|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2022 - 18:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Want hij kan Ajax 1 halen.. tjah had dan unuvar gebracht, creativiteit kan je nu wel gebruiken maar goed Gewoon veel eerder het seizoen in moeten grijpen. Dat is alles |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic per direct zijn band afnemen.
Deze man is geen aanvoerder, en gaat het nooit worden.
Geeft in alles het verkeerde voorbeeld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En die idioot grijpt totaal niet in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic, kut, kut, kut aanvoerder. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Je ziet aan alles dat Taylor compleet op is, en tenhag doet gewoon echt heeelemaal niks |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: De hele wedstrijd is kut. Niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan te zwijgen over Kenneth Taylor. Even laten zien hoe ver die van Ajax 1 af zit |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Tadic kost ons hier de punten. Bij de penalty, en na rust 3 keer iemand vrij kunnen zetten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer die hoeren Serviër. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kudus.. minuut 85... Lekker tenhag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic die ook echt iedere ruimte verneukt voor Nico om er overheen te gaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kan die kale klootzak niet vanavond vast oprotten? De afgelopen maanden heb ik zitten kijken naar het allerslechtste Ajax allertijden. Succes bij United met dat stuk onbenul … |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Waarom zoon wissel niet eerder doen.. maar YES ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch niet weer een voet buitenspel en 3 goals afgekeurd in 6 dagen? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Buitenspel … nou ja … oh is niet de voet van Brobbey …
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2022 door pth -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch de 0 - 1, maar wel de allerslechtste wedstrijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Was optisch bedrog. Was niet het been van Brobbey |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee hoor, dit is al maanden zo. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Oprecht dit is dus wederom niet de verdienste van tenhag maar dankzij individuen.. al de zoveelste pot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zouden ze het kunnen vasthouden? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kudus, wat een arrogantie!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De tering … eerst die Franse hark en dan een open kans zo missen door Kudus … dit Ajax is totaal verrot … |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Haller wat een grap ! En kudus hier idem |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Tis gvd te gek voor woorden dat die haller onze duurste speler is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kudus vat wel even 2.5 maand Ajax samen in die kans |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Alvarez 2 minuten hahaha tenhag tenhag.. goddank heeft die al getekend |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Komt ie weer met Alvarez die kale kut muppet … tegen PiSVee zo’n beetje het slechtste van het veld … |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Tsja, de prijs heb ik nooit gesteund.
Heeft zijn waarde gehad. Maar zijn gemiddelde aanname, allemachtig. Kan echt geen bal onder controle krijgen, geen enkel rustpunt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2022 - 18:25 schreef pth het volgende:Komt ie weer met Alvarez die kale kut muppet … tegen PiSVee zo’n beetje het slechtste van het veld … Logisch toch, je moet nu die zege binnen halen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als we winnen, kan en mag het tegen PEC een keer makkelijk? Of wordt dat ook weer dit... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
3 punten, maar daar is alles mee gezegd. Fijne avond! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was echt niet om aan te zien. Nu nog tegen AZ en Vitesse ! ! ! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2022 - 18:25 schreef pth het volgende:Komt ie weer met Alvarez die kale kut muppet … tegen PiSVee zo’n beetje het slechtste van het veld … Rot toch op! Mafketel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa. Drie punten binnen in je slechtste pot van het seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Ajax kampioen wordt mogen wij echt nooit meer wat zeggen over psv en de laatste minuten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Voor mij niet echt … Alvarez raakt al weken geen knikker, terwijl Gravenberch de laatste weken één van de betere is … maar goed ik snap toch helemaal niets meer van het gepruts onder die kale kut muppet … |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Je hebt het nu over je opoe in een hortsik bus ei? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Enige die een voldoende scoorde is Timber. Ok, en Stekelenburg. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee over jou! Gravenberch al weken 1 van de betere? Hahahaha enkel bij de bekerfinale was hij goed. De rest van de tijd is hij net zo slecht als de rest van het elftal. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Inderdaad! Is totaal uitgewerkt met die kale ruk muppet. Hopen dat ze volgend seizoen een behoorlijke vervanger binnen kunnen halen. En dan nog de selectie op orde brengen, wat ook een mega klus lijkt te worden … |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Och jee, Perez heeft zijn negatieve weer aan staan. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2022 - 18:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee over jou! Gravenberch al weken 1 van de betere? Hahahaha enkel bij de bekerfinale was hij goed. De rest van de tijd is hij net zo slecht als de rest van het elftal. Wat jij wil! Maar binnen een waardeloos beschamend Ajax, de afgelopen maanden misschien wel het slechtste in 10 jaar, zijn Gravenberch en Timber de enige lichtpuntjes (of de minst slechte van het stel). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2022 - 18:30 schreef pth het volgende:[..] Voor mij niet echt … Alvarez raakt al weken geen knikker, terwijl Gravenberch de laatste weken één van de betere is … maar goed ik snap toch helemaal niets meer van het gepruts onder die kale kut muppet … Wie raakt er wel al weken een knikker? Ze zakken allemaal door de ondergrens dus dan is een defensieve wissel met Alvarez gewoon logisch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Antony lag er minimaal een maand uit. Ik hoop dat dat ook niet langer is en hij nu, 3/4 weken na de blessure binnen 2 weken terug is. Ik hoop dat Mazraoui en Martinez nog op tijd terug zijn en dan komt het misschien nog goed.
En vanaf nu met Brobbey spelen. Ook al mist die kansen. Ten Hag geeft zelf aan dat ze weinig diepgang en snelheid voorin hebben. Dat kan hij beiden geven, dus maak er gebruik van |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2022 - 18:26 schreef Loetje het volgende:[..] Tsja, de prijs heb ik nooit gesteund. Heeft zijn waarde gehad. Maar zijn gemiddelde aanname, allemachtig. Kan echt geen bal onder controle krijgen, geen enkel rustpunt Dat was altijd wat ik bedoelde.. en ja ben er echt nog van overtuigd dat menig spits ook zoveel had gescoord gezien de kansen die Ajax creëerde.. nu creëert Ajax weinig en zie je onze houten Klaas ook niet meer en kan het verschil voorin absoluut niet maken.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2022 - 18:57 schreef Loetje het volgende:Antony lag er minimaal een maand uit. Ik hoop dat dat ook niet langer is en hij nu, 3/4 weken na de blessure binnen 2 weken terug is. Ik hoop dat Mazraoui en Martinez nog op tijd terug zijn en dan komt het misschien nog goed. En vanaf nu met Brobbey spelen. Ook al mist die kansen. Ten Hag geeft zelf aan dat ze weinig diepgang en snelheid voorin hebben. Dat kan hij beiden geven, dus maak er gebruik van En een veel beter aanspeelpunt/balvaster.. |
|
|
|