|
|
DY
|
|
|
Wat een matige wedstrijd en wat een tempo zeg. Er werd gespeeld alsof het een zomeravond wedstrijd in de kelderklasse was. Totaal geen urgentie, gif of lef. Ik weet niet wat de tactiek van slot was maar dit was echt een blamage. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tweede helft echt wel de mogelijkheden gehad |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
heel erg jammer dit , wel is duidelijk waarom je niet verder moet met Til , dessers en Nelson , hopelijk is er wat geld om hier betere spelers voor het nieuwe seizoen te halen en dan de schouders er weer onder |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 22:58 schreef DY het volgende:Wat een matige wedstrijd en wat een tempo zeg. Er werd gespeeld alsof het een zomeravond wedstrijd in de kelderklasse was. Totaal geen urgentie, gif of lef. Ik weet niet wat de tactiek van slot was maar dit was echt een blamage. Je haalt met een team dat helemaal opnieuw gebouwd moet worden onder een nieuwe trainer de finale. Hoe kom je er dan bij om het een blamage te noemen.
Wees nou gewoon trots op je club man. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:04 schreef MightyAce het volgende:[..] Je haalt met een team dat helemaal opnieuw gebouwd moet worden onder een nieuwe trainer de finale. Hoe kom je er dan bij om het een blamage te noemen. Wees nou gewoon trots op je club man. Ik vind de wedstrijd zelf een blamage. Dat staat los van wat ik van het team vind. Ik vond het echt te slap en matig, je bent zover gekomen doormiddel van afjagen, vroeg druk zetten en harde pressing, ik heb dat deze wedstrijd niet gezien.
Er kunnen mensen het met me oneens zijn maar ik vond de mentaliteit finale onwaardig. Maar het is wat het is en niks aan te doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:06 schreef DY het volgende:[..] Ik vind de wedstrijd zelf een blamage. Dat staat los van wat ik van het team vind. Ik vond het echt te slap en matig, je bent zover gekomen doormiddel van afjagen, vroeg druk zetten en harde pressing, ik heb dat deze wedstrijd niet gezien. Er kunnen mensen het met me oneens zijn maar ik vond de mentaliteit finale onwaardig. Maar het is wat het is en niks aan te doen. Wat bedoel je precies met mentaliteit? Denk je dat spelers expres Onnauwkeurig speelden ofzo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben ook echt kritisch aan het lef wat bij een aantal ontbrak. Misschien speel je maar 1x in je leven een finale |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:09 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben ook echt kritisch aan het lef wat bij een aantal ontbrak. Misschien speel je maar 1x in je leven een finale Ik denk wel dat ze probeerden het plan uit te voeren. De opdracht was duidelijk om de handrem er deels op te houden met name de 1e helft. Niet in het mes lopen. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:08 schreef MightyAce het volgende:[..] Wat bedoel je precies met mentaliteit? Denk je dat spelers expres Onnauwkeurig speelden ofzo? Staat los van de onnauwkeurigheid. Die eerste goal ontstaat door een mate van apathie die ik weinig heb gezien. Eerst trauner die de bal mist en het maar laat gaan, daarna aursnes die half ingrijpt gaat waardoor die romein net genoeg ruimte heeft om die goal te scoren.
Als ik dan zie dat er 2 tot 3 romeinen zich echt voor elk schot werpen dat vanaf de 16 geschoten wordt en enorm kort dekken dan zie je het verschil. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:04 schreef MightyAce het volgende:[..] Je haalt met een team dat helemaal opnieuw gebouwd moet worden onder een nieuwe trainer de finale. Hoe kom je er dan bij om het een blamage te noemen. Wees nou gewoon trots op je club man. mee eens hoor , we zijn een club in opbouw na jaar en dag wanbeleid , ik vind het echt klote maar ben trots op de jongens , volgend jaar weer verder bouwen aan het team en hopen op 1 of 2 echte versterkingen waar ons niveau weer omhoog gaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:14 schreef DY het volgende:[..] Staat los van de onnauwkeurigheid. Die eerste goal ontstaat door een mate van apathie die ik weinig heb gezien. Eerst trauner die de bal mist en het maar laat gaan, daarna aursnes die half ingrijpt gaat waardoor die romein net genoeg ruimte heeft om die goal te scoren. Als ik dan zie dat er 2 tot 3 romeinen zich echt voor elk schot werpen dat vanaf de 16 geschoten wordt en enorm kort dekken dan zie je het verschil. Ik vind dat je enorm onderschat dat Mourinho antivoetbal en verdedigen er in ramt bij z'n ploegen. En ja, ze hebben betere verdedigers in de serie A. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:17 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik vind dat je enorm onderschat dat Mourinho antivoetbal en verdedigen er in ramt bij z'n ploegen. En ja, ze hebben betere verdedigers in de serie A. Ik vond dat zowaar enorm meevallen vandaag. Ik had het meer verwacht op het niveau zoals vitesse deed in de thuiswedstrijd tegen ons.
