|
|
nummer10
|
|
|
Juich als Almeloër niet snel voor Twente, maar nu toch wel ff.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Het kan dus nog slechter dan bij Ajax.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zomaar wat observaties na vandaag.
Ik heb geen idee wat er met Onana is gebeurd, maar op deze manier is hij zeker niet beter dan Pasveer of Stekelenburg.
Ajax speelt niet goed maar toont wel veerkracht. Tadic is en blijft z'n gewicht in goud waard.
Kudus heft het ook met een basisplaats niets. Eigenlijk laat de man helemaal niets zien.
Berghuis op rechts is zonde van de kwaliteiten van de man. Prima treffer maar hij moet lekker centraal spelen.
Ajax moet snel weer in vorm komen om in ieder geval de dubbel te pakken, want op deze wijze lijkt puntverlies een kwestie van tijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weergaloos Twente 25 minuten lang en die stoppen erna helemaal met voetballen. Die gaan nog winnen ook, dat kut Pisvee |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 20:05 schreef Loetje het volgende:Weergaloos Twente 25 minuten lang en die stoppen erna helemaal met voetballen. Die gaan nog winnen ook, dat kut Pisvee Kut hé ouwe? Wederom te vroeg gejuicht! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Na alle negatieve reacties en een slecht voorgevoel, kunnen we toch stellen dat we blij mogen zijn en goede zaken gedaan hebben in de titelstrijd!! Twente had natuurlijk moeten winnen maar onze voorsprong is verdubbeld terwijl we uit bij Groningen speelden. Wat resultaat betreft echt super!!! Nu nog 6 potjes in de overlevingsmodus, dat moet dan maar als het voetballend niet over houdt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou een verschrikkelijke kut wedstrijd gezien met een slechte Onana. Schuurs moeten we echt verkopen die gaat het nooit redden zo onzeker deze man.Klaasen de eerste helft dramatisch maar gelukkig stond hij weer op de juiste plek voor de 1-1 en uiteraard Tadic een assist en de oorzaak van de terechte strafschop en scoort hij blijft super belangrijk.Berghuis ook drama maar scoort gelukkig wel,Haller niet gezien invaller Brobbey een stuk gevaarlijker Kudus is nog steeds niet de Kudus van het eerste seizoen,Gravenberch was goed bezig de laatste tijd maar hij was gisteren weer drama.Nous was matig gisteren maar dat kan een keer.Blind was zoals de laatste tijd matig ik begrijp alleen niet dat hij uitgefloten word.Timber ook matig al met al zijn we goed weg gekomen en speelt PSV nog gelijk dus is het een prima weekend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2022 door p111 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
"We hadden bepaalde dingen getraind die we van ze verwachtten, maar het was net iets anders, waardoor er heel veel twijfel in de ploeg was. Dan moeten we dat sneller organiseren en dat deden we niet", vertelt hij in gesprek met de NOS.
Later ging het beter. "Ik denk dat we dat vanaf de 35e minuut deden, dan kom je ook beter in de wedstrijd. Dan ziet het er inderdaad uit alsof je niet wilt of niet scherp bent, maar als je overal verkeerd staat en het niet goed organiseert, dan ziet het er zo uit", besluit de middenvelder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Programma in de Eredivisie voor Ajax en PSV.
Ajax - Sparta PSV - RKC
PSV - Ajax (bekerfinale)
NEC - Ajax Cambuur - PSV
Ajax - PEC PSV - Willem II
AZ - Ajax Feyenoord - PSV
Ajax - SC Heerenveen PSV - Heracles
Vitesse - Ajax PEC - PSV
PSV nog Europees de komende 2 midweken sowieso. Ajax een lastiger programma denk ik met nog 2 zware uitwedstrijden en tegen extreem verdedigende ploegen.
Het wordt spannend. Wat denken jullie van Ajax en PSV in de ED, beker en Europees? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax heeft zeker aan het einde een zwaarder programma. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Zou mooi zijn als Feyenoord je hier kampioen kan maken
AZ - Ajax Feyenoord - PSV
Nog 3x winnen en dan die speelronde en kan je daarna 7 punten los staan mits Feyenoord en Ajax dan winnen natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komende 3 potten winnen. Zowel Sparta, NEC en PEC schromen niet om weer eens lekker met 5 man achterop te gaan spelen. Dan heb je marge in die laatste 3 speelrondes.
