|
|
p111
|
|
|
Hij had een strafschop moeten geven en 2 doelpunten afgekeurd op 2 cm van de schoen en een bal binnenkant van de paal.Maar weer die 2 minuten na de rust gewoon een bal van Martienes zo in de voeten van Carpo en dan laten Alvares (zeer slecht) en daarna klaasen zich luppen terwijl Gakpo al 2 jaar lang naar binnen gaat en schiet.Dus ja zeg het maar het zat tegen ook die scheidsrechter was nou niet bepaald voor ons. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2022 - 22:06 schreef p111 het volgende:Hij had een strafschop moeten geven en 2 doelpunten afgekeurd op 2 cm van de schoen en een bal binnenkant van de paal.Maar weer die 2 minuten na de rust gewoon een bal van Martienes zo in de voeten van Carpo en dan laten Alvares (zeer slecht) en daarna klaasen zich luppen terwijl Gakpo al 2 jaar lang naar binnen gaat en schiet.Dus ja zeg het maar het zat tegen ook die scheidsrechter was nou niet bepaald voor ons. Ach ik had het idee dat PSV moest winnen van de KNVB |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Een hele week heel goed getraind en zijn super scherp, de beste week sinds ik trainer van Ajax ben.. aldus Ten hag.. verdomd weinig van gezien moet ik zeggen.. wederom meegaan in de tegenstander zijn spel, wederom laat jeje meeslepen in bepaalde dingen.. kortom de ploeg was wederom niet klaar.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Als je je erin mee laat slepen zoals al jaren gaat het fout indd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 00:42 schreef nummer10 het volgende:Een hele week heel goed getraind en zijn super scherp, de beste week sinds ik trainer van Ajax ben.. aldus Ten hag.. verdomd weinig van gezien moet ik zeggen.. wederom meegaan in de tegenstander zijn spel, wederom laat jeje meeslepen in bepaalde dingen.. kortom de ploeg was wederom niet klaar.. Ach hou op mensen.
Die 2-0 maak je en die wordt op een haar afgekeurd. Telt die gewoon dan is die pot gewoon gespeeld.
Je speelt een prima tot aan die 5 minuten. Daarna raak je zelfs de paal nog en mis je een mega grote kans en wordt er nog een goal afgekeurd.
Wat een emotie om een veredelde oefenpot. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eens met Remco behalve dat elke prijs telt, ook de KNVB-beker.
Laat ik voorop stellen dat Makkelie, zeker de eerste helft, ontstellend zwak floot. Ajax heeft dit echter niet aan Makkelie te danken maar aan zichzelf door heel zwak te beginnen aan zowel de eerste als de tweede helft. De afgekeurde goals worden terecht afgekeurd. De penalty vond ik een zuivere strafschop maar het heeft geen zin er over door te mekkeren.
Gravenberch speelde een goede pot maar was ook wel zo'n beetje de enige die een goed niveau haalde. Daar ligt hier namelijk het probleem. Ajax is gewoon niet in vorm en komt een PSV tegen dat wel in vorm is. Dan kan je verliezen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Laten we ons focussen op de komende weken. Alle zeikers overal hopen ineens weer op een spannende strijd, ESPN voorop.... Als we zaterdag winnen van NEC is het gewoon gespeeld hoor en kunnen al die dwazen die hopen op ellende bij onze club gewoon weer onder de grond kruipen. Wat een sneu volk... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Makkelie was duidelijk niet op de hand van Ajax, hoeft ook niet... Neutraal is goed genoeg, maar dat vond ik hem ook niet. Tadic hoorde zeker een penalty te krijgen. En verder had Ajax moeten winnen, maar daarvoor moet je beter spelen.
Na het winnen van de cl poule heeft Ajax niet of nauwelijks meer niveau gehaald. Onze wereldtrainer ten had heeft de groep niet meer weten te raken.
