreselijk en zou echt willen dat ze het niet deden. Tegelijkertijd druipt de hypocrisie er weer vanaf in Nederland hoor, maar Ajax scoort kijkers en kliks natuurlijk.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, ten Hag wil graag kampioen worden en doet daar alles voor...
Als dat zo was had die bepaalde spelers vaker gewisseld of op de bank plaats laten nemen.. daarbij onana is het gewoon niet meer in dit Ajax, tenminste niet tot nu toe
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2022 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:07 schreef Eide het volgende:
Met Dessers die keer op keer omviel en acteerde... Ik praat het toneel van Antony en Tadic niet goed. Ik vind het vreselijk en zou echt willen dat ze het niet deden. Tegelijkertijd druipt de hypocrisie er weer vanaf in Nederland hoor, maar Ajax scoort kijkers en kliks natuurlijk.
Ik vind het echt geen probleem, maar die hypocrisie is altijd echt vermakelijk!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is normaal vaak een wissel speler..
Ja dus Advocaat en Slot zien dit dus niet goed, simpel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar je niemand over hoort..

Is dat Feyenoord 85 minuten bezig is geweest met tijdrekken, ze 2 blessure behandelingen hadden in die tijd waarbij daarna de speler miraculeus snel weer speelde..
Klopt, dat werd niet aan gehaald
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als dat zo was had die bepaalde spelers vaker gewisseld of op de bank plaats laten nemen.. daarbij onana is het gewoon niet meer in dit Ajax, tenminste niet tot nu toe
Gisteren heeft hij tijdig gewisseld, en verdomd goed.
Want Alvarez die bijna elke wedstrijd uitblinkt zat niet in de wedstijd, zoals ook Blind met de week achter uit gaat.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hahaha. Je suggereert echt gewoon dat ten Hag geen kampioen wil worden.

Maar leg me dan eens uit waarom?

Waarom zou Ten Hag zijn “vriendjes” laten staan ten kosten van zijn eigen carrière?

Serieus. Dat is toch niet uit te leggen.

Hij houd gewoon lang vertrouwen in spelers en dat siert hem juist.

Tadic bijvoorbeeld levert altijd en doet het op de momenten dat het er toe doet.

Hij hield vertrouwen in Alvarez waar hij hem graag zag vertrekken.

Blind wordt nu ook veel sneller en vaker gewisseld. Dat had misschien eerder gekund, maar goed. Als tagliafico het dan slecht had gedaan had je helemaal geen linkerkant gehad, want dat is het grote nadeel van iemand snel passeren.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja dus Advocaat en Slot zien dit dus niet goed, simpel
Dat kan. Maar heel vaak is hij juist de zwakke schakel.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Je suggereert echt gewoon dat ten Hag geen kampioen wil worden.

Maar leg me dan eens uit waarom?

Waarom zou Ten Hag zijn “vriendjes” laten staan ten kosten van zijn eigen carrière?

Serieus. Dat is toch niet uit te leggen.

Hij houd gewoon lang vertrouwen in spelers en dat siert hem juist.

Tadic bijvoorbeeld levert altijd en doet het op de momenten dat het er toe doet.

Hij hield vertrouwen in Alvarez waar hij hem graag zag vertrekken.

Blind wordt nu ook veel sneller en vaker gewisseld. Dat had misschien eerder gekund, maar goed. Als tagliafico het dan slecht had gedaan had je helemaal geen linkerkant gehad, want dat is het grote nadeel van iemand snel passeren.
Alvarez bakte er ook heel lang helemaal niks van, en zelfs nu vertraagd die vaak het spel enorm.. tegen aanvallende ploegen is die nu echter prima samen met Martinez en timber.. maar goed daar ging het nu helemaal niet over..

Tenhag grijpt vaak pas in als er commentaar komt via de media of wat ook en vorig jaar zelfs van Marc overmars dat die de poppetje goed neer moet zetten.. leuk dat die zoveel vertrouwen geeft aan bepaalde mensen, maar doe het dan bij iedereen.. ook jij weet dat als timber er even 2 weken niks van bakt hij gaat banken voor schuurs bijv waar een blind bijv weken uit vorm (of kan het niet meer belopen) gewoon kan blijven staan..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alvarez bakte er ook heel lang helemaal niks van, en zelfs nu vertraagd die vaak het spel enorm.. tegen aanvallende ploegen is die nu echter prima samen met Martinez en timber.. maar goed daar ging het nu helemaal niet over..

