|
|
Eide
|
|
|
Ajax met Schuurs, Magallan, Baas, Fitz-jim, Gooijer, Taylor, Kudus, Brobbey, Daramy, Conseicao en de keeper heb ik nog niet in beeld gehad maar ik vermoed Gorter.
Edit: ik schakelde iets later in. Het duurde 8 minuten voordat ik Gorter een keer zag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax 1-0 voor door een goal van Gooijer. Leuk voor deze 17-jarige centrale verdediger van Jong Ajax. Gooijer speelt trouwens als rechtsback.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kudus weer heel actief. Eigenlijk gaan alle aanvallen over Kudus. Brobbey en Kudus hebben een aardige band. Daramy... tja. Hij staat in het veld maar er komt eigenlijk niets vanaf. Consecao eerlijk gezegd hetzelfde. Veel bewegingen maar het levert niets op. Fitz-Jim heeft de neiging ballen op zakhoogte naar medespelers te lanceren. De verdediging heeft helemaal niets te doen, dus er valt niet zo veel over te zeggen.
Shakhtar met twee linies van 5 spelers kort voor elkaar in een dubbele busformatie voor de eigen goal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 - 14:41 schreef Loetje het volgende:Ben wel eens benieuwd naar jullie. We zijn, mag ik tenminste hopen, allemaal Ajax fans. Hebben jullie nog specifiek clubs die je volgt of waar je een zwak voor hebt in NL of het buitenland? Zonder dat je er direct fan van bent? Met mezelf te beginnen. Ik ben Ajacied in hart en nieren, maar altijd een zwak gehad voor Liverpool, Dortmund en Celtic. Als ze tegen Ajax spelen, heb ik er dan meteen helemaal niks mee. ;-) In Nederland heb ik een zwak voor RKC en Den Bosch. Toen ik vroeger nog niet naar Ajax kon, was dat voor mij een ideale tussenoplossing. Woonde er precies tussenin. Fortuna Düsseldorf!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hlynsson, Unuvar, Pierie, Warmerdam en Bande komen het veld in. Milovanović, Hanssen en Rasmussen ondertussen ook ingevallen.
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bande laat met z'n eerste twee balcontacten meer zien dan Daramy in het gehele voorgaande uur. Daramy is echt een verschrikking.
Tweede helft tot aan de wissels heel erg tam. Voor rust Kudus met afstand de beste bij Ajax.
Na rust echt stukken minder. Voor rust Ajax erg dominant. Na rust is het rommelig met een veredelde O18 plus wat overbodige spelers.
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Unuvar met de 2-0. Unuvar ook met de 3-0 met een playstation-achtige goal.
Bande valt vrij aardig in. Unuvar dodelijk voor het doel. Verder zit er niemand bij de invallers die echt de aandacht opeist. Wederom is het vooral bij de verdedigers namelijk te beoordelen want de wissels van Shakhtar laten echt nauwelijks iets zien.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vraag me af wat unuvar misdaan heeft. Die jongen speelt een hele goede voorbereiding. En is nu zelfs invaller bij de invallers. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 18:31 schreef remco k het volgende:Ik vraag me af wat unuvar misdaan heeft. Die jongen speelt een hele goede voorbereiding. En is nu zelfs invaller bij de invallers. Hij is geblesseerd geweest. Hij heeft het trainingskamp ook niet afgemaakt maar is eerder naar Nederland terug gekeerd, net als Baas. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 15:32 schreef Eide het volgende:Kudus weer heel actief. Eigenlijk gaan alle aanvallen over Kudus. Brobbey en Kudus hebben een aardige band. Daramy... tja. Hij staat in het veld maar er komt eigenlijk niets vanaf. Consecao eerlijk gezegd hetzelfde. Veel bewegingen maar het levert niets op. Fitz-Jim heeft de neiging ballen op zakhoogte naar medespelers te lanceren. De verdediging heeft helemaal niets te doen, dus er valt niet zo veel over te zeggen. Shakhtar met twee linies van 5 spelers kort voor elkaar in een dubbele busformatie voor de eigen goal. IK hoop serieus dat Kudus een kans krijgt, ik vind hem echt heel goed spelen, daarmee kan je de verdediging pijn doen. Alles op intuitie, heerlijk. Consecao vond ik juist lekker ballen, ja hij kwam er niet echt doorheen, maar je zag wel zijn voetbewegingen, dat was niet normaal. De startsnelheid, pffff en dan het dribbelen, alleen voor de goal is hij iets te wild. Denk dat het wel goed gaat komen met hem |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 16:30 schreef Eide het volgende:Bande laat met z'n eerste twee balcontacten meer zien dan Daramy in het gehele voorgaande uur. Daramy is echt een verschrikking. Tweede helft tot aan de wissels heel erg tam. Voor rust Kudus met afstand de beste bij Ajax. Na rust echt stukken minder. Voor rust Ajax erg dominant. Na rust is het rommelig met een veredelde O18 plus wat overbodige spelers. Snap ook niet waarom ze hem kochten, alleen maar omdat ze niet de oorspronkelijke target konden krijgen. Hij was nummer 2 en echt daar komt niets vanuit. Verhuren en hopen dat hij het daar goed doet, zodat we nog wat van die 15m terug kunnen zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 19:50 schreef Eide het volgende:[..] Hij is geblesseerd geweest. Hij heeft het trainingskamp ook niet afgemaakt maar is eerder naar Nederland terug gekeerd, net als Baas. Ah oke, dat heb ik niet meegekregen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het lijkt iets concreter te worden, de absentie van Mo Ihattaren.
