BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 maart 2022, 14:30); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 18:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alvarez was toen der tijd ook niks.. uitgegroeid tot een goede ballen afpakker, maar nog altijd vertraagd die het spel, volgens mij ook de reden van de wissel van het weekend..

Haller tjah, beperkte voetballer die zijn doelpunten meepikt.. maar vaak genoeg 85 minuten heb je er niks aan met veel bal verlies waardoor Ajax weer terug moet..
Alvarez eens maar nog steeds heel belangrijk voor het elftal hoor, heeft ook wedstrijden gewonnen voor ons

Haller is niet baltechnisch maar schopt er genoeg in voor ons, zijn cijfers zijn nog steeds bizonder goed.
Zondag speelde hij niet best, er wordt dan al heel snel wisselen geroepen maar in één keer stond hij er weer

Zoals hier ook geroepen werd dat Tadic er niets van bakte, die gaf later de beslissende pass op Tagliafico die Antony vond om te scoren.

Tadic die ook een prachtige pass op Brobbey gaf die daar op raak had moeten koppen.
En wat te denken van de 2-2 van Tadic, zo'n trap kan alleen maar van Zyech komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2022 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 18:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alvarez was toen der tijd ook niks.. uitgegroeid tot een goede ballen afpakker, maar nog altijd vertraagd die het spel, volgens mij ook de reden van de wissel van het weekend..

Haller tjah, beperkte voetballer die zijn doelpunten meepikt.. maar vaak genoeg 85 minuten heb je er niks aan met veel bal verlies waardoor Ajax weer terug moet..
Onzin. Alvarez was echt direct al van meerwaarde. Dat hij niet geliefd was direct bij sommigen doet daar niks aan af.
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2022 - 19:35   quote  deeplink  
En dat er nog mensen die zeiken over Haller.

Onbegrijpelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 19:35 schreef remco k het volgende:

Onbegrijpelijk.
Nee hoor mij hoor je niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin. Alvarez was echt direct al van meerwaarde. Dat hij niet geliefd was direct bij sommigen doet daar niks aan af.
Niet helemaal waar, in het begin stuntelde hij regelmatig.

Later kwam het verhaal dat dit door zijn gezin kwam omdat deze niet in Nederland mocht verblijven.
Nadat zijn gein zich bij hem voegde is hij onmisbaar geworden voor het elftal
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Vond ik en velen met mij niet..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 19:35 schreef remco k het volgende:

Onbegrijpelijk.
Yep... genoeg mensen overigens.. brengt simpel weg veel te weinig op zijn doelpunten na, en ja, je zeggen zijn doelpunten daarvoor staat die er, maar gezien de kansen en aantal doelpunten valt het allemaal best tegen met zijn cijfer .. en veel bal verlies en dus totaal niet balvast waardoor de rest van het team weer terug moet en moet afjagen.. en loopt ook vaak gewoon dom.. laat ik het anders zeggen.. je speelt te vaak met 10 man..
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2022 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 19:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, in het begin stuntelde hij regelmatig.

Later kwam het verhaal dat dit door zijn gezin kwam omdat deze niet in Nederland mocht verblijven.
Nadat zijn gein zich bij hem voegde is hij onmisbaar geworden voor het elftal
In het begin was hij defensief direct van grote meerwaarde en zorgde hij voor balans.

Aan de bal was het toen geen topper en hij had regelmatig balverlies.

Maar aangezien je 95% van de tijd als speler de bal niet aan de voet hebt en dus het spel zonder bal veel belangrijker is van een speler dan het spel met bal.

Was hij toen al gewoon heel belangrijks.

Nadat zijn familie in Nederland is komen wonen is het totaal plaatje een stuk beter geworden.
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2022 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 20:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond ik en velen met mij niet..
Moet je zelf weten. Dan snappen jij en velen er niet zoveel van.
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2022 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Yep... genoeg mensen overigens.. brengt simpel weg veel te weinig op zijn doelpunten na, en ja, je zeggen zijn doelpunten daarvoor staat die er, maar gezien de kansen en aantal doelpunten valt het allemaal best tegen met zijn cijfer .. en veel bal verlies en dus totaal niet balvast waardoor de rest van het team weer terug moet en moet afjagen.. en loopt ook vaak gewoon dom.. laat ik het anders zeggen.. je speelt te vaak met 10 man..
Waarom haal je er altijd bij dat er genoeg mensen zijn die iets vinden.