En nu maar hopen dat ze het kampioenschap ook niet verkloten!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het intellectuele vermogen van de gemiddelde voetbalsupporter die niet voor Ajax is en de media: Als Ajax wint zijn ze geholpen door de VAR en de scheidsrechter. Als Ajax verliest moet het niet klagen en is het terecht. Ik snap dat als je de grootste wilt zijn je de kritiek moet verdragen, maar lachwekkend begint het wel te worden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 09:39 schreef remco k het volgende:[..] Ach hou op mensen. Die 2-0 maak je en die wordt op een haar afgekeurd. Telt die gewoon dan is die pot gewoon gespeeld. Je speelt een prima tot aan die 5 minuten. Daarna raak je zelfs de paal nog en mis je een mega grote kans en wordt er nog een goal afgekeurd. Wat een emotie om een veredelde oefenpot. PSV kon binnen 15 minuten ook al op voorsprong komen en werd ook afgekeurd.. maar het ging mij erom dat als de tegenstander Ajax begint te etteren dat ze meegaan in dat spel en hebben we een paar prof kleuters die erin meegaan die eigenlijk ons team rustig moeten houden en lekker doorgaan met voetballen..
Maar goed indd de KNVB beker, toch een prijs.. Maar indd de titel is veel belangrijker.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 11:39 schreef nummer10 het volgende:[..] PSV kon binnen 15 minuten ook al op voorsprong komen en werd ook afgekeurd.. maar het ging mij erom dat als de tegenstander Ajax begint te etteren dat ze meegaan in dat spel en hebben we een paar prof kleuters die erin meegaan die eigenlijk ons team rustig moeten houden en lekker doorgaan met voetballen.. Maar goed indd de KNVB beker, toch een prijs.. Maar indd de titel is veel belangrijker.. Als we een kampioenschap "open deuren intrappen" hadden stond jij ver bovenaan! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben het volledig eens met Remco en Eide over de arbitrage. Het is verdomd lastig om tegen 14 tegenstanders te spelen, namelijk inclusief de dienstdoende scheidsrechter en VAR-leden.
Bij het afgekeurde doelpunt van Klaassen stond Tadic niet hinderlijk buitenspel, dus zou het doelpunt geldig geweest moeten zijn. En ook de niet gegeven strafschop voor het onderuit halen van Tadic gooide roet in het eten. Scheidsrechters en VAR-leden zouden altijd op de achtergrond en neutraal moeten zijn. De heren van gisteren eisten echter de hoofdrol op. Ook bij het afkeuren van de goal van Mazraoui heb ik zo mijn twijfels.
Ajax speelde niet echt heel goed, maar echt slecht vond ik ze ook niet in grote delen van de wedstrijd.
Door deze nederlaag heeft PSV een flinke mentale tik uitgedeeld aan Ajax. Wil het seizoen geslaagd eindigen, dan MOET Ajax kampioen worden en dat zie ik met uitwedstrijden tegen AZ en Vitesse voor de boeg nog niet 1-2-3 gebeuren. PSV moet weliswaar nog naar Feyenoord, maar ik zie die Rotterdammers ons echt niet gaan helpen bovendien met zware benen van de donderdag ervoor tegen Olympique Marseille.
Elke competitiewedstrijd zal Ajax moeten benaderen als een finale en hopen dat zij een tikkeltje meer geluk hebben dan gisteren. En betere scheidsrechters en VAR-leden dan gisteren met hun uiterst kwalijke en beslissende rol. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 13:22 schreef Pietje het volgende:Ik ben het volledig eens met Remco en Eide over de arbitrage. Het is verdomd lastig om tegen 14 tegenstanders te spelen, namelijk inclusief de dienstdoende scheidsrechter en VAR-leden. Bij het afgekeurde doelpunt van Klaassen stond Tadic niet hinderlijk buitenspel, dus zou het doelpunt geldig geweest moeten zijn. En ook de niet gegeven strafschop voor het onderuit halen van Tadic gooide roet in het eten. Scheidsrechters en VAR-leden zouden altijd op de achtergrond en neutraal moeten zijn. De heren van gisteren eisten echter de hoofdrol op. Ook bij het afkeuren van de goal van Mazraoui heb ik zo mijn twijfels. Ajax speelde niet echt heel goed, maar echt slecht vond ik ze ook niet in grote delen van de wedstrijd. Door deze nederlaag heeft PSV een flinke mentale tik uitgedeeld aan Ajax. Wil het seizoen geslaagd eindigen, dan MOET Ajax kampioen worden en dat zie ik met uitwedstrijden tegen AZ en Vitesse voor de boeg nog niet 1-2-3 gebeuren. PSV moet weliswaar nog naar Feyenoord, maar ik zie die Rotterdammers ons echt niet gaan helpen bovendien met zware benen van de donderdag ervoor tegen Olympique Marseille. Elke competitiewedstrijd zal Ajax moeten benaderen als een finale en hopen dat zij een tikkeltje meer geluk hebben dan gisteren. En betere scheidsrechters en VAR-leden dan gisteren met hun uiterst kwalijke en beslissende rol. Voordeel is dat Feyenoord zelf gewoon nog vol aan de bal moet.