Tenhag grijpt vaak pas in als er commentaar komt via de media of wat ook en vorig jaar zelfs van Marc overmars dat die de poppetje goed neer moet zetten.. leuk dat die zoveel vertrouwen geeft aan bepaalde mensen, maar doe het dan bij iedereen.. ook jij weet dat als timber er even 2 weken niks van bakt hij gaat banken voor schuurs bijv waar een blind bijv weken uit vorm (of kan het niet meer belopen) gewoon kan blijven staan..
Ten Hag verandert pas als hij ziet dat het voor hem echt geen optie meer is. Die luistert echt niet naar de media man.

Als je dat ook echt serieus denkt, dat hij liever geen kampioen wordt om zijn vriendjes te laten staan. Dan is iedere discussie met je zinloos.

Ook bij de grote clubs in Europa blijven de vedettes vaak gewoon staan omdat ze toch ook gewoon vaak leveren.

Kijk naar de kritieken op Tadic dit seizoen. En kijk zijn stats dan eens.

Maar goed. Dit heeft geen enkele zin.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag verandert pas als hij ziet dat het voor hem echt geen optie meer is. Die luistert echt niet naar de media man.

Als je dat ook echt serieus denkt, dat hij liever geen kampioen wordt om zijn vriendjes te laten staan. Dan is iedere discussie met je zinloos.

Ook bij de grote clubs in Europa blijven de vedettes vaak gewoon staan omdat ze toch ook gewoon vaak leveren.

Kijk naar de kritieken op Tadic dit seizoen. En kijk zijn stats dan eens.

Maar goed. Dit heeft geen enkele zin.
Ik zeg nergens dat tenhag geen kampioen wil worden.. erger me alleen wel steeds vaker aan bepaalde dingen die structureel terug te zien zijn elk seizoen... Ook in interviews...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 21:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat tenhag geen kampioen wil worden.. erger me alleen wel steeds vaker aan bepaalde dingen die structureel terug te zien zijn elk seizoen... Ook in interviews...
Verklaar je nader en kom dan ook met de oplossing
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 11:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Veelbelovend talent? Man hou toch op! Je weet echt niet waarover je lult! Lekker met de meute meelullen, jij komt alleen behoorlijk zwak over.
Onana komt ook zwak over.. had het overigens over een Gorter bij goahead overigens..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 maart 2022 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Onana komt ook zwak over.. had het overigens over een Gorter bij goahead overigens..
O ja tuurlijk jongen, nu had je het weer over Gorter bij Go Ahead. Echt gast, slap lullen staat echt niet in jouw vocabulaire? Jij wil een talent wat nog niet echt een supergoede indruk maakt bij Jong Ajax in het veld zetten voor een keeper die op dit moment ook niet echt een ijzersterke indruk maakt, maar wel de nummer 2 of 3 keeper is van onze club?

Ik vraag me echt af of jij wel kampioen wil worden? Of dat je achteraf dan kan zeggen, zie je ik zei het toch!
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2022 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 10:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O ja tuurlijk jongen, nu had je het weer over Gorter bij Go Ahead. Echt gast, slap lullen staat echt niet in jouw vocabulaire? Jij wil een talent wat nog niet echt een supergoede indruk maakt bij Jong Ajax in het veld zetten voor een keeper die op dit moment ook niet echt een ijzersterke indruk maakt, maar wel de nummer 2 of 3 keeper is van onze club?

Ik vraag me echt af of jij wel kampioen wil worden? Of dat je achteraf dan kan zeggen, zie je ik zei het toch!
Hoho, hij denkt al dat ten Hag geen kampioen wil worden he.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 maart 2022 - 12:11   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat Tagliafico nu wel een kans krijgt tot einde van het seizoen. Blind moet maar gewoon eens op de bank gaan zitten, want hij speelt in mijn ogen al lange tijd niet best op die positie.
Martinez is hem gewoon voorbij gegaan in het centrum. Wellicht kanb hij nog op de plek van Alvarez voetballen, ook al zie ik Gravenberch daar weer liever dan Blind.

Ben benieuwd wat Ten Hag gaat doen, blijft hij Blind onherroepelijk steunen?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 10:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Onana was bij jong Ajax toch ook ruk en kreeg ook de kans.. hoe je het ook bekijkt, onana is op dit moment de slechtste keeper van de eredivisie
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 11:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Achja de meneer die wil lezen wat die wil lezen..
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 maart 2022 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 12:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Of jij antwoord wat je wilt antwoorden...

Lijkt wel een Turk man
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 maart 2022 - 13:49   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2022 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 12:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat je veel positieve bijdrages hebt dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 12:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Onana was bij jong Ajax toch ook ruk en kreeg ook de kans.. hoe je het ook bekijkt, onana is op dit moment de slechtste keeper van de eredivisie
Hahahaha of je hebt er geen verstand van of je zit hier de zaak op te naaien...,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 11:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha, ik weet niet of hij wel echt voor Ajax is..in ieder geval niet voor ten Hag en Onana, voorheen was hij ook al niet voor Alvarez en Haller
Dus kan het nog goed komen met ten Hag en Onana.

Maar volhouden nummer 10 anders wordt het hier nog saaier hahaha
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2022 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 14:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha of je hebt er geen verstand van of je zit hier de zaak op te naaien...,
Wat hij hier zegt klopt wel hè.

Onana was echt geen hoogvlieger toen hij bij Jong Ajax zat. Hij blunderde daar regelmatig.

Voor afgelopen wedstrijd had Onana het laagste reddingspercentage van alle keepers in de eredivisie dit seizoen.

Ik had dat echt liever anders gezien aangezien ik fan ben van de keeper Onana. Maar hij keept nu wel echt heel erg slecht.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Onana was echt geen hoogvlieger toen hij bij Jong Ajax zat. Hij blunderde daar regelmatig.

Voor afgelopen wedstrijd had Onana het laagste reddingspercentage van alle keepers in de eredivisie dit seizoen.

Ik had dat echt liever anders gezien aangezien ik fan ben van de keeper Onana. Maar hij keept nu wel echt heel erg slecht.
Precies die... En ja was/ben (ondanks de streek) een enorme onana fan en vaker gezegd ook dat toen der tijd Bosz hem liet debuteren waar ik blij mee was, alleen nu is het gewoon niks vandaar dat ik roep om gorter en hij het zelfde kan als onana zoals die voor de leeuwen is gegooid..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 14:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha, ik weet niet of hij wel echt voor Ajax is..in ieder geval niet voor ten Hag en Onana, voorheen was hij ook al niet voor Alvarez en Haller
Dus kan het nog goed komen met ten Hag en Onana.

Maar volhouden nummer 10 anders wordt het hier nog saaier hahaha
Alvarez was toen der tijd ook niks.. uitgegroeid tot een goede ballen afpakker, maar nog altijd vertraagd die het spel, volgens mij ook de reden van de wissel van het weekend..

Haller tjah, beperkte voetballer die zijn doelpunten meepikt.. maar vaak genoeg 85 minuten heb je er niks aan met veel bal verlies waardoor Ajax weer terug moet..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt in Jong Ajax heeft hij geruime tijd staan schutterenm later heeft hij in Ajax1 ook diverse wedstrijden gewonnen voor ons, destijds was hij echt wel de beste van Nederland, werd zelfs gezegd dat hij in de top 5 van de wereld zat.

Inter Milaan wil hem niet zo maar hebben zelfs Barcelona waar hij vandaan kwam had interesse
om hem terug te kopen
De laatste wedstrijden zijn idd niet zijn sterkste wedstrijden maar hij heeft er ook een tijd uit gelegen.

Maar om hem de slechtste keeper vd Eredivisie te bestempelen gaat wel te ver, klopt niet,
Maar van mij mag hij weg hoor want hij is niet meer de Onana uit z'n beste tijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 18:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies die... En ja was/ben (ondanks de streek) een enorme onana fan en vaker gezegd ook dat toen der tijd Bosz hem liet debuteren waar ik blij mee was, alleen nu is het gewoon niks vandaar dat ik roep om gorter en hij het zelfde kan als onana zoals die voor de leeuwen is gegooid..
Nu omschrijf je het een stuk beter ipv dat hij nu ineens de slechtste van Nederland is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 maart 2022, 14:30); 3 - 2

0.0088510