Heb je niet voldoende aan je eigen mening?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet je zelf weten. Dan snappen jij en velen er niet zoveel van.
Of jij en een aantal niet.. het is maar hoe je het bekijkt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 maart 2022 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

In het begin was hij defensief direct van grote meerwaarde en zorgde hij voor balans.

Maar aangezien je 95% van de tijd als speler de bal niet aan de voet hebt en dus het spel zonder bal veel belangrijker is van een speler dan het spel met bal.

Nadat zijn familie in Nederland is komen wonen is het totaal plaatje een stuk beter geworden.
Ik denk dat we dicht bij elkaar zitten op misschien wat details na
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom haal je er altijd bij dat er genoeg mensen zijn die iets vinden.

Heb je niet voldoende aan je eigen mening?
jawel hoor.. maar schat het voetbal inzicht van analisten toch wat hoger in dan de kenners hier of andere fora
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 maart 2022 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Defensief ook een aantal flinke blunders in het begin en kwam die ernaast te staan.. totaal plaatje is gegroeid gelukkig maar nog altijd vertraagd die vaak.. vandaar de wissel ook tegen Feyenoord volgens mij
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2022 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 21:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Of jij en een aantal niet.. het is maar hoe je het bekijkt
Klopt helemaal.

Sommigen zien het echt verkeerd dat voetbal om goals maken draait en dat Haller ze vrijwel altijd maakt in de potten die belangrijk zijn.

Ja sommigen zien dat inderdaad helemaal verkeerd dat dit dan ook gewoon goed is.
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2022 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 21:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jawel hoor.. maar schat het voetbal inzicht van analisten toch wat hoger in dan de kenners hier of andere fora
Een voetbal analist zit er enkel en alleen omdat hij oud voetballer is geweest en niet meer of minder.

Daarnaast zijn die kenners zoals jij het benoemt het net zo vaak met elkaar oneens als wij met zijn allen hier.

Dus hoe werkt dat dan bij jou?

Kies je dan de kenner uit die jouw mening ook deelt ofzo? Want hoor iedere kenner die je mening deelt is er ook eentje die de mening niet deelt.

Dus de kenners zijn meestal verdeeld en de forum leden zijn meestal verdeeld.

En dan?
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2022 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2022 - 21:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Defensief ook een aantal flinke blunders in het begin en kwam die ernaast te staan.. totaal plaatje is gegroeid gelukkig maar nog altijd vertraagd die vaak.. vandaar de wissel ook tegen Feyenoord volgens mij
Nee hoor. De uitleg van ten Hag was dat hier kwam door minder goed staan op ons middenveld en centrale verdediging bij de omschakeling.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 maart 2022 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2022 - 10:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. De uitleg van ten Hag was dat hier kwam door minder goed staan op ons middenveld en centrale verdediging bij de omschakeling.
Dan stond Alvarez dus niet goed?
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2022 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2022 - 11:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan stond Alvarez dus niet goed?
Jij schrijft letterlijk dat het komt omdat hij vertraagde, en wil nu je gelijk halen?

Overigens klopt dat niet goed staan ook niet.

Ten Hag wisselde aanvallend door Klaassen te brengen, daardoor moesten middenvelders van Feyenoord keuzes gaan maken waar ze niet op ingespeeld waren. Alvarez kwam heel vaak tegen twee man te staan zonder bal. Daar kan hij niets aan doen hè.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 maart 2022 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2022 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij schrijft letterlijk dat het komt omdat hij vertraagde, en wil nu je gelijk halen?

Overigens klopt dat niet goed staan ook niet.

Ten Hag wisselde aanvallend door Klaassen te brengen, daardoor moesten middenvelders van Feyenoord keuzes gaan maken waar ze niet op ingespeeld waren. Alvarez kwam heel vaak tegen twee man te staan zonder bal. Daar kan hij niets aan doen hè.
Kortom aanvallend vertraagde die en weet die vaak niet wat te doen.. zoals ik al zei als ballen afpakker prima...
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2022 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2022 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kortom aanvallend vertraagde die en weet die vaak niet wat te doen.. zoals ik al zei als ballen afpakker prima...
Je leest ook echt gewoon niet hè

Ongelooflijk.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 maart 2022 - 09:10   quote  deeplink  
Ik begrijp je denk ik niet helemaal.. maar geeft niet.. wedstrijd is geweest en op naar de volgende.. hopen dat er niemand geblesseerd raakt
AkaS
 AkaS - donderdag 24 maart 2022 - 13:00   quote  deeplink  
Ik heb al een tijd niet gepost en dat zullen sommigen van jullie zeer welgevallen zijn. Maar ik ben back. En zeker niet tevreden.

