|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Ze komen niet meer aan voetballen toe, tot nu toe een meevaller |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Shit jammer. Goede variant |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Til moet uit gaan kijken met geel op zak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Senesi dom dom.
Focus houden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Sini ook heel matig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo niet slecht qua stand dan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pipo heeft een hoop klemvast vandaag :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste helft overleefd. Lekker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelden zo ontspannen gezeten. Vrijwel niets weggegeven |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ff bijkomen en een nieuw biertje halen, pffffffffffff. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. Matige pot en die zie ik ook zomaar lomp nog een tweede gele pakken. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Til inderdaad erg zwak, die kan je denk ik beter wisselen. Vrees dat Senesi de wedstrijd niet gaat uitspelen. Sini ook weinig in het spel voor gekomen, maar weet zeker dat het in de tweede helft gaat komen, wat eigenlijk voor de hele voorhoede betekent. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kaarten zijn probleem voor 2e helft |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heel dom, vlak voor rust, zo'n kutbal geven. Daarna moet hij wel zo'n alles of niets ingreep doen. Altijd geel, maar je kan hem niet laten lopen. De volgende moet hij wel laten lopen, das wel een probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en ook gewoon in de rust |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2022 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heel dom, vlak voor rust, zo'n kutbal geven. Daarna moet hij wel zo'n alles of niets ingreep doen. Altijd geel, maar je kan hem niet laten lopen. De volgende moet hij wel laten lopen, das wel een probleem. Was op de bal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar niet clean. Ik vond de kaart terecht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan was de knie bij Dessers rood |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Precies, zo kort voor de rust had hij de bal over de middenlijn moeten schieten, nu moet hij zijn eigen fout goed maken, wat altijd geel is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 mei 2022 door Nicotti -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2022 - 21:51 schreef Nicotti het volgende:Til inderdaad erg zwak, die kan je denk ik beter wisselen. Vrees dat Senesi de wedstrijd niet gaat uitspelen. Sini ook weinig in het spel voor gekomen, maar weet zeker dat het in de tweede helft gaat komen, wat eigenlijk voor de hele voorhoede betekent. Is Til zwak? Of is zijn tegenstander gewoon erg goed. Ze zitten er bij hem contant kort op. Hij krijgt totaal geen ruimte. Dat doen zij toch goed hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2022 - 21:57 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Is Til zwak? Of is zijn tegenstander gewoon erg goed. Ze zitten er bij hem contant kort op. Hij krijgt totaal geen ruimte. Dat doen zij toch goed hoor. Hij heeft de dozen nog om zijn schoenen vandaag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2022 - 21:57 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Is Til zwak? Of is zijn tegenstander gewoon erg goed. Ze zitten er bij hem contant kort op. Hij krijgt totaal geen ruimte. Dat doen zij toch goed hoor. Tis ook de zwakte van Til, in de kleine ruimte of als hij weinig tijd krijgt, is hij niet zo goed. Dat is wel vaker zo, zijn handelingssnelheid is gewoon vrij laag. Dat compenseert hij met andere dingen, maar als hij op zijn zwakte gepakt wordt, heeft hij weinig inbreng. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die kopkansen van Milik en tekort lengte Senesi. Dat baart me nog zorgen. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2022 - 21:57 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Is Til zwak? Of is zijn tegenstander gewoon erg goed. Ze zitten er bij hem contant kort op. Hij krijgt totaal geen ruimte. Dat doen zij toch goed hoor. Domme kaart vind ik zwak, ze kunnen er wel kort op zitten, maar dan moet Til kaatsen en niet met de bal gaan lopen en als het kaatsen ook al niet goed gaat, vind ik het zwak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat Til er nog staat is onverantwoord |
|
|
|