Ze staan niet heel ver achter psv en Twente staat op 3 punten.
Ajax moet gewoon vol aan de bak. Ik geloof dat als ajax nec Heerenveen en pec wint ze wel kampioen gaan worden.
Iedereen heeft het over een mentale tik. Ik durf dat te betwisten.
Ik denk juist dat met de juiste begeleiding en instelling dit een wake-up call kan zijn die juist ervoor zorgt dat we winnen.
Tadic stond overigens niet buitenspel van de goal van Klaassen. Dat was Brobbey die buitenspel staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2022 door remco k -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 14:47 schreef remco k het volgende:[..] Voordeel is dat Feyenoord zelf gewoon nog vol aan de bal moet. Ze staan niet heel ver achter psv en Twente staat op 3 punten. Ajax moet gewoon vol aan de bak. Ik geloof dat als ajax nec Heerenveen en pec wint ze wel kampioen gaan worden. Iedereen heeft het over een mentale tik. Ik durf dat te betwisten. Ik denk juist dat met de juiste begeleiding en instelling dit een wake-up call kan zijn die juist ervoor zorgt dat we winnen. Tadic stond overigens in de lijn en ik denk dat die wel terecht is afgekeurd In grote lijnen wel met je eens, hoor. Maar ik ben ervan overtuigd dat, wanneer je verliest van je allergrootste rivaal, in feite je enige rivaal, dit zijn weerslag vindt in je komende prestaties. Je gaat toch enigszins aan jezelf twijfelen. Daarom: elke komende wedstrijd tegemoet treden als een finale en vechten voor wat je waard bent. Niets meer en niets minder.
Over Tadic kunnen we redetwisten :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 15:01 schreef Pietje het volgende:[..] In grote lijnen wel met je eens, hoor. Maar ik ben ervan overtuigd dat, wanneer je verliest van je allergrootste rivaal, in feite je enige rivaal, dit zijn weerslag vindt in je komende prestaties. Je gaat toch enigszins aan jezelf twijfelen. Daarom: elke komende wedstrijd tegemoet treden als een finale en vechten voor wat je waard bent. Niets meer en niets minder. Over Tadic kunnen we redetwisten :-) Ik dacht dat je de eerste goal bedoelde, bij de goal van Klaassens Tadic uberhaubt niet in de 16.
Maar bij geen van de afgekeurde goals gaat het om het in de baan van het schot staan.
Beide goals staat de ontvanger van de bal gewoon een ruime voet ondieps meer buitenspel. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Helemaal eens Remco!! Ik zie NEC uit als DE sleutelwedstrijd komende zaterdagmiddag. Winnen we die dan kan het niet meer mis. PSV moet later die avond op het plastic bij Cambuur en ervaren dan pas echt druk... PEC en Heerenveen thuis moeten 6 punten zijn en dan mag je naar AZ terwijl PSV dan in de Kuip speelt(of wat daar nog van over is...) Dan zou je thuis tegen Heerenveen de schaal kunnen pakken. Hoppaaa!!! En is de laatste wedstrijd uit bij Vitesse alleen nog om het nieuwe uittenue te tonen. Dat zou heerlijk zijn!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 16:19 schreef remco k het volgende:[..] Ik dacht dat je de eerste goal bedoelde, bij de goal van Klaassens Tadic uberhaubt niet in de 16. Maar bij geen van de afgekeurde goals gaat het om het in de baan van het schot staan. Beide goals staat de ontvanger van de bal gewoon een ruime voet ondieps meer buitenspel. Ik vrees dat je gelijk hebt, Remco. Ik moet bekennen dat ik gisteren niet heel fanatiek kon kijken. Wij waren aan tafel bij mijn zoon, met de tv aan op de achtergrond. De dames houden niet van voetbal... De goals gezien en als er wat commotie was met de VAR.
