BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 06 mei 2022, 14:30); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2022 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 17:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sanchez en Martinez lijkt me wel wat. Nico ook verlengen.
Graag zelfs maar we hebben Timber nog
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2022 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 17:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is denkbaar dat Tadic komend jaar ook omvalt he
Ik denk dat hij nog wel mee kan maar dan misschien op 10
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2022 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus? Ga je Blind de schuld geven van de laatste goal terwijl dat gewoon een middenvelder is die bij Berghuis wegloopt en Blind die al een man heeft?

En blind verliest een duel in de 16 bij de eerste goal. Mag dat niet? Als je kijkt wat daar aan vooraf verkeerd gaat kun je die niet op blind afrekenen.
Niks ten nadele van Blind al zie ik hem liever op de positie van Gravenbergh (volgend seizoen) maar Blind ging bij de eerste wel degelijk in de fout, stond niet goed in positie

Het mag niet zo zijn dat Evjen zo vrij kwam te staan.
Berghuis had idd mee moeten lopen met zijn man maar ook tagliafico was nergens te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2022 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Martinez en Alvarez gaan niet weg. Die slopers heb je dus al.
Laten we dat hopen want we hebben beide tijgers hard nodig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2022 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op zijn rendement is niks af te zeiken.

Maar eerlijk is eerlijk, je ziet gewoon dat hij ouder wordt. En dan mag je best zijn opvolger al gaan halen. Gewoon, dan kan hij komend seizoen gaan invallen en het seizoen erna of eerder als het moet, er staan. Tadic als mentor voor je, is geen straf
Goed punt
remco k
 remco k - woensdag 11 mei 2022 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 20:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nog wel mee kan maar dan misschien op 10
Want op linksbuiten is hij heel matig en creëert hij maar het dubbele aantal kansen van de nummer twee van de eredivisie.

Kom op zeg. Tadic is echt met ruime afstand de beste speler van de eredivisie en dat is hij volgend jaar nog steeds.

En nee Tadic kan niet op 10 in een 4-3-3systeem. Dat kan echt alleen met 4 middenvelders.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 mei 2022 - 10:28   quote  deeplink  
Waarom zou die niet op 10 kunnen in een 433 systeem? Heel eerlijk heb ik tadic altijd al graag een leer op de 10 positie willen zien
Eide
 Eide - woensdag 11 mei 2022 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 10:28 schreef nummer10 het volgende:
Waarom zou die niet op 10 kunnen in een 433 systeem? Heel eerlijk heb ik tadic altijd al graag een leer op de 10 positie willen zien
Omdat hij op linksbuiten de beste van de Eredivisie is. Daarnaast verzuipt Ajax in spelers op 10, waarom zou je dan de allerbeste 11 op de Nederlandse velden daar ook laten concurreren?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 mei 2022 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 08:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Want op linksbuiten is hij heel matig en creëert hij maar het dubbele aantal kansen van de nummer twee van de eredivisie.

Kom op zeg. Tadic is echt met ruime afstand de beste speler van de eredivisie en dat is hij volgend jaar nog steeds.

En nee Tadic kan niet op 10 in een 4-3-3systeem. Dat kan echt alleen met 4 middenvelders.
Dit hoor je mij niet zeggen, heb ik hem afgeschreven dan ?

Ik schrijf hem ook nog lang niet af, ook voor mij is hij de beste Ajacied

Maar hij blinkt ook uit bij Servië op 10, ook laat hij daar zijn man niet lopen.
Doet hij ook zijn verdedigende taken.

Mocht Schreuder trainer worden bij Ajax zou ik niet raar staan te kijken dat hij soms op 10 zal zetten omdat hij ook daar zijn nodige assist zal halen.

Hij heeft alles in een goede 10 te zijn.
Dit riep ik jaren geleden al.

