|  | 

|  | van geil 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| quote:Worden nadien ook geen vragen gesteld, daar is van te voren voor gewaarschuwd door de overheid. In Nederland denken ze dan nog vaak het zal allemaal wel. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Als je al drie jaar kunt krijgen daar voor het afsteken van vuurwerk, zien we dat tuig wat opgepakt is voorlopig niet meer lijkt meOp woensdag 25 mei 2022 - 10:23 schreef VVout het volgende:[..] Worden nadien ook geen vragen gesteld, daar is van te voren voor gewaarschuwd door de overheid. In Nederland denken ze dan nog vaak het zal allemaal wel. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Lopen wij hier in Kasiopi langs een café staat daar een bord buiten Conference League Final Roma - Feyenord……: Ik naar binnen en zeg hem dat je dat met twee o’s schrijft wijzend op m’n shirt. Hij ging het wel aanpassen!!!!
 |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Heb je al een hoxha bunkertje gekocht...... |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| quote:Meestal een kwestie van Euries als je geen kogel hoeft te happen daar.Op woensdag 25 mei 2022 - 11:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als je al drie jaar kunt krijgen daar voor het afsteken van vuurwerk, zien we dat tuig wat opgepakt is voorlopig niet meer lijkt me |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| quote:Als je goed kijkt zie je heel veel ( vooral langs de kust) betonnen bolletjes staan. Dat zijn 2 mans bunkertjes. Toen Albanie nog communistisch was dachten zij zich zo te verdedigen tegen het westen ,
 later ook tegen de chinezen die ze eerst als vriend zagen, ook hebben ( hadden ) ze een rare belasting.
 Als je huis niet klaar was behoefde je geen belasting te betalen , daarom zie je heel veel huizen die net niet afgebouwd zijn.
 Ik was in Albanie 1997 en nog een keer in 1999/ 2000 het enige wat ik nog herken is het beeld van die ridder te paard ( volgens mij Alexander de grote.
 Heb gezeten in Tirana, Durres, en Farke

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2022 door piet de paler --
 |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Neuh das net iets te ver.. Heb het ff gegoogled dat was me een mafkees die vent..
 |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  |