|
|
remco k
|
|
|
De eerste 35 minuten is Berghuis overigens ook gewoon erg goed en gretig aan het voetballen.
Die was ook echt matig na de winter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2022 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laat Haller die penalty nou niet nemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou toe maar dan. 3-0.
Kampioenen. Kampioenen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, ik ben benieuwd of de tweede helft een oefenpot wordt of dat Ajax gas blijft geven. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 20:38 schreef remco k het volgende:Heel Ajax speelt ook gewoon prima. Ook Haller speelt vandaag echt prima. Sterk in de duels en verliest voor de 16 niet de bal. Is alleen niet scherp in de 16 ofzo. Vechtlust is vandaag prima, maar ook al paar keer weer echt slecht gevoetbald.. maar joh wat boeit het nog ! 36ste titel is binnen en ja ook haller heeft daarin bijgedragen, ook al had het stukken beter gemogen van me ;) maar die penal is hem gegund.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
2de helft echt paar jeugd spelers die op de bank zitten en Mo minuten gunnen, en geen 1p minuten maar mee laten doen met het feest en laten genieten van de sfeer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 20:42 schreef Eide het volgende:Nou, ik ben benieuwd of de tweede helft een oefenpot wordt of dat Ajax gas blijft geven. Ik hoop gas er op |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Fijn dat we weer goed voetbal zagen. Dat was voorheen wel even anders.
Nu doordrukken naar de 4 - 0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alvast gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax heel geconcentreerd. De 2e goal was echt een wereldgoal trouwens.
Nu Ihattaren brengen. In laten vallen in de bekerfinale, dat was best pijnlijk en dat even rechtzetten. En dan straks Brobbey nog even, hebben ze verdiend. Als Ajax dan nog iets mist vandaag, is het een beetje diepgang.
En de Calimero's worden alsmaar gefrustreerder in dat lelijke Aidshoven |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Alvast gefeliciteerd allen!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat zijn die voorzetten toch ook verschrikkelijk slecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2022 door remco k -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 20:57 schreef Loetje het volgende:Ajax heel geconcentreerd. De 2e goal was echt een wereldgoal trouwens. Nu Ihattaren brengen. In laten vallen in de bekerfinale, dat was best pijnlijk en dat even rechtzetten. En dan straks Brobbey nog even, hebben ze verdiend. Als Ajax dan nog iets mist vandaag, is het een beetje diepgang. En de Calimero's worden alsmaar gefrustreerder in dat lelijke Aidshoven Eens, zou ook niet weten waarom niet... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kudus en Berghuis laten toch wel mooie dingen zien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Waarom nou geen Mo.. kut tenhag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een verschrikkelijke 2e helft.
Had Ihattaren wat minuutjes gegund |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Absoluut... Had die ook verdiend |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
4 - 0. KAMPIOEN !!!
Na mijn mening speelde we een goede wedstrijd. De stadionsfeer gaf ook de boventoon waar we trots op kunnen zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daramy is wel echt een hele slechte speler he, haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen gefeliciteerd.
Heerlijk weer een titel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gefeliciteerd boys !
Mis ik onana nu helemaal trouwens? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Onee loopt er wel volgens mij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe erg is het dat de man die slechts twee Ajacieden voor zich moet dulden met meer titels bij het kampioenschap moet zeggen dat het soms moeilijk is tussen hem en de fans.
Dat maakt me echt oprecht verdrietig.
Daley is een echte Ajacied en gezien zijn prijslijst en zijn vertoonde spel ook vandaag weer echt een hele grote voetballer in onze geschiedenis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ten Hag voor mij in het rijtje van trainers met Cruijff van Gaal en Michels. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeer zeker een toptrainer Remco |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 22:00 schreef remco k het volgende:Hoe erg is het dat de man die slechts twee Ajacieden voor zich moet dulden met meer titels bij het kampioenschap moet zeggen dat het soms moeilijk is tussen hem en de fans. Dat maakt me echt oprecht verdrietig. Daley is een echte Ajacied en gezien zijn prijslijst en zijn vertoonde spel ook vandaag weer echt een hele grote voetballer in onze geschiedenis. Vreselijk maar die lui roepen maar wat, kennen zijn staat van dienst niet.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 22:00 schreef remco k het volgende:Hoe erg is het dat de man die slechts twee Ajacieden voor zich moet dulden met meer titels bij het kampioenschap moet zeggen dat het soms moeilijk is tussen hem en de fans. Dat maakt me echt oprecht verdrietig. Daley is een echte Ajacied en gezien zijn prijslijst en zijn vertoonde spel ook vandaag weer echt een hele grote voetballer in onze geschiedenis. En dat terwijl de man zo'n belangrijke voetballer is voor dit Ajax met al zijn routine, passing en positioneel uitstekende spel.