Feyenoord - PSV is eerder dan AZ - Ajax, die erna komt. Dan zou puntverlies van PSV wel heel fijn uitkomen.
Bekerfinale verwacht ik niets van, tenzij de echte vorm en automatismen terug komen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 10:45 schreef p111 het volgende:Nou een verschrikkelijke kut wedstrijd gezien met een slechte Onana. Schuurs moeten we echt verkopen die gaat het nooit redden zo onzeker deze man.Klaasen de eerste helft dramatisch maar gelukkig stond hij weer op de juiste plek voor de 1-1 en uiteraard Tadic een assist en de oorzaak van de terechte strafschop en scoort hij blijft super belangrijk.Berghuis ook drama maar scoort gelukkig wel,Haller niet gezien invaller Brobbey een stuk gevaarlijker Kudus is nog steeds niet de Kudus van het eerste seizoen,Gravenberch was goed bezig de laatste tijd maar hij was gisteren weer drama.Nous was matig gisteren maar dat kan een keer.Blind was zoals de laatste tijd matig ik begrijp alleen niet dat hij uitgefloten word.Timber ook matig al met al zijn we goed weg gekomen en speelt PSV nog gelijk dus is het een prima weekend. Ik heb de samenvatting gezien bikkeltje, helemaal mee eens van wat ik gezien heb! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 16:41 schreef Loetje het volgende:Programma in de Eredivisie voor Ajax en PSV. Ajax - Sparta PSV - RKC PSV - Ajax (bekerfinale) NEC - Ajax Cambuur - PSV Ajax - PEC PSV - Willem II AZ - Ajax Feyenoord - PSV Ajax - SC Heerenveen PSV - Heracles Vitesse - Ajax PEC - PSV PSV nog Europees de komende 2 midweken sowieso. Ajax een lastiger programma denk ik met nog 2 zware uitwedstrijden en tegen extreem verdedigende ploegen. Het wordt spannend. Wat denken jullie van Ajax en PSV in de ED, beker en Europees? Het gaat zeer zeer zeker spannend worden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 16:41 schreef Loetje het volgende:Programma in de Eredivisie voor Ajax en PSV. Ajax - Sparta PSV - RKC PSV - Ajax (bekerfinale) NEC - Ajax Cambuur - PSV Ajax - PEC PSV - Willem II AZ - Ajax Feyenoord - PSV Ajax - SC Heerenveen PSV - Heracles Vitesse - Ajax PEC - PSV PSV nog Europees de komende 2 midweken sowieso. Ajax een lastiger programma denk ik met nog 2 zware uitwedstrijden en tegen extreem verdedigende ploegen. Het wordt spannend. Wat denken jullie van Ajax en PSV in de ED, beker en Europees? Wel heel toevallig trouwens dat Ajax en psv precies hetzelfde schema hebben thuis en uit. Normaal zat daar nog weleens variatie in. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 16:41 schreef Loetje het volgende:Programma in de Eredivisie voor Ajax en PSV. Ajax - Sparta PSV - RKC PSV - Ajax (bekerfinale) NEC - Ajax Cambuur - PSV Ajax - PEC PSV - Willem II AZ - Ajax Feyenoord - PSV Ajax - SC Heerenveen PSV - Heracles Vitesse - Ajax PEC - PSV PSV nog Europees de komende 2 midweken sowieso. Ajax een lastiger programma denk ik met nog 2 zware uitwedstrijden en tegen extreem verdedigende ploegen. Het wordt spannend. Wat denken jullie van Ajax en PSV in de ED, beker en Europees? Het blijft spannend. Als psv alles blijft winnen mogen wij er eentje verliezen of 2 gelijk spelen gezien het doelsaldo. Het is in ons voordeel dat psv nog minimaal 2x moet aantreden in Europa op donderdagavond. Ook de donderdag voor de bekerfinale wat betekent dat wij meer rust hebben tussendoor.we hebben in de klassieker kunnen zien wat dat aan het eind van een wedstrijd kan betekenen. Ik heb er wel vertrouwen in dat we de dubbel gaan pakken.... |
|
|
|