|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oh mijn god! 2-2!
Een punt kan het nog goedkomen, al betwijfel ik dat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die mag toch nooit worden afgekeurd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Als ze deze afkeuren ga ik naar Zeist! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alvarez... draak van een pot en dan zo'n belangrijke goal. Fijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu gewoon snappen dat je dit moet vasthouden. En niet voor de winst moet gaan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ja hoor. Ze gaan vol voor de winst. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dan ga je hem alsnog verliezen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom ga je vol o0 de aanval? IDIOTEN! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Je haalt me de woorden uit de mond. Heb mij weer kapot zitten ergeren aan die gozer (naast Haller, Blind en nu ook weer Berghuis) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Haller heeft ook echt nog geen enkele bal goed geraakt he. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Az gaat hem winnen. Ze gaan veel te hard voor de winst. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Complete schande dat die stokbrood knager een Ajax shirt mag dragen. Maar dat geld ook voor die kakkerlak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die is zijn vorm wel zo erg kwijt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heerenveen woensdag vol voor de playoffs |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hij is zo lomp als wat, maar die Kudus knokt wel! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, gefeliciteerd met het puntverlies. PSV wint nu in De Kuip |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Bijna belachelijk dat Ajax zich zo laat foppen tegen dit vrij matige elftal … |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eens met pth, dit AZ is ook echt matig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Berghuis is een smerige kutkakkerlak. Gewoon een schande in ons mooie Ajax.
Soms denk ik, hij doet het erom |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:24 schreef Loetje het volgende:Berghuis is een smerige kutkakkerlak. Gewoon een schande in ons mooie Ajax. Soms denk ik, hij doet het erom +33! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ongelofelijk, die kut kakkerlak! Laatste minuut, laatste kans en je zet hem niet in de 16 maar draait terug! Godvergeten teringmongool. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hopen dat Haller en Berghuis woensdag wel in de basis staan van die kale klote muppet … |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Blij met Alvarez, want dan had het over geweest. Daarna kwam AZgoed weg, bal van de lijn..
Brobbey die verdomme altijd geblesseerd raakt tegen Pisvee en nu ook weer. En Haller die geen knikker raakte
Nu duimen dat PSV het laat liggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Duimen, duimen en duimen nu.
Nog nooit zo voor Feyenoord geweest als nu.
Wint PSV, geeft Ajax het weg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:29 schreef Loetje het volgende:Duimen, duimen en duimen nu. Nog nooit zo voor Feyenoord geweest als nu. Wint PSV, geeft Ajax het weg Inderdaad |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Voor mij kunnen Berghuis, Haller en ten Hag vanavond nog met de voddenboer mee. Gore troep die Ajax onwaardig zijn. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:29 schreef Loetje het volgende:Duimen, duimen en duimen nu. Nog nooit zo voor Feyenoord geweest als nu. Wint PSV, geeft Ajax het weg Vrees het ergste. Kakkerlakken spelen eigenlijk nergens meer voor en het lijkt mij dat de slijtage slag van donderdag echt wel door gaat werken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Met Martinez had AZ niet gescoord. Blind 2x staan slapen. Had het al eerder laten weten Blind hoort op de bank of op het middenveld |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:27 schreef pth het volgende:Hopen dat Haller en Berghuis woensdag wel in de basis staan van die kale klote muppet … Brobbey is ook een mietje die geen 90 minuten kan spelen. Haller starten Brobbey na 60 minuten brengen lijkt een ideale oplossing gebleken.