Ik heb e.e.a. nog even nagekeken en moet constateren dat je gelijk hebt. De strafschop die Tadic onthouden is, blijft voor mij wel staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2022 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 16:42 schreef bertus bikkel het volgende:Helemaal eens Remco!! Ik zie NEC uit als DE sleutelwedstrijd komende zaterdagmiddag. Winnen we die dan kan het niet meer mis. PSV moet later die avond op het plastic bij Cambuur en ervaren dan pas echt druk... PEC en Heerenveen thuis moeten 6 punten zijn en dan mag je naar AZ terwijl PSV dan in de Kuip speelt(of wat daar nog van over is...) Dan zou je thuis tegen Heerenveen de schaal kunnen pakken. Hoppaaa!!! En is de laatste wedstrijd uit bij Vitesse alleen nog om het nieuwe uittenue te tonen. Dat zou heerlijk zijn!!! Het zou een prachtig scenario zijn, Bertus. Toch ben ik er niet gerust op, omdat Ajax helaas toch echt wat uit vorm is en dat teveel tegenstanders Ajax anders benaderen dan tegen andere clubs. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Komt goed Pietje! Laten we niet vergeten dat we op de afgelopen weken na een fantastisch seizoen hebben beleefd. We kunnen nooit zoveel pech meer hebben dan gisteren en PSV nooit zoveel mazzel.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 17:59 schreef bertus bikkel het volgende:Komt goed Pietje! Laten we niet vergeten dat we op de afgelopen weken na een fantastisch seizoen hebben beleefd. We kunnen nooit zoveel pech meer hebben dan gisteren en PSV nooit zoveel mazzel.... Ik hoop het, Bertus. Dan moet ik nu plotseling weer denken aan trainer Frank de Boer. Ajax hoefde als laatste wedstrijd alleen nog maar "even" van De Graafschap winnen om kampioen te worden. PSV stond tweede op 1 of 2 punten... Resultaat: 1-1 en PSV kampioen! Ik vertrouw die Brabanders gewoon niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 16:54 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vrees dat je gelijk hebt, Remco. Ik moet bekennen dat ik gisteren niet heel fanatiek kon kijken. Wij waren aan tafel bij mijn zoon, met de tv aan op de achtergrond. De dames houden niet van voetbal... De goals gezien en als er wat commotie was met de VAR. Ik heb e.e.a. nog even nagekeken en moet constateren dat je gelijk hebt. De strafschop die Tadic onthouden is, blijft voor mij wel staan. Ja die strafschop was er voor mij zeker eentje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 18:12 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop het, Bertus. Dan moet ik nu plotseling weer denken aan trainer Frank de Boer. Ajax hoefde als laatste wedstrijd alleen nog maar "even" van De Graafschap winnen om kampioen te worden. PSV stond tweede op 1 of 2 punten... Resultaat: 1-1 en PSV kampioen! Ik vertrouw die Brabanders gewoon niet. Ik vermoed dat zowel psv als Ajax nog wel een paar punten gaan laten liggen.
Ajax mag echter twee keer gelijk spelen of eenmaal verliezen.
Nu winnen bij nec en dan az of Vitesse winnen.
Pec en Heerenveen komen naar de Arena. Als je die niet wint moet je uberhaubt niet bezig zijn met de titel.
