|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens. Maar je hebt echt niks aan 'm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies. Marciano had m misschien meer naar buiten kunnen tikken, maar dat was t, doe dat maar eens |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik wil niet zeggen dat Bijlow dit wel goed had gedaan hoor, maar hij heeft het ook wel tegen zitten en dus wij ook.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:44 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik wil niet zeggen dat Bijlow dit wel goed had gedaan hoor, maar hij heeft het ook wel tegen zitten en dus wij ook.... Bijlow heeft naast talent ook aanwezigheid. Marciano is een halfzachte drol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lul mis en lulletje buitenspel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Scheids fluit bij ons dingen af die de Fransen wel mogen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Guus Til brengt ons telkens in de problemen met die passes van hem. Koning balverlies |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Pek en veren paraat ? :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel een heerlijke pot. Dessers en Til positioneel zo sterk, trekken alles uit elkaar. En vele ruime voldoendes. De keeper vind ik echt waardeloos. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Inmiddels echt lolly niveau. Niet meer serieus te nemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Guus Til brengt ons telkens in de problemen met die passes van hem. Koning balverlies Dat haal je uit de 1e helft? Til speelt prima hoor.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vrije trap, Pierre erin brengen nu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Pannenkoek loopt aldoor buitenspel.
Helaas maar waar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De beste met Dessers |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Echt jammer. Wel trots hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Let maar op zo in de rust de beschouwing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed bezig, zou 5-2 worden toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Genoten.. Jammer van de 2 goals tegen. Maar het ziet er puik uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia krijgt voor de 60e minuut Zijn tweede geel. Kun je ook al opschrijven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Fuck man hou je depressie bij je joh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel ballen heen en weer gezien. Feyenoord gevaarlijk met ballen achter de verdediging. Als Pipo minder vaak buitenspel loopt haal je daar misschien nog wat uit. Zag je bij de goals.
Maar als OM doorheeft dat ze gewoon moeten gaan voetballen zijn we weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha nee joh, maar Malacia leest boeken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Marseille heeft weinig nodig, dat is duidelijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als iemand mij eind vorig seizoen had gezegd dat ik eind april zo'n pot Europees voetbal zou zien van mn club, die had ik naar de delta verwezeñ. Ik mag niet ontevreden wezen hahaha.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:52 schreef tomson het volgende:Als iemand mij eind vorig seizoen had gezegd dat ik eind april zo'n pot Europees voetbal zou zien van mn club, die had ik naar de delta verwezeñ. Ik mag niet ontevreden wezen hahaha.. Haha nou echt. Maar er zit echt meer in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Malacia heeft wel al meerdere alles of niets tackles ingezet. Dat wilde haal je er nooit helemaal uit bij hem. En bij de 2-2 knijpt hij volledig onnodig. Dan mis je de kalmte. Dus gerust ben ik er ook niet op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tweede helft zal anders zijn. Die Fransen gaan ingrijpen |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:Veel ballen heen en weer gezien. Feyenoord gevaarlijk met ballen achter de verdediging. Als Pipo minder vaak buitenspel loopt haal je daar misschien nog wat uit. Zag je bij de goals. Maar als OM doorheeft dat ze gewoon moeten gaan voetballen zijn we weg Of juist niet, als je dan die bal erover heen kunt leggen. Ook meerdere malen gevaarlijk gebleken met Nelson in de eerste helft. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Due lui voetballen wel erg gemakkelijk hoor. Bij ons spelen ze op hun top, maar zij kunnen beter. Aan ons dit te voorkomen en er voor zorgen dat wij de betere zijn. En Payet is wel een klasbak hoor. Maar we zijn zeker niet kansloos. Kut dat Toirnstra er niet is. Dan kun je nog wat forceren. Dat wapen mis je nu wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dessers had een hattrick kunnen hebben. Is verder prima hoor, maar er zit ruimte voor verbetering.
Vind Senesi trouwens de beste aan onze kant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:54 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:[..] Of juist niet, als je dan die bal erover heen kunt leggen. Ook meerdere malen gevaarlijk gebleken met Nelson in de eerste helft. Precies, Dessers trekt daardoor de verdedigers uit elkaar, is bewust. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Gerson bij de 2-2 sprint vanaf rand zestien zo uit de rug van Nelson. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is OM he. De andere kwartfinale is Leicester - Roma . Beiden (financieel) ook 4 maten groter. We zijn gewoon 1 van die 4 he, dat was al verassend op zich. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dessers had een hattrick kunnen hebben. Is verder prima hoor, maar er zit ruimte voor verbetering. Vind Senesi trouwens de beste aan onze kant. Overdreven 2 kansen, 1 prima goal. Is gewoon goed. Maar zijn spel vind ik nog beter, tactisch heel slim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:57 schreef tomson het volgende:[..] Het is OM he. De andere kwartfinale is Leicester - Roma . Beiden (financieel) ook 4 maten groter. We zijn gewoon 1 van die 4 he, dat was al verassend op zich. Precies. Daarom ook. Onze reserves zouden bij hun niet eens bij de dames spelen Zeker de keeper niet |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:44 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik wil niet zeggen dat Bijlow dit wel goed had gedaan hoor, maar hij heeft het ook wel tegen zitten en dus wij ook.... Zag net de herhaling van due tweede tegengoal, maar hier kon hij niet zoveel down hoor. Pakt verkeerd uit, maar dit is geen blunder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk blijft t verschil klein. Dan hebben we nog wat te hopen volgende wedstrijd. Maar alles zit erin om over en sluiten te krijgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:59 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Zag net de herhaling van due tweede tegengoal, maar hier kon hij niet zoveel down hoor. Pakt verkeerd uit, maar dit is geen blunder. Hij duikt door zijn verkeerde positionering zijwaarts. voorwaarts duiken, raapt hij m zo op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Precies. Daarom ook. Onze reserves zouden bij hun niet eens bij de dames spelen Zeker de keeper niet Deze Europese campagne was achteraf gezien gewoon genieten. Al besef je dat tijdens de wedstrijden tussen het gezucht en tandgeknars niet echt. En deze opzet was geweldig voor de NL punten. Hier gaan we de vruchten met alle clubs van plukken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gaat Slot nu ook wisselen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pierre zag het ook.
Hopen op nog zo'n geweldige helft. Succes mannen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slot legt Dessers buitenspel nog even uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 22:01 schreef tomson het volgende:[..] Deze Europese campagne was achteraf gezien gewoon genieten. Al besef je dat tijdens de wedstrijden tussen het gezucht en tandgeknars niet echt. En deze opzet was geweldig voor de NL punten. Hier gaan we de vruchten met alle clubs van plukken Niet was, maar is!!! genieten. |
|
|
|