|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik geef hem iets meer crediet ,een spits zijn bij Feyenoord is geen gemakkelijk opgave op dit moment. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik geef hem iets meer crediet ,een spits zijn bij Feyenoord is geen gemakkelijk opgave op dit moment. mee eens , krijgt weinig of geen goede ballen , loopt zich wel verrot met het druk zetten dat valt te prijzen , moet voetballend en in de spits wel beter worden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan hij echt niet op rechts? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: denk dat hij beter tot zijn recht komt in een 2 spitsen systeem , samen met een fysiek sterke spits waar hij omheen kan spelen , is beweegelijk en nog snel ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geweldige speler, Jammer dat die minkukels om hem heen hem niet snappen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij zakt zo ver in dat hij onderdeel is van die minkukels .
Maar goed een diepe spits moet het kwa voorzet ook hebben van een linksback.
Evenzogoed verdient Danilo wel meer credits dan ik wel eens lees in reacties op diverse media sites. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Succes Danillo Het maakt mij niet uit wie ze