Los van het team en het seizoen en dat ik ook trots ben, vond ik de wedstrijd gewoonweg teleurstellend vanuit onze zijde. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:15 schreef kenny het volgende:[..] mee eens hoor , we zijn een club in opbouw na jaar en dag wanbeleid , ik vind het echt klote maar ben trots op de jongens , volgend jaar weer verder bouwen aan het team en hopen op 1 of 2 echte versterkingen waar ons niveau weer omhoog gaat Dit dus! Trots op allemaal. Als je finales wilt spelen, dan kan je ook eens verliezen helaas. Op naar de E.L !! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als je de statistieken bekijkt hadden we iig meer verdiend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:20 schreef DY het volgende:[..] Ik vond dat zowaar enorm meevallen vandaag. Ik had het meer verwacht op het niveau zoals vitesse deed in de thuiswedstrijd tegen ons. Los van het team en het seizoen en dat ik ook trots ben, vond ik de wedstrijd gewoonweg teleurstellend vanuit onze zijde. We willen 'm allemaal winnen natuurlijk. Maar een finale vraagt wel een stuk meer dan andere wedstrijden. En daarin zinn we nog niet ver genoeg.
Uithuilen, de rug rechten en na de zomer weer knallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jammer. Duidelijk als je het niveau van Roma, wat nu niet eens best was, wil halen heb je een paar spelers op posities die nog niet goed genoeg zijn. Dus dat is weer de volgende de stap. Mooie campagne en leuk seizoen geweest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:03 schreef kenny het volgende:heel erg jammer dit , wel is duidelijk waarom je niet verder moet met Til , dessers en Nelson , hopelijk is er wat geld om hier betere spelers voor het nieuwe seizoen te halen en dan de schouders er weer onder Die 3 spelers ja. Dessers en de bal. Helemaal niks, dat maakt het als aanspeelpunt al 100 keer moeilijker. De rechtsbuiten positie is al een heel jaar een stiefkind. Til presteert al maanden niet meer.
Senesi, Geertruida en Aursnes kunnen op een goede wedstrijd terug zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:11 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik denk wel dat ze probeerden het plan uit te voeren. De opdracht was duidelijk om de handrem er deels op te houden met name de 1e helft. Niet in het mes lopen. Jawel dat denk ik ook ,en ja je heb gelijk dat wij de enige Nederlandse club zijn de een finale hebben gespeeld ..Plus heel veel punten hebben gepakt voor Nederland . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En bedankt selectie. Genoten van deze Europese parade. Met een spotgoedkoop team. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die 3 spelers ja. Dessers en de bal. Helemaal niks, dat maakt het als aanspeelpunt al 100 keer moeilijker. De rechtsbuiten positie is al een heel jaar een stiefkind. Til presteert al maanden niet meer. Senesi, Geertruida en Aursnes kunnen op een goede wedstrijd terug zien. mee eens senesi heeft zichzelf in de etalage gezet , ausners was top en geertruida deed het ook goed |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:30 schreef FR-Henk het volgende:En bedankt selectie. Genoten van deze Europese parade. Met een spotgoedkoop team. Mee eens .......en nu gewoon verder ........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 22:58 schreef MightyAce het volgende:Het had echt mee moeten zitten voor 'n echte kans. Wat resteert is dat ik trots ben op onze mannen dat we zo ver zijn gekomen. Echt wel knap. Eens, als er een valt dan win je hem. In de competitie hebben we in mijn ogen veel steekjes laten vallen.Wel veel mooie leuke wedstrijden. Europees was t fantastisch tot vandaag, t zat gewoon aan alle kanten niet mee. En Italianen zijn de meesters in het verdedigen. Alle spelers bedankt voor het mooie seizoen. Trots.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Geen venijn in de ploeg, niet brutaal genoeg en makkelijk laten aftroeven vanavond en nagelaten tegen Roma te scoren. Ik was helemaal niet onder de indruk van Roma. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leeg. Dit komt zo hard aan. Geen woorden voor.
Dit duurt tijden voordat je dit kwijt ben.
Feyenoord, ik hou van je! |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Kutmongooltjes.je loopt er de eerste helft bij als bange kippetjes gewoon te zielig dit en de tweede helft moet je eenmaal minimaal scoren maar dat doe je niet.totaal ONNODIG verloren in een wedstrijd wat niks met voetbal te maken heeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heel jammer, maar ik vreesde vooraf al voor een dergelijke wedstrijd. Dat je het gevoel hebt dat je aardig meedoet, vanuit het niets een goal tegenkrijgt en daarna nog 100 jaar kan doorvoetballen zonder te scoren. De jongens hebben er alles aan gedaan, maar Mourinho laat zich niet verrassen voor een finale. M.i. leg je het vooral op ervaring op het naast het veld af. En misschien een beetje pech |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Roep je dat ook het gehele seizoen in het stadion kutmongooltjes??????? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Zonde,Zonde dat je deze wedstrijd zo makkelijk hebt weggegeven. Je verliest maar met 1-0 en je had veel brutaler moeten zijn en er had meer venijn in de ploeg moeten zitten wat ik eerlijk gezegd had verwacht na dagen van voorbereiding. Kijk verlies je met 4-0 dan ben je een maatje te klein maar 1-0 te triest voor woorden tegen een Roma waar ik totaal niet onder de indruk van ben. Gemiste kans en onnodig verloren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mensen die ik hier zelden zie komen met zulke harde woorden. Totaal ongepast en respectloos. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tranen van Sini en Jens voelde je door de tv heen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mijn hart brak, je gunt iedereen zoveel meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Teveel die niet de wedstrijd van hun leven speelden. Maar ze hebben er echt alles aan gedaan. Deze ervaring neem je hoe dan ook mee. Helaas zal lang niet iedereen een tweede kans krijgen.