Maar goed op links is hij nog goed te doen, heeft het hoogst aantal assists
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 mei 2022 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 11:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat hij op linksbuiten de beste van de Eredivisie is. Daarnaast verzuipt Ajax in spelers op 10, waarom zou je dan de allerbeste 11 op de Nederlandse velden daar ook laten concurreren?
Die begrijp ik maar er word aangegeven dat die dat niet zou kunnen, en in 442 wel..
remco k
 remco k - woensdag 11 mei 2022 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 13:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit hoor je mij niet zeggen, heb ik hem afgeschreven dan ?

Ik schrijf hem ook nog lang niet af, ook voor mij is hij de beste Ajacied

Maar hij blinkt ook uit bij Servië op 10, ook laat hij daar zijn man niet lopen.
Doet hij ook zijn verdedigende taken.

Mocht Schreuder trainer worden bij Ajax zou ik niet raar staan te kijken dat hij soms op 10 zal zetten omdat hij ook daar zijn nodige assist zal halen.

Hij heeft alles in een goede 10 te zijn.
Dit riep ik jaren geleden al.

Maar goed op links is hij nog goed te doen, heeft het hoogst aantal assists
Dat is helemaal niet waar dat hij daar defensieve taken heeft. Daar spelen ze met 4 middenvelders en niet met druk zetten op de tegenstander.

Wat denigrerend ook dat hij nog goed te doen is. Je doet net alsof hij een redelijke linksbuiten is.
Terwijl hij echt ruim de beste speler van de eredivisie is.
remco k
 remco k - woensdag 11 mei 2022 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 14:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die begrijp ik maar er word aangegeven dat die dat niet zou kunnen, en in 442 wel..
In 4-4-2 is hij misschien wel de beste tien die we hebben. Dan hoef je ook veel minder defensief werk te doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 mei 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar dat hij daar defensieve taken heeft. Daar spelen ze met 4 middenvelders en niet met druk zetten op de tegenstander.

Wat denigrerend ook dat hij nog goed te doen is. Je doet net alsof hij een redelijke linksbuiten is.
Terwijl hij echt ruim de beste speler van de eredivisie is.
Dat eerste zou goed kunnen, en inderdaad zetten ze geen druk.
Spelen meer van uit de verdediging maar dit wil niet zeggen dat hij op 10 niet rendeert.
Je kan hem volgens mij voor in op elke positie zetten, al is hij op rechts minder.

Niks denigrerend lees nog eens terug, ik laat weten dat ik hem nog steeds de beste Ajacied vindt, dus snap ik niet dat je dit laat weten

Ik ga verder niet in discussie, ieder heeft zo zijn eigen inzicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 mei 2022 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

In 4-4-2 is hij misschien wel de beste tien die we hebben. Dan hoef je ook veel minder defensief werk te doen.
Dit begrijp ik dan weer niet dat hij dan op links moet blijven
Of begrijp ik je nou verkeerd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2022 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 mei 2022 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 20:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Graag zelfs maar we hebben Timber nog
Bij vertrek Timber uiteraard
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 mei 2022 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 17:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij vertrek Timber uiteraard
Dan graag zelfs
remco k
 remco k - woensdag 11 mei 2022 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 17:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit begrijp ik dan weer niet dat hij dan op links moet blijven
Of begrijp ik je nou verkeerd?
Als Ajax 4-4-2 speelt heb je geen links buiten toch en zul je Tadic ergens anders moeten laten renderen. En met 4 middenvelders kan je het permitteren om je 10 minder defensief werk te laten doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 mei 2022 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Ajax 4-4-2 speelt heb je geen links buiten toch en zul je Tadic ergens anders moeten laten renderen. En met 4 middenvelders kan je het permitteren om je 10 minder defensief werk te laten doen.
Oke duidelijk..
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 mei 2022 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk dat je in de eredivisie best 433 kan spelen met tadic op 10.. tenminste de meeste potten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 mei 2022 - 22:44   quote  deeplink  
Natuurlijk wel, ik denk juist in onze competitie dat Tadic iemand zo maar ineens vrij voor de goal kan zetten.

