|
|
Loetje
|
|
|
Gravenberch was de laatste weken onze man in vorm, maar waar ik hoop op had, is die ook weer de oude |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb het hele seizoen gehoopt dat Onana weer ging keepen.
Ik had nooit bedacht dat het inbrengen van Onana ervoor zorgt dat je alle prijzen waar je om strijd verliest. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die kut van een Kudus sjokt overal maar maar loopt alleen maar achter een bal aan als die al weg is. Wat is die gozer tering slecht en een complete miskoop |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:09 schreef Loetje het volgende:[..] Halve kans is nog geen goal. Ondanks doe fout hoeft die hele goal niet te vallen. Ventje kost je een flinke som geld en een titel Gelukkig niet alleen Onana als ik de veldspelers zo bekijk! Wat een drama loopt er op het veld op dit moment. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Groningen veel fanatieker in de wil om te winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als dit al geen kaart is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic, de aanvoerder. Die weet niet eens wat simpel spelen meer is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gelukkig niet alleen Onana als ik de veldspelers zo bekijk! Wat een drama loopt er op het veld op dit moment. Ik ben van mening dat de onzekerheid in de ploeg komt door het onzekere optreden van Onana.
Aan de bal kan je minder goede of zelfs slechte wedstrijden spelen. Maar verlies je die niet als je keeper betrouwbaar is.
Vanaf minuut 1 is Onana onbetrouwbaar en loopt het niet meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uit het niets de 1-1! Davy Klaassen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben van mening dat de onzekerheid in de ploeg komt door het onzekere optreden van Onana. Aan de bal kan je minder goede of zelfs slechte wedstrijden spelen. Maar verlies je die niet als je keeper betrouwbaar is. Vanaf minuut 1 is Onana onbetrouwbaar en loopt het niet meer. Je ziet het met zijn opbouw inderdaad. Iedere bal is spannend. Eerste 2 minuten al 2x |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Op een mooi moment zo vlak voor de pauze |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben van mening dat de onzekerheid in de ploeg komt door het onzekere optreden van Onana. Aan de bal kan je minder goede of zelfs slechte wedstrijden spelen. Maar verlies je die niet als je keeper betrouwbaar is. Vanaf minuut 1 is Onana onbetrouwbaar en loopt het niet meer. Dat vind ik echt onzin! Verdedigend zeg ik ja, maar aanvallend is dat echt niet door Onana. Dit Ajax is gewoon niet het Ajax van de eerste seizoenshelft. En ik begin toch steeds meer te denken dat dit komt door alle onrust rond Overmars! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oh Kudus, hoe groot moet je kans zijn?
Je doet al niets goed...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2022 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Was dit hands? En binnen de tijd? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
100% hands. Was die binnen de tijd?
Als dit geen opzettelijk hands meer is, dan nooit meer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik neem aan een 1000% penalty |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En Remco, ik ben echt van mening dat er teveel net niet voetballers rondlopen bij Ajax! Tijd dat er ingegrepen gaat worden en de selectie echt doorgelicht moet worden! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Terechte pingel en de regels zijn gewoon goed toegepast! Want het moment gebeurde voor het rustsignaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jaaaa!