Beide partijen spelen namelijk niet heel defensief
NEC doet dat wel en is gewoon een hele lastige wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat we nec Heerenveen en pec gaan winnen. Dat wij verliezen bij az en dat die laatste pot nog heel belangrijk gaat worden. M
Waarbij Vitesse mogelijk de playoffs nog moet spelen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 19:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik vermoed dat zowel psv als Ajax nog wel een paar punten gaan laten liggen. Ajax mag echter twee keer gelijk spelen of eenmaal verliezen. Nu winnen bij nec en dan az of Vitesse winnen. Pec en Heerenveen komen naar de Arena. Als je die niet wint moet je uberhaubt niet bezig zijn met de titel. Beide partijen spelen namelijk niet heel defensief NEC doet dat wel en is gewoon een hele lastige wedstrijd. Ik hoop het Remco. Eerlijk gezegd denk ik dat PSV in een soort "winning mood" terecht is gekomen. Ik heb het akelige vermoeden dat zij geen enkel punt meer laten liggen. Dan komt de druk vol op Ajax te rusten. Kunnen zij dat aan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 19:39 schreef Pietje het volgende:[..] Ik hoop het Remco. Eerlijk gezegd denk ik dat PSV in een soort "winning mood" terecht is gekomen. Ik heb het akelige vermoeden dat zij geen enkel punt meer laten liggen. Dan komt de druk vol op Ajax te rusten. Kunnen zij dat aan?? Psv heeft al jaren geen winning streak neergezet die nu nodig is. Afgelopen week gingen ze er ook nog uit in Europa.
Daarnaast speelt psv helemaal niet zo bijzonder goed en krijgen ze makkelijk tegengoals.
Ik zie geen enkele aanleiding om te denken dat psv alles gaat winnen.
Ik zie daarnaast ook geen enkele aanleiding dat Ajax er nog ineens twee gaat verliezen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 20:19 schreef remco k het volgende:[..] Psv heeft al jaren geen winning streak neergezet die nu nodig is. Afgelopen week gingen ze er ook nog uit in Europa. Daarnaast speelt psv helemaal niet zo bijzonder goed en krijgen ze makkelijk tegengoals. Ik zie geen enkele aanleiding om te denken dat psv alles gaat winnen. Ik zie daarnaast ook geen enkele aanleiding dat Ajax er nog ineens twee gaat verliezen. We gaan het zien. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 20:19 schreef remco k het volgende:[..] Psv heeft al jaren geen winning streak neergezet die nu nodig is. Afgelopen week gingen ze er ook nog uit in Europa. Daarnaast speelt psv helemaal niet zo bijzonder goed en krijgen ze makkelijk tegengoals. Ik zie geen enkele aanleiding om te denken dat psv alles gaat winnen. Ik zie daarnaast ook geen enkele aanleiding dat Ajax er nog ineens twee gaat verliezen. Die laatste zin, heb je de laatste weken wel gekeken ? Ik zie genoeg aanleidingen dat Ajax er nog 2 gaat verliezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:[..] Die laatste zin, heb je de laatste weken wel gekeken ? Ik zie genoeg aanleidingen dat Ajax er nog 2 gaat verliezen.. Want ajax verliest de laatste weken zo vaak in de eredivisie??
Ze hebben er 3 verloren tot nu toe. Dat is ongeveer 1 op de 10.. Dan is ineens 2 verliezen toch gewoon niet logisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2022 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En daarnaast speelde ajax ook gewoon prima deze finale.... op een aantal hele zwakke momenten na.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ajax speelde helemaal niet zo slecht,als de scheids zijn werk had gedaan had hij een spatzuivere strafschop gegeven,en twee prima aanvallen op 5 cm doelpunten afgekeurd.Dus het zomaar heel anders kunnen aflopen en hadden we die wedstrijd gewonnen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2022 - 08:56 schreef remco k het volgende:[..] Want ajax verliest de laatste weken zo vaak in de eredivisie?? Ze hebben er 3 verloren tot nu toe. Dat is ongeveer 1 op de 10.. Dan is ineens 2 verliezen toch gewoon niet logisch. Paar keer vies geluk gehad en dat weet je ook wel Remco, als ze zo spelen als tegen PSV moet het goedkomen absoluut maar als ze spelen zoals de potten ervoor ben ik er toch echt wel bang voor.. laten we hopen dat dit niet het geval is in ieder geval.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2022 - 09:04 schreef p111 het volgende:Ajax speelde helemaal niet zo slecht,als de scheids zijn werk had gedaan had hij een spatzuivere strafschop gegeven,en twee prima aanvallen op 5 cm doelpunten afgekeurd.Dus het zomaar heel anders kunnen aflopen en hadden we die wedstrijd gewonnen. Was een goedmakertje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2022 - 09:21 schreef nummer10 het volgende:[..] Paar keer vies geluk gehad en dat weet je ook wel Remco, als ze zo spelen als tegen PSV moet het goedkomen absoluut maar als ze spelen zoals de potten ervoor ben ik er toch echt wel bang voor.. laten we hopen dat dit niet het geval is in ieder geval.. Hou toch op met je geluk.