Bedankt allemaal voor dit seizoen. Zoals altijd zal de teleurstelling en pijn wegebben. Er lijkt in ieder geval een hoop positiefs om naar uit te kijken. Sommige spelers blijven en anderen gaan een mooie stap maken, das ook wat waard. In alle opzichten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi T.
Maar voor nu inderdaad dit verwerken en dat gaat echt even nodig hebben. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 00:23 schreef ras het volgende:Zonde,Zonde dat je deze wedstrijd zo makkelijk hebt weggegeven. Je verliest maar met 1-0 en je had veel brutaler moeten zijn en er had meer venijn in de ploeg moeten zitten wat ik eerlijk gezegd had verwacht na dagen van voorbereiding. Kijk verlies je met 4-0 dan ben je een maatje te klein maar 1-0 te triest voor woorden tegen een Roma waar ik totaal niet onder de indruk van ben. Gemiste kans en onnodig verloren. Jammer dat je niet beter en scherper voor de dag bent gekomen, wil ik er aan toevoegen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kapot maar trots op deze spelersgroep, hebben gestreden en het ontbrak net aan iets geluk, kwaliteit, effectiviteit, maar niet kansloos. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal vloeken in de kerk zijn, maar heb er niet zo veel last van. Gisteren al niet. T is jammer. Maar t leven gaat door. Een keer kut roepen en door |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:Zal vloeken in de kerk zijn, maar heb er niet zo veel last van. Gisteren al niet. T is jammer. Maar t leven gaat door. Een keer kut roepen en door Eens hoor, zo ff ontbijten en dan weer naar het strand.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
BBQ staat mooi op 110° Celcius, das de focus van de dag nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aaaaaah slow cooking..wat ga je maken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pulled Pork en ga deze week ook nog de Pastrami op de BBQ gooien, staat nu zowat 2 weken in de pekel marinade. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 07:55 schreef VVout het volgende:[..] Pulled Pork en ga deze week ook nog de Pastrami op de BBQ gooien, staat nu zowat 2 weken in de pekel marinade. Lekker man, groot stuk? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:Zal vloeken in de kerk zijn, maar heb er niet zo veel last van. Gisteren al niet. T is jammer. Maar t leven gaat door. Een keer kut roepen en door Knap. Had ik dat maar.
Het enige waar ik weer aan kan denken sinds ik wakker word.. Wat een teleurstelling |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Heel zonde maar je weet als je achterkomt tegen dit soort teams dat het gewoon heel lastig wordt met ons scorend vermogen. Een fout van Trauner ? Ik vond het gewoon een heel goed doelpunt wat ook kan gebeuren. Zonde dat er een paar spelers bij ons gewoon niet snappen hoe je een doelpunt opbouwt. Ze kunnen aardig voetballen maar ze snappen niet hoe je van veel ruimte een kans of een doelpunt maakt. Dit is toch lichtelijk het tactische onvermogen van het elftal. Ik mag toch hopen dat dit de volgende stap is in het proces van Arnesen. Spelers met spelinzicht halen maar dan moet hij er toch heel wat zien te verkopen en zelfs huurlingen het contract van opzeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je zeer terecht verliest is berusting en applaus voor de jongens overheersend. Qua kansen hadden we recht op meer en dat knaagt. Die eerste helft zit me dwars. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik ben nu nog net zo leeg als toen ik gisteren het bed in dook. Wat een teleurstelling is dit. Eerste helft was Feyenoord onwaardig, de 2e helft ontbrak het nodige geluk met 2 keer paal binnen 10 minuten. Deze kater gaat wel even duren. Tering!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het ik heb volgens jullie een antipathie tegen Orcun. Maar hier kon je zien dat hij geen topper is ( wel een goede voetballer) Hopelijk kinnen we hem verkopen ( hoeft niet voor mij) maar vanuit deze linie moeten de ideeen komen, die kwamen er niet |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kneiterchagrijnig vandaag. Misschien de slechte verliezer in me, want ik baal dat we een kans hebben laten liggen. Dit hadden we zeker niet hoeven verliezen. Jammer dat we de eerste helft niet al deden wat we in de tweede deden. Misschien te afwachtend gespeeld het eerste deel? Denk het wel, want we hadden hun bij de strot. Helaas miste ik overtuiging en je moet ook soms wat geluk hebben. Maakt verder ook niet uit.Gedane zaken.... Trots op onze club en trots op onze spelers. Voor dut seizoen gaf ik er geen suiker voor en moet je eens zien wat ze ons gegeven hebben. Mooi seizoen, al hebben we fit niet gewonnen.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|