|
|
FR-Henk
|
|
|
Dessers doet dit weer kut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Manman Deze is dan zo makkelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is vaak moeilijker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geert deed 't veel beter dan Pedersen de afgelopen wedstrijden |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geert goede pot gespeeld. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: 10 cm hoger en hij zit |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sta achter de tv, maar gelukkig tikken de seconden weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je moet t kwijt he. Fixatie |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Die heb ik genoeg gegeven. Pedersen is de betere voetbal heeft diepte en brengt zijn eigen verdediging veel minder in de problemen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Veel pijntjes en blessures. Maar goed dat we bewust de Knvb beker hebben laten lopen om rust te pakken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 22:48 schreef Leuv het volgende:[..] Die heb ik genoeg gegeven. Pedersen is de betere voetbal heeft diepte en brengt zijn eigen verdediging veel minder in de problemen In goede doen wel. Maar zijn laatste optredens waren chaotisch en heel onzuiver. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Slot managed Pedersen heel slecht zoals ik al zei. Ik zou altijd met Pedersen en Jahanbaksh spelen. Dat is de beste combi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2022 door Leuv -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, lees je zelf na. En je hapt, doorzichtige. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daarom peert ie de voorzetten de 2e ring in? Je moet 't zelf doen op het veld hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Hoeveel voorzetten geeft Geertruida ? O |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 22:48 schreef Leuv het volgende:[..] Die heb ik genoeg gegeven. Pedersen is de betere voetbal heeft diepte en brengt zijn eigen verdediging veel minder in de problemen Echt niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat heerlijk mannen. Gewoon in de halve finale. Kippenvel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal!!! Bizarre pot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooi, gefeliciteerd allemaal! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fijn we spelen nog een ronde, tegen die kameraden van Pieter san :-)....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Gefeliciteerd, weet niet waar ik naar heb zitten kijken maar ja We zijn dooooooorrrrrr |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Fantastisch … we winnen. We moeten echt zoveel beter kunnen of is de verwachting te hoog ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hadden het een half uur, misschien iets meer, behoorlijk moeilijk, maar daarna zijn we eigenlijk niet meer in de problemen geweest. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Pederesen is slechts een domme loper. Geeft niet tot zelden splijtende passes, kan niet schieten. Geertje staat tactisch veel beter, heeft scorende vermogen en is verdedigend sterker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja dat, met alle ingrediënten. Genieten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar gefeliciteerd kameraden! Niet zien hoe, maar we zijn door.... (wij wel) |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 22:55 schreef Arie.Klooster het volgende:Pederesen is slechts een domme loper. Geeft niet tot zelden splijtende passes, kan niet schieten. Geertje staat tactisch veel beter, heeft scorende vermogen en is verdedigend sterker Geertje voor de gouden bal. Halleluja |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar wel terecht door. Heel terecht. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Sorry leuv, ik reageer en zeg niet veel op dit forum, maar wat jij allemaal zegt daar zit zoveel onzin in Het is je recht, daarvoor is een forum Ik hou het nu alleen bij Geertruida, in de lucht sterker, scorend vermogen, prima voorzet en de snelheid is om het even
Pedersen heeft gewoon nog wat tijd nodig om zich beter te ontwikkelen, want het kan echt wel een goede speler worden Maar voor nu vind ik Geertruida beter |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het begint langzaam een beetje door te dringen hier... Feyenoord, Feyenoord, waar gaat dit heen |
|
|
|