Berghuis ook hopeloos inderdaad. Kudus moet ook gewoon starten vind ik brengt energie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Brobbey is ook een mietje die geen 90 minuten kan spelen. Haller starten Brobbey na 60 minuten brengen lijkt een ideale oplossing gebleken. Berghuis ook hopeloos inderdaad. Kudus moet ook gewoon starten vind ik brengt energie. Inderdaad moet je Brobbey altijd in laten vallen. Kudus was nu een baasje, speelde gped |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:Met Martinez had AZ niet gescoord. Blind 2x staan slapen. Had het al eerder laten weten Blind hoort op de bank of op het middenveld Klopt helaas geen ander alternatief na Martinez. Blind is echt uitvorm en traag. Rensch vind ik ook niets vergeleken bij Mazraoui. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gaat nog een helse klus worden om voor 2022/2023 een goede selectie op de been te krijgen. Gaat de nodige kwaliteit verdwijnen, en daarnaast loopt er nog de nodige vullis rond. Hoop dat ze diepe zakken hebben om op zoek te gaan naar hoognodige versterkingen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad moet je Brobbey altijd in laten vallen. Kudus was nu een baasje, speelde gped Vind Brobbey veel beter als hij half uurtje invalt en blijft dan ook heel. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Brobbey is ook een mietje die geen 90 minuten kan spelen. Haller starten Brobbey na 60 minuten brengen lijkt een ideale oplossing gebleken. Berghuis ook hopeloos inderdaad. Kudus moet ook gewoon starten vind ik brengt energie. Haller nooit meer op stellen en naast Brobbey een spits in huis halen die wel naar de goede kleur kan spelen. Sinds de winterstop speel je continue met 10 man als je die stokbroodvreter opstelt. Berghuis mag ook wel naar iets anders gaan uitkijken, speelt ook al sinds de winterstop als een dweil … en inderdaad apart dat Brobbey met zo een lichaam iedere keer fysiek ongemak oploopt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Mannen, sorry hoor ik vind het afbranden van Berghuis wel heel erg makkelijk. Deze man heeft rechtbuiten, op 10 en links op het middenveld gespeeld. Zo kan je niet echt in je rol groeien.
Dan vind ik Haller en Blind veel erger. Wat een slappe hap die 2.
Haller heeft met geluk de nodige intikkertjes gehad in de CL maar verder blinkt hij uit in niet zoveel behalve kansen missen.
En Blind mist gewoon snelheid op de eerste meters en dat zijn belangrijke meters in topvoetbal! De toegevoegde waarde van Blind zit in de passing, maar met het voetbal dat Ajax speelt na de winterstop valt er weinig te passen aangezien de opbouw zo traag is en de tegenstander alle tijd heeft om terug positie te kiezen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kale kut muppet vind 2-2 tegen een aftands AZ wel weer een goede uitslag. Gelukkig nog maar 2 wedstrijden en dan nooit meer het gebral van deze lul met vingers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laten we hopen dat we dit tijdperk goed afsluiten, maar ik vrees zo erg dat we keihard voor lul staan.
En dan hoop ik op veel fris bloed bij en rondom Ajax. Voor me gevoel hebben we het echt nodig |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:46 schreef Loetje het volgende:Laten we hopen dat we dit tijdperk goed afsluiten, maar ik vrees zo erg dat we keihard voor lul staan. En dan hoop ik op veel fris bloed bij en rondom Ajax. Voor me gevoel hebben we het echt nodig Ja en hopen dat er niet teveel goede spelers vertrekken. Tadic, Klaassen en Blind worden er ook niet jonger op. Wordt in ieder geval nog erg spannend. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:37 schreef pth het volgende:[..] Haller nooit meer op stellen en naast Brobbey een spits in huis halen die wel naar de goede kleur kan spelen. Sinds de winterstop speel je continue met 10 man als je die stokbroodvreter opstelt. Berghuis mag ook wel naar iets anders gaan uitkijken, speelt ook al sinds de winterstop als een dweil … en inderdaad apart dat Brobbey met zo een lichaam iedere keer fysiek ongemak oploopt. Kudus moet ook gewoon spelen vind ik die wil tenminste. Haller erg zwak vecht niet en springt amper nog voor zijn duels. Echt zonde als je dit nog weggeeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 16:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja en hopen dat er niet teveel goede spelers vertrekken. Tadic, Klaassen en Blind worden er ook niet jonger op. Wordt in ieder geval nog erg spannend. Ik ben gewoon benieuwd hoeveel spelers nu echt nog goed genoeg zijn. Of het vorm is of langzaam ook ouderdom. Dat kan gewoon he |
|
|
|