Je hebt echter in zwakkere periodes altijd bepaalde spelers die, meer dan anderen, het moeten ontgelden. Blind lijkt dat aan te trekken, misschien omdat zijn zwakkere kanten heel zichtbaar zijn, maar Blind is echt heel veel beter dan waar hij krediet voor krijgt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat een dooie kutzooi in het stadion.. buiten is het leuker |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Jij ook pik. Op naar volgend seizoen.. heel erg benieuwd wat dat gaat brengen.. zo te lezen word het indd Schreuder.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, Schreuder nieuwe trainer
Een fenomenale veldtrainer, maar op het laatste half jaar bij Brugge na als hoofdtrainer niks laten zien.
Ik ben onwijs benieuwd. Want we beginnen toch een soort van opnieuw.
Alfred, succes. Ik sta er 60/40 in. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die tweede goal gisteren was er één uit een computerspel. Zo zie je ze maar heel zelden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Prima wedstrijd en lekker zo,n kampioenswedstrijd,alleen kut dat hij Mo niet laat invallen. Schreuder de nw trainer ik ben benieuwd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 18:39 schreef Brandje het volgende:Jezus!! Nog steeds dezelfde lelijke koppen hier. Kwam Loetje tegen op Twitter en kan het toch niet laten om het geteisem even succes voor vanavond te wensen. Maak er een mooie avond van gappies. Wie weet laat ik mij weer vaker zien. Leuk om je hier weer te begroeten. Ik hoop dat het goed met je gaat! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Gefeliciteerd mannen met het 36e kampioenschap. Zoals gebruikelijk kon ik op woensdag niet kijken i.v.m. oppas-verplichting. Dat oppassen vind ik over het algemeen erg leuk, maar gisteren dus wat minder... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 22:34 schreef Eide het volgende:[..] En dat terwijl de man zo'n belangrijke voetballer is voor dit Ajax met al zijn routine, passing en positioneel uitstekende spel. Je hebt echter in zwakkere periodes altijd bepaalde spelers die, meer dan anderen, het moeten ontgelden. Blind lijkt dat aan te trekken, misschien omdat zijn zwakkere kanten heel zichtbaar zijn, maar Blind is echt heel veel beter dan waar hij krediet voor krijgt. Ik ben het volledig met je eens. Blind is een zeer intelligente voetballer. Als hij niet kan spelen (tijdens hartproblemen destijds) zie je het direct aan het spel van Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blind .......... hahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 12:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het volledig met je eens. Blind is een zeer intelligente voetballer. Als hij niet kan spelen (tijdens hartproblemen destijds) zie je het direct aan het spel van Ajax. Ben ik het niet echt mee eens... Toen kwam Martinez op de plek van blind en is never meer van de plek afgeweest.. sterker nog er moest perse een plekje gevonden worden en dat was linksback tenkoste van Nico.. nee ik ben ervan overtuigd dat als Nico op de plek van blind stond we het echt niet minder hadden gedaan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 - 17:53 schreef nummer10 het volgende:[..] Ben ik het niet echt mee eens... Toen kwam Martinez op de plek van blind en is never meer van de plek afgeweest.. sterker nog er moest perse een plekje gevonden worden en dat was linksback tenkoste van Nico.. nee ik ben ervan overtuigd dat als Nico op de plek van blind stond we het echt niet minder hadden gedaan Ten Hag kiest echt niet willens en wetens voor een mindere oplossing. Nico heeft, net als Blind, duidelijke en vervelende tekortkomingen. Hij stort zich met heel z'n ziel en zaligheid in duels wat hem uiterst populair maakt. Dat neemt niet weg dat Blind gewoon een veel betere voetballer is die het opbouwend vermogen heeft dat Martinez en Tagliafico niet hebben.
Er is niet perse een plek gevonden voor Blind. Blind is gewoon een betere en completere voetballer. Zuiver als mandekker is Nico natuurlijk beter, maar voetbal is zoveel meer dan dat. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 - 17:53 schreef nummer10 het volgende:[..] Ben ik het niet echt mee eens... Toen kwam Martinez op de plek van blind en is never meer van de plek afgeweest.. sterker nog er moest perse een plekje gevonden worden en dat was linksback tenkoste van Nico.. nee ik ben ervan overtuigd dat als Nico op de plek van blind stond we het echt niet minder hadden gedaan Ik vind dat totale onzin. Ook de diverse bondscoaches hebben namelijk Daley Blind nagenoeg altijd als linker verdediger opgesteld. En dat heeft dus niets met Tagliafico te maken. |
|
|
|