Volgens John van den Heuvel van De Telegraaf is er een serieuze dreiging vanuit het criminele milieu. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 23:10 schreef Loetje het volgende:Het lijkt iets concreter te worden, de absentie van Mo Ihattaren. Volgens John van den Heuvel van De Telegraaf is er een serieuze dreiging vanuit het criminele milieu. Als het niet vanuit fans komt is dat wel een logische hoek.
Edit: Het verhaal is dat Ihatarren een relatie heeft gekregen met een dame. Uit haar omgeving zou veel weerstand zijn waarna serieuze bedreigingen uit het criminele circuit zouden zijn gekomen aan het adres van Ihatarren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 23:10 schreef Loetje het volgende:Het lijkt iets concreter te worden, de absentie van Mo Ihattaren. Volgens John van den Heuvel van De Telegraaf is er een serieuze dreiging vanuit het criminele milieu. Door een relatie met een meid uit de buurt... Het moet niet gekker worden, wat een wereld.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:[..] Door een relatie met een meid uit de buurt... Het moet niet gekker worden, wat een wereld.. Dat zal denk ik weer met culturen te maken hebben. Dat maakt tegenwoordig meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 23:15 schreef Eide het volgende:[..] Als het niet vanuit fans komt is dat wel een logische hoek. Edit: Het verhaal is dat Ihatarren een relatie heeft gekregen met een dame. Uit haar omgeving zou veel weerstand zijn waarna serieuze bedreigingen uit het criminele circuit zouden zijn gekomen aan het adres van Ihatarren. Vanuit de veiligheidsdiensten zou die absentie ook geadviseerd zijn. Dan is het echt raak hoor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 23:43 schreef Loetje het volgende:[..] Vanuit de veiligheidsdiensten zou die absentie ook geadviseerd zijn. Dan is het echt raak hoor. Dan heb je het echt over een acute en concrete dreiging. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gewoon niet normaal, las ook dat dat volk al in de auto heeft gezeten van Mo die die van Ajax heeft... Maar dan vraag ik me soms af, waarom vaak pas ingrijpen als er daadwerkelijk iets gebeurt... Maar goed hoe we het ook bekijken, wat een vertiefte kut wereld.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ihattaren heeft via social media gereageerd en gesuggereerd dat hij snel terug keert. Hij voegde een hashtag #geloofnietalles toe. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ik las het nu net indd... Tjah iets met media, er zal vast een deel van waar zijn anders maak je mij niet wijs dat hij plots niet meer bij Ajax rond loopt en Ajax dit maar goed vind.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajacied Tadic raakte gewond bij gewelddadige roofpoging bij zijn woning 06:53, Vandaag Laatste update: 07:13 58
Dusan Tadic is in de nacht van woensdag 27 juli op donderdag 28 juli lichtgewond geraakt bij een overval. De aanvoerder van Ajax werd bij zijn huis opgewacht door twee gewapende mannen met helmen op, meldt De Telegraaf. Vermoedelijk hadden ze het op een duur horloge van Tadic gemunt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic slaat roofpoging van zich af: Ajax-aanvoerder raakt lichtgewond' 06:51, Vandaag Laatste update: 07:19
Dusan Tadic is in de nacht van woensdag 27 juli op donderdag 28 juli lichtgewond geraakt nadat inbrekers hem opwachtten bij zijn huis in Amsterdam-Zuid. Twee gewapende mannen met helmen op hadden het gemunt op de Ajax-aanvoerder. Hij zou zich volgens Het Parool 'behoorlijk' verzet hebben.
Ajax held |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Inderdaad Tadic heeft zich wel kranig verweerd Een van die gasten werd de klep van zijn helm opgelicht en vol boven op z'n neus geslagen.
Hahahaha wat een held |
|
|
|