|
|
Loetje
|
|
|
Kut Kudus! Echt de meest overhypte speler sinds 3 jaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die stelselmatige dramatische communicatie tussen Perr Schuurs en Andre Onana. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:51 schreef Loetje het volgende:Weer is het begin na rust zo stroperig. Groningen komt nog niet, maar dat betekent niets bij ons En er ligt zoveel ruimte achter hun defensieve linie Word het dan niet tijd voor brobbey ipv haller |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Je ziet aan alles dat de spelers Onana niet (meer) vertrouwen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoe kunnen wij 0 diepgang hebben terwijl er eindelijk constant 35 meter achter hun laatste linie zit? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 17:56 schreef Loetje het volgende:[..] Hoe kunnen wij 0 diepgang hebben terwijl er eindelijk constant 35 meter achter hun laatste linie zit? Heb geen idee maar dat is eerste wat mij opviel na het aanzetten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat doet Blind daar?
Wat is dit voor ongelooflijke teringzooi... Echt alsof iedereen niet meer kan voetballen. Er is er niet een die met zoveel ruimte de juiste keuze kan maken... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het zit diep. Commentator zegt, niet niet getest de 2e helft, Onana. Ik: Gelukkig, anders is het een goal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana redt, maar het is zo lullig voor hem ook. Hij slaat hem weer hopeloos weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Berghuis, smerige kutkakkerlak. Rot op terug naar Feyenoord. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut, kut, kut Berghuis!
Zo goed van Gravenberch dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer een achterlijke actie van Berghuis |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een homohond. 4x Berghuis die alles verneukt in 3 minuten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach Jezus. Klaassen kan je echt niet missen nu. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Brobbey heeft al meer gedaan dan Haller de eerste 70 minuten! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Speelt goed na rust.
Voor rust niet, maar maakt wel zijn meters |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zo zeg.
Van mij mag Brobbey dan ook soms best een keer spelen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk dat Onana echt met een psycholoog moet praten. Heb echt het idee dat er iets in zijn koppie niet goed zit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komt Ajax weer goed weg. 2x uit het niets na rust levensgevaarlijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die 2-2 gaat ook vallen straks kort voor tijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 18:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk dat Onana echt met een psycholoog moet praten. Heb echt het idee dat er iets in zijn koppie niet goed zit. Iedere bal zo onzeker. Het is echt sneu.
Ik stond ook echt achter dat hij ging keepen, maar alles wat die had, is die kwijt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax houdt tegen en kan geen bal bijhouden.
Dan zijn 10 minuten plus een minuut of 6 aan extra tijd veel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Net even iets teveel voorzetten nu.
Wij weten het ook de laatste weken, er hoeft er maar eentje goed te vallen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 18:14 schreef Loetje het volgende:[..] Iedere bal zo onzeker. Het is echt sneu. Ik stond ook echt achter dat hij ging keepen, maar alles wat die had, is die kwijt. Ik denk echt dat het in het koppie zit bij hem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Elke bal in de buurt van Schuurs is gevaarlijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Uiteindelijk gaat het daar wel in zitten ja. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komen 7/8 minuten bij denk ik |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Football manager ala Ten Hag? Die pinnetjes op het bord doen het hem niet hoor .......... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 18:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Football manager ala Ten Hag? Die pinnetjes op het bord doen het hem niet hoor .......... 1 friet speciaal voor Winston, 1 oorlog voor Reiziger en een gewone zonder voor mij... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax al een kwartier niet 1 counter meer gehad. Eerlijk, dit is zo Ajax onwaardig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zo'n domme overtreding.
Hoe kan zo een ervaren ploeg werkelijk 0 rust hebben? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pfoeh, hij pakt een bal vast
Even rust nu.
Gaat veel tijd bij komen. Nu hopen dat we hem niet een keer tegen krijgen.
6 minuten extra |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 18:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Football manager ala Ten Hag? Die pinnetjes op het bord doen het hem niet hoor .......... Ik irriteer me er dood aan.. kijk zo moet het.. maar niks doen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Pffff zware bevalling maar toch mooi 3 punten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Brobbey doet even wat Haller deze pot nog niet half uitgevoerd kreeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3 fijne punten. Wel geloof ik dat wij nog een keer puntverlies van PSV nodig hebben |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 18:22 schreef Loetje het volgende:[..] 1 friet speciaal voor Winston, 1 oorlog voor Reiziger en een gewone zonder voor mij... Hahaha denk dat ze de tafelindeling waren maken voor het diner straks. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gravenberch en Klaassen uiteindelijk voldoende. Timber op 1 moment na goed en Brobbey 3/4 goede momenten. De rest echt ondermaats |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zaterdagmiddag 16.30 uur blijft een kuttijd om te voetballen!! Ook voor de supporters! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fijne zege, wederom zorgwekkend spel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax voetballend echt niet fantastisch hoor.
Maar wat zit er een wilskracht in de ploeg en wat is het fijn dat men hard voor elkaar en met elkaar blijft werken, zeker als het niet loopt.
Onana de tweede helft een paar kleine reddingen waar hij hopelijk wat positieve energie van krijgt richting de laatste wedstrijden.
Dit was een hele lastige en wat fijn dat die over de streep wordt getrokken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker die hijgt Haller zo in de nek voor de laatste wedstrijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker die hijgt Haller zo in de nek voor de laatste wedstrijden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV komt direct goed weg. Daar zit het momenteel allemaal net ietsje meer mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV eindelijk met de zeer terechte achterstand.
Echter, het is vroeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kampioenschap van de kut keepers.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onana is geen kut keeper. Dat is een fantastische keeper die momenteel gewoon slecht speelt.
Maar heel lang bewezen heeft een absolute top keeper te zijn. |
|
|
|