Al die wedstrijden krijgt Ajax veel meer kansen dan de tegenstanders. Echt in al die wedstrijden.
Dat we het en der wel wat hebben laten liggen heeft met ongeluk te maken en met geluk van de tegenstander.
Benfica heeft echt met alle geluk van de wereld Ajax uitgeschakeld.
En we gaan het zien hoor want natuurlijk kan het verkeerd gaan. Maar om te stellen dat het vrij logisch is slaat nergens op.
Psv heeft in de afgelopen 5 jaar in de eredivisie 1 maal een reeks van 8 wedstrijden gewonnen. Dat de reeks tot aan Twente.
De kans dat ze daar alle vijf de potten winnen is ook gewoon klein.
Wat is er mis met een beetje vertrouwen uitstralen naar onze ploeg. Dat pessimistische is echt walgelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die penalty niet geven was een goedmakertje?
Als je dat echt vind, wat loop je dan te klagen. Ajax was dan waarschijnlijk op 2-0 gekomen en dan was die pot ook gespeeld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2022 - 08:56 schreef remco k het volgende:[..] Want ajax verliest de laatste weken zo vaak in de eredivisie?? Ze hebben er 3 verloren tot nu toe. Dat is ongeveer 1 op de 10.. Dan is ineens 2 verliezen toch gewoon niet logisch. Dat klopt inderdaad wel qua uitslagen. Ik ben het echter wel met nummer10 eens dat Ajax de afgelopen weken over geluk niet te klagen had met nipte overwinningen in de extra tijd. Het dubbeltje had zomaar de andere kant op kunnen rollen bij een aantal wedstrijden. Ik mis op dit moment de drive bij Ajax om coûte que coûte te willen winnen. Zonder dat het echt slecht is, is het spel op dit moment wel te voorspelbaar, te plichtmatig om voor verrassingen te zorgen, iets dat de eerste helft van het seizoen wèl het geval was. Vandaar dat ik er bepaald niet gerust op ben.
Maar zoals ik gisteren al schreef: we gaan het zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2022 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2022 - 11:53 schreef Pietje het volgende:[..] Dat klopt inderdaad wel qua uitslagen. Ik ben het echter wel met nummer10 eens dat Ajax de afgelopen weken over geluk niet te klagen had met nipte overwinningen in de extra tijd. Het dubbeltje had zomaar de andere kant op kunnen rollen bij een aantal wedstrijden. Ik mis op dit moment de drive bij Ajax om coûte que coûte te willen winnen. Zonder dat het echt slecht is, is het spel op dit moment wel te voorspelbaar, te plichtmatig om voor verrassingen te zorgen, iets dat de eerste helft van het seizoen wèl het geval was. Vandaar dat ik er bepaald niet gerust op ben. Maar zoals ik gisteren al schreef: we gaan het zien. Precies die Pietje.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2022 - 11:48 schreef remco k het volgende:[..] Die penalty niet geven was een goedmakertje? Als je dat echt vind, wat loop je dan te klagen. Ajax was dan waarschijnlijk op 2-0 gekomen en dan was die pot ook gespeeld. Niet perse de penals maar de manier van opzichtig tegen Ajax fluiten |
|
|
|