|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Viel heel slecht in inderdaad. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha dit is echt bizar. Twee keer op rij zo invallen.
Doe maar niet meer voorlopig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan niet zo veel, zeker geen Braziliaanse hoogstandjes. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Europees topscorer in de EL. Club top scorer.....ik wordt een beetje moe , maar niet van Danillo ........ Correctie nummer 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 10:51 schreef piet de paler het volgende:Europees topscorer in de EL. Club top scorer.....ik wordt een beetje moe , maar niet van Danillo ........ Ik ben het met jou eens Piet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dagelijkse kwis op training, wie weet waar Danilo is? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 10:51 schreef piet de paler het volgende:Europees topscorer in de EL. Club top scorer.....ik wordt een beetje moe , maar niet van Danillo ........ Eerste klopt niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoppa, vandaag wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Had nog ietsje twijfel tov Santi, maar dat is weg nu. Mijn 1e spits.. Bam! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We hebben 2 goede spitsen nodig, dus best ok zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een bal geraakt geloof ik. Die zat er wel heel lekker in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige goal natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vond Slot ook, zei hij in de persconferentie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0 toegevoegd. Kan niet eens een bal kaatsen. Alles springt van z’n schoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Onzichtbare Man. Op deze manier wordt verkoop alleen met onzichtbaar geld mogelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NEC uit een 1000% kans. Vandaag weer 2. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wat voor hem geldt, geldt voor Gimenez ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig kan hij lekker druk zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat n lulverhaal, we zetten 0 druk voorin ,nergens eigenlijk. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dat ligt ook aan de zijkanten. Goed opletten wanneer danilo probeert druk te zetten, de zijkanten blijven in positie staan en lopen niet mee. Zo krijg je nooit van voor druk op de bal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 - 21:56 schreef DMD het volgende:[..] Dat ligt ook aan de zijkanten. Goed opletten wanneer danilo probeert druk te zetten, de zijkanten blijven in positie staan en lopen niet mee. Zo krijg je nooit van voor druk op de bal. Klopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4e spits bij Ajax. Eerste bij ons.
Smullen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik heb geen moment gedacht dat hij eerste spits zou worden. Hij heeft een paar knappe goals gemaakt, eerlijk is eerlijk, maar hij is zo weinig aanwezig.
Maar goed, in mijn beleving is hij tweede spits, zodra Gimenez er echt klaar voor is. Is ook logisch, want daar is een miljoenenbedrag voor betaald en dan moet er nog een tweede bedrag volgen tzt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou hij niet op links of rechts uit de voeten kunnen, zijn balletjes voor, en combinaties zijn redelijk. En dan Gimenes als centrum spits ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellicht, maar alleen als er wat ruimte ligt denk ik. Als de ruimtes klein zijn wil je iemand met een actie en een voorzet daar hebben lijkt me. Tenzij je een middenvelder opoffert voor Danilo. En praktisch met 4 aanvallers speelt. Al dan niet met Szymanski hangend als een van de buitenspelers.
Nogmaals, zeker geen gekke optie, maar vraag me af of het de meest voor de hand liggende is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond overigens wel goed dat Slot hem bijna de hele wedstrijd liet staan. Ik zou Gimenez gekozen hebben, maar het is echt killing voor zeker een spits als je telkens vlak na rust gewisseld wordt. Kies iemand (kan evt prima op basis van de tegenstander) en geef die het vertrouwen. Het kan bijvoorbeeld prima dat je Gimenez opstelt tegen 80% van de tegenstanders, maar af en toe voor Danilo kiest wanneer er meer ruimte ligt oid. Maar zorg dat je weet waar ze aan toe zijn. En ga zeker niet elke keer na een uur wisselen. Want ik garandeer je dat ze dan het idee hebben dat ze maar een helft hebben om wat te laten zien. En dat geeft allemaal maar onrust. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Gimenez heb je meer hoge ballen vanaf de flanken nodig. En Dat is een ander probleem… |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit kan echt niet. Voegt 0 toe |
|
|
|