|
|
MMM
|
|
|
ECL: Feyenoord - Olympique Marseille (donderdag 28 april, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 28 april, 21:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De magie van de Kuip. 4-1. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Franse kranten spreken met respect over FEYENOORD. Geven aan dat het een heet avondje gaat worden in Rotterdam Voor de mensen die naar de uitwedstrijd gaan, pas op OLM heeft een extreme kern van 20 000 fans Blijf bij elkaar en ga niet de straatjes in ( ik weet wat ik woonde in Aubagne en kwam vaak in Marseille) Ik ga ook naar de uitwedstrijd en hoop dat donderdag er een kansrijke basis wordt gelegd ......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Guus Til erbij , kan spelen Zijn we hier blij mee? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik verwacht nog een Nee hahahahaah |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zin aan en natuurlijk fijn dat Til er weer bij is, met hopelijk een positieve wave komende pot. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi man wat ze schrijven in de Franse kranten, meer respect voor Feyenoord dan Driesen en de gehele Nederlandse pers. Ook de trainer van OLM heeft prima teksten....... Hij geeft nog niets bloot over zijn opstelling ( hoe hij gaat spelen de namen zijn wel bekend) |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Kleine overwinning hier, 1-0/2-1, en kleine overwinning daar 0-1/1-2 doen ons naar de finale gaan. Het worden fantastische wedstrijden met hoogstand voetbal, een beetje zoals gisteren...
Al is het maar om die verschrikkelijke Driessen, die ook het vertrek van Bergrat heeft opgestart met zijn Telegraaf, aan te tonen dat de échte top van NL in Rotterdam zit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tadaa goedemorgen mannen, it's match-day :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooie wedstrijd hoop ik, normaliter schat ik OM een maatje te groot. maar t blijft voetbal! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een prachtige wedstrijd op papier en hopelijk wat magie vanavond in De Kuip. Als je bij de grote wilt horen dan zijn dit de wedstrijden. Trots hoe dan ook! 4-2 bizar om dat het kan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Keelpijn, niet helemaal fit. Het zal toch niet hè, ik kan dit niet missen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Kom op zeg, beetje vermannen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tegen PSG verloren, wat kan natuurlijk en de laatste wedstrijden tegen Nantes en Reims met een doelpunt verschil gewonnen. Klinkt me bekend in de oren we gaan ze thuis gewoon pakken toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Einde van de middag borrel erin en gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat riekt naar omikron.. Succes ermee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pffff spanning loopt al aardig op hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gisteren en vandaag negatief getest.
Gewone griep heerst ook blijkbaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Potver Piet is na de kampioenswedstrijd niet meer zo nerveus geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooie is van weinig verwachtingen is dat de zenuwen meevallen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Blijf toch wel trots op onze ploeg. Wie had gedacht dat we zover zouden komen .....vooral na de eerste wedstrijden. Het is ook belangrijk dat we spelers in de etalage zetten ........ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 12:21 schreef piet de paler het volgende:Blijf toch wel trots op onze ploeg. Wie had gedacht dat we zover zouden komen .....vooral na de eerste wedstrijden. Het is ook belangrijk dat we spelers in de etalage zetten ........ Zo is dat Piet! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Extra pillen erin en GAAN |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nix zien want in Lissabon. Alles is nu bonus. Halve finale is al mooi. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens. En ook oneens :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop dat de kuip gaat kolken en een legendarische wedstrijd , kan niet wachten tot vanavond |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog 6 uur , ik ga al naar Rotterdam....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, nou hopelijk gaat het je lukken vanavond.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kun je toch via app kijken.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zin aan Ik verwacht een relaxed potje zomeravond voetbal.. dit mag geen probleem zijn hoor 4-0............ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En de groeten aan Ludivine.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Doe maar 3-2 met het geluk aan onze zijde, gaat een gekke wedstrijd worden. Volgende week een gelijkspel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Op ESPN 1 road to Marseille |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bizarre beelden Drita Pffft haha Fer in de verdediging |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Conclusie na alle terugblikken: wat kunnen we goed zijn en wat kunnen we slecht zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord: Marciano; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wissels Feyenoord: Cojocaru, Jansen, Pedersen, Hendrix, Alireza, Linssen, Sandler, Walemark, Hendriks, Hall. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat Dessers het record van Pierre verbreken? |
|
|
|