|
|
MMM
|
|
|
ECL: Slavia Praag - Feyenoord (donderdag 14 april 2022, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 14 april 2022, 21:00 uur Locatie: Eden Aréna, Praag Scheidsrechter: nnb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We kunnen deze winnen. Maar dan moet de focus echt een heel stuk beter zijn dan zondag en afgelopen donderdag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of een meer scoren dan de tegenstander |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het echt niet.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
iedereen hierboven ook niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
0-2.
Voor mij was de grote winst gisteren a. Marciano die zelf beter keepte dan de voorgaande wedstrijden en b. er was veel meer chemie tussen Marciano en Trauner/Senesi.
Daarom houden we de nul en we scoren altijd wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik moet al heel veel denken aan morgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik aan overmorgen. Lekker weekend |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in maar laat me graag verbazen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sta er neutraal in, kan alle kanten nog op. Zou natuurlijk heel erg gaaf zijn als we een ronde verder komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Marciano; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Toornstra, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
De spanning is er al..... pppffff |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
I had a dream Bleef een gelijkspel"..............Marciano stopt 3 penaltys .......hahahahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond bbq met op de achtergrond de lampjes....daarna sex...dan sigaar en 0% biertje en dan kijken Hopelijk winnen en dan weer sex, of naar bed en slapen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:I had a dream Bleef een gelijkspel"..............Marciano stopt 3 penaltys .......hahahahaha Kan die wel, heeft ie laten zien in de voorbereiding.
We winnen dit easy |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ander ik wel, duur nog ff tot negen. Al wel veel mooie potjes gezien de laatste 2 dagen btw. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geen spanning, en dat was vorige week wel anders. Zaak is om te blijven voetballen, en je verdediging helpen (die zijn redelijk onzeker momenteel). Een mooie avond om dat te kantelen, interessant voor de competitie de overige 5 wedstrijden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Komt door vorige week. Met een clown op doel en een onzekere achterhoede is t een loterij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel Azijn, er is nog geen bal gespeelt, je behoeft niets in te halen, alleen meer te scoren dan de tegenstander Als je al die posts leest door de jaren heen, zijn er een paar die NOOIT tevreden zijn Ik zeg hup feyenoord, doe je best meer kun je niet doen, zo even een worstje eten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Redelijkerwijs de sterkste 11 beschikbaar denk ik, gezien de huidige vorm van Pedersen. En we zien eindelijk (weer) eens Toornstra ipv Til, al lijkt het me geen bewuste keuze gezien de blessure van Til. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Komt door vorige week. Met een clown op doel en een onzekere achterhoede is t een loterij Farciano maakt t juist extra spannend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Redelijkerwijs de sterkste 11 beschikbaar denk ik, gezien de huidige vorm van Pedersen. En we zien eindelijk (weer) eens Toornstra ipv Til, al lijkt het me geen bewuste keuze gezien de blessure van Til. Eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gooi er nog even een vleesspies op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gaat ook altijd over hetzelfde hier :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Beetje doordouwen Paler. De pot begint zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De prijs van de kaartjes kan best omhoog. Spanning is enorm toegenomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Biertje geopend, laat maar komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Succes en een fijne wedstrijd mannen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus ook daar lekker pyro, waneer houdt dat gezeik van die UEFA eens op. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan wij doen vandaag?
(Succes luitjes!!) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|