|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 17:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Deze wedstrijd is echt een moetje. Daarna twee wedstrijden om op te werken naar de finale. Prima De laatste 3 zijn een beetje een moetje, dat ziet iedereen. Maar er is toch een vol stadion en al die mensen verder die de wedstrijd volgen. En als het argument is dat er nog vermoeidheid is van donderdag, dan moet je als Feyenoord zijnde een paar andere spelers opstellen.
En als je tegen PSV al niet vooruit komt, kun je dan redelijkerwijs verwachten dat het tegen GAE en FC Twente wel gaat, in die wedstrijden staat er immers (qua prestige) nog minder op het spel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2e helft wat mij betreft draaglijk houden. Eagles ook kalm aan, Tegen Twente frisse energie. Goed afsluiten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Erger me wel aan lichte gefluit en afvallen van spelers op de tribunes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lampen kunnen de neuzen nog pakken met deze uitslag? Ieder nadeel heeft zijn voordeel en zou dat best lachûh vinden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is dat zo? Misschien een beetje mazzel dan, maar goed, Geert had verder hoe dan ook nauwelijks grip op hem. Niet zo gek, want die mist duidelijk een stukje concentratie en Gakpo is ook een prima speler. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dessers Kökcü en Nelson? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra, Linssen en Wålemark komen er gelijk in na rust. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dessers denk idd
Til of Orrie?
Sini of Nelson? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tijdens het fluitsignaal voor de rust okay, mag je best onvrede laten blijken, als je een helft overlopen wordt en sommigen duidelijk mentaal er niet helemaal bij zijn, de rest is misplaatst inderdaad. Maar verder vind ik juist nog behoorlijk positief in De Kuip. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kokcu, Nelson en Til eruit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Opvallend, onvrede dus bij Slot. Jens en Linssen begrijp ik, Walemark als hij op het middenveld komt ook, vind onze buitenspelers verder niet heel slecht dus Sini en Nelson kunnen wmb blijven staan. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Als je niks krijgt voorgeschoteld, kan ik het mij wel voorstellen, zou het zelf overigens nooit doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tijdens het fluitsignaal voor de rust okay, mag je best onvrede laten blijken, als je een helft overlopen wordt en sommigen duidelijk mentaal er niet helemaal bij zijn, de rest is misplaatst inderdaad. Maar verder vind ik juist nog behoorlijk positief in De Kuip. Laatste zeker hoor. Maar zit ook rond een aantal die bij elke verkeerde bal een speler verrot schelden. Kan ik ook best doen normaal maar na afgelopen donderdag mag er best wat begrip zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hmmm, Kokcu en Til begrijpelijk, Nelson vond ik juist nog wel ok. Dessers/Geert/Aursnes en zelfs Trauner waren m.i. minder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hopen op een snelle goal om er nog iets van te maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de zestigste minuut 0-3 en we kabbelen rustig naar t einde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2022 - 17:47 schreef MMM het volgende:[..] Laatste zeker hoor. Maar zit ook rond een aantal die bij elke verkeerde bal een speler verrot schelden. Kan ik ook best doen normaal maar na afgelopen donderdag mag er best wat begrip zijn Als het persoonlijk wordt, nooit doen idd, zelfs al is er aanleiding voor. Wordt het alleen maar minder van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De bbq is warm, ff de steaks erop gooien.. |
|
|
|