1-2 voor. Uit het niets draait het even om |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:21 schreef Ajax Warrior het volgende:En Remco, ik ben echt van mening dat er teveel net niet voetballers rondlopen bij Ajax! Tijd dat er ingegrepen gaat worden en de selectie echt doorgelicht moet worden! Dit totaal eens. Maar dan ook 1000% eens. Hier hebben we her al regelmatig over gehad |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Poeh... 1-2. Nauwelijks verdiend maar wel heel lekker |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:21 schreef Ajax Warrior het volgende:En Remco, ik ben echt van mening dat er teveel net niet voetballers rondlopen bij Ajax! Tijd dat er ingegrepen gaat worden en de selectie echt doorgelicht moet worden! Hier ben ik het zeker mee eens. Teveel wedstrijden heb ik gezien waarin bleek dat Ajax te veel matige voetballers heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tagliafico en Alvarez erbij nu. Je hebt nu hun gif nodig want Groningen gaat stieren nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon onverdiend zelfs
Ajax na de 1-0 volkomen kansloos en de 2-0 hing in de licht. Uit het niets de 1-1 en 1-2. We zijn er echt nog niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iemand voor de pot gehoord hoe het met Martinez en Anthony is? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Een efficiënt Ajax: 2 kansen en evenveel doelpunten. Al met al een tot nu toe pover Ajax gezien. Ik hoop in de tweede helft op Nico Tagliafico. Zijn fanatisme kunnen we goed gebruiken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Laros Duarte en Strand Larssen. 2 spelers die eruit springen bij Groningen. Vooral die Duarte doet het leuk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:28 schreef Loetje het volgende:[..] Gewoon onverdiend zelfs Ajax na de 1-0 volkomen kansloos en de 2-0 hing in de licht. Uit het niets de 1-1 en 1-2. We zijn er echt nog niet. Dat klopt zeker. Maar wellicht dat er nu wat meer ruimte komt, want Groningen zal nu moeten komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat vind ik echt onzin! Verdedigend zeg ik ja, maar aanvallend is dat echt niet door Onana. Dit Ajax is gewoon niet het Ajax van de eerste seizoenshelft. En ik begin toch steeds meer te denken dat dit komt door alle onrust rond Overmars! Ik zeg niet dat het aanvallend door Onana zelf komt maar wel door de onzekerheid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:21 schreef Ajax Warrior het volgende:En Remco, ik ben echt van mening dat er teveel net niet voetballers rondlopen bij Ajax! Tijd dat er ingegrepen gaat worden en de selectie echt doorgelicht moet worden! Er zal ook echt wel wat gaan gebeuren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:33 schreef Pietje het volgende:[..] Dat klopt zeker. Maar wellicht dat er nu wat meer ruimte komt, want Groningen zal nu moeten komen. We hebben ook dit beeld tegen Go Ahead en Cambuur gehad. Het blijft op dit moment echt afwachten met Ajax. Het is heel onvoorspelbaar, of misschien juist niet. Maar niet op een positieve zin |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Waarom speelt Alvaraz eigenlijk niet? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat verwachten jullie deze zomer en wat hopen jullie op het gebied van transfers? Zijn toch wel 2 verschillende dingen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Net terug van de interlands. Donderdagnacht nog gespeeld.
Die komt zo wel, 100%. En ook voor Kudus, die is ook zeker |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:34 schreef Loetje het volgende:[..] We hebben ook dit beeld tegen Go Ahead en Cambuur gehad. Het blijft op dit moment echt afwachten met Ajax. Het is heel onvoorspelbaar, of misschien juist niet. Maar niet op een positieve zin Ajax is de laatste weken een paar keer goed weggekomen met een 3-2 uitslag. Dat blijft natuurlijk niet goed gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2022 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:35 schreef Loetje het volgende:[..] Net terug van de interlands. Donderdagnacht nog gespeeld. Die komt zo wel, 100%. En ook voor Kudus, die is ook zeker Oké duidelijk. Thanks |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hier komt hij al, haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2022 door Loetje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Een Bogarde in het veld en een Bogarde op de bank :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe kon die bal onder zoveel druk überhaupt bij Strand Larsen komen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is er sinds de winterstop met Berghuis? Wild en onzichtbaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom staat Kudus er nog in... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die actie van Berghuis begint al zonder enig zelfvertrouwen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kan eindelijk gaan kijken.. maar als ik dit allemaal zo lees staat me nog een zware 35 minuten te wachten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer is het begin na rust zo stroperig. Groningen komt nog niet, maar dat betekent niets bij ons
En er ligt zoveel ruimte achter hun defensieve linie |
|
|
|