In de Champions League of tegen topteams minder omdat hij dan meer moet mee verdedigen.
Aan het druk zetten, zijn inzicht en traptechniek zal het niet liggen

Maar goed Klaassen en Berghuis hebben ook laten zien daar heel goed te kunnen spelen
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 mei 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Natuurlijk wel, ik denk juist in onze competitie dat Tadic iemand zo maar ineens vrij voor de goal kan zetten.

In de Champions League of tegen topteams minder omdat hij dan meer moet mee verdedigen.

Maar goed Klaassen en Berghuis hebben ook laten zien daar heel goed te kunnen spelen
Precies en misschien in de cl ook wel, mits je een goede stofzuiger er achter hebt.. beetje een pirlo achtig iets
remco k
 remco k - vrijdag 13 mei 2022 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Doet Tadic dat niet vanaf links dan? En daar verzaakt hij ook weleens in het defensieve werk. Als je dat in de as doet waar je speelt vanaf 10. Dan is dat dodelijk.

Er zijn manier van spelen met 4-3-3 dat het wel zou kunnen. Maar dan moet het hele veldspel anders ingericht worden. En dat slaat naar mijn mening helemaal nergens op om Tadic op 10 te krijgen.

Zeker omdat je al voldoende spelers hebt die gewoon heel erg goed zijn op 10.
remco k
 remco k - vrijdag 13 mei 2022 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 - 22:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies en misschien in de cl ook wel, mits je een goede stofzuiger er achter hebt.. beetje een pirlo achtig iets
Pirlo een stofzuiger?

Hahahahaha dat is hij juist nooit geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2022 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 13 mei 2022 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 07:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Doet Tadic dat niet vanaf links dan? En daar verzaakt hij ook weleens in het defensieve werk. Als je dat in de as doet waar je speelt vanaf 10. Dan is dat dodelijk.

Er zijn manier van spelen met 4-3-3 dat het wel zou kunnen. Maar dan moet het hele veldspel anders ingericht worden. En dat slaat naar mijn mening helemaal nergens op om Tadic op 10 te krijgen.

Zeker omdat je al voldoende spelers hebt die gewoon heel erg goed zijn op 10.
Lezen..ik laat toch weten dat je met Tadic op 10 (4-3-3) niet tegen topteams of in de Champions League moet spelen...alleen maar in de eredivisie tegen de "mindere" teams.

Met een 4-4-2 wel omdat je dan een extra man meer hebt die zijn defensieve taak op zich neemt.

Dus eigenlijk zeggen we al die tijd het zelfde
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 mei 2022 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 07:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Pirlo een stofzuiger?

Hahahahaha dat is hij juist nooit geweest.
Nee... Dat zei ik niet... Tadic in een pirlo rol dus met goede stofzuigers achterhem.. als dat al nodig is want tadic heeft best het vermogen om mee te verdedigen
Pietje
 Pietje - vrijdag 13 mei 2022 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 08:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Bovendien moet je Tadic altijd laten staan, al is het alleen maar om zijn mentaliteit, waarmee hij het elftal motiveert en op sleeptouw neemt, ook al lukt dat laatste niet altijd. Maar hij heeft een geweldige drive.
remco k
 remco k - zaterdag 14 mei 2022 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee... Dat zei ik niet... Tadic in een pirlo rol dus met goede stofzuigers achterhem.. als dat al nodig is want tadic heeft best het vermogen om mee te verdedigen
Pirlo speelde een het grootste deel van zijn carrière juist vanuit de controle naast de controleur en niet vanaf 10. Als een echte spelverdeler vanuit de controle.
Loetje
 Loetje - zondag 15 mei 2022 - 14:03   quote  deeplink  
Ik wil al zeggen, Pirlo was een verbindingsspeler zoals Gravenberch nu is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 06 mei 2022, 14:30); 2 - 2

0.0081081