Wat me vooral op is gevallen is het slakkentempo waarin Ajax al maanden voetbalt. Lijkt wel of het team zich aanpast aan Daley Blind...

De 3-2 tegen feijenooit was met Blind niet tot stand gekomen. Het was weer eens de drive en het gif van Nico die bepalend was.

Ten Hag is koning in het land der blinde wat betreft kwaliteit van de beschikbare selectie en budgetten. En nu het even niet van een leijen dakje gaat, blijkt hij toch ook maar een armzalige voetbaltrainer te zijn die overgeleverd is aan zijn spelers.

Wederom thuis uitgeschakeld!

En wat een irritante gang van zaken weer met Gravenberch.... Wat een hufter die raiola en wat een onuitstaanbaar kuiken die Gravenberch!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 maart 2022 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2022 - 13:00 schreef AkaS het volgende:
Ik heb al een tijd niet gepost en dat zullen sommigen van jullie zeer welgevallen zijn. Maar ik ben back. En zeker niet tevreden.

Wat me vooral op is gevallen is het slakkentempo waarin Ajax al maanden voetbalt. Lijkt wel of het team zich aanpast aan Daley Blind...

De 3-2 tegen feijenooit was met Blind niet tot stand gekomen. Het was weer eens de drive en het gif van Nico die bepalend was.

Ten Hag is koning in het land der blinde wat betreft kwaliteit van de beschikbare selectie en budgetten. En nu het even niet van een leijen dakje gaat, blijkt hij toch ook maar een armzalige voetbaltrainer te zijn die overgeleverd is aan zijn spelers.

En wat een irritante gang van zaken weer met Gravenberch.... Wat een hufter die raiola en wat een onuitstaanbaar kuiken die Gravenberch!!!
Welcome back !
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 maart 2022 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2022 - 13:00 schreef AkaS het volgende:

Welkom, tja klopt wel dat het tempo wat minder is geworden, dat kan in 1e instantie aan Blind liggen maar ook Tadic en Antony. Want die zijn afhankelijk van de vrij staande man. Let maar eens op Antony die draait meer terug dan dat hij zijn man voor bij gaat, spoort Mazraoui aan om vrij te lopen of er over heen te gaan

Het zelfde verhaal door Tadic, al wacht hij meer op Blind die er over heen komt, tja en Nico is daar in wat sneller.

Onze buitenspelers zijn afhankelijk van vrij lopende spelers. En dat valt absoluut niet mee als er een muur van verdedigers staat.

Met name Berghuis kroop de laatste tijd weg had ik het idee
Dus zodoende gaat het tempo omlaag, lag dus niet alleen aan Blind

Vandaar dat het in de uitwedstrijden in Europa wat sneller en beter gaat, de tegenstander komt dan meer of eerder uit hun schulp, dan heb je direct meer ruimte

En een trainer is altijd afhankelijk van het spelers materiaal en of hun wel in vorm zijn, ook ten Hag
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 25 maart 2022 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2022 - 09:10 schreef nummer10 het volgende:
Ik begrijp je denk ik niet helemaal.. maar geeft niet.. wedstrijd is geweest en op naar de volgende.. hopen dat er niemand geblesseerd raakt
En die volgende is cruciaal lijkt mij....Groningen uit waar we van onze laatste 10 competitie duels er 6 niet wisten te winnen....
Daarbij het ontbreken van Anthony, wellicht Timber en de vraag of de zuid Amerikanen op tijd terug zijn voor een zaterdag middag duel. Ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor.
Maar laten we hoop houden dat wij daar op miraculeuze wijze de winst een keer pakken en vervolgens Twente wint van PSV!!!! Dan ziet onze wereld er weer heel anders uit,haha...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 20 maart 2022, 14:30); 3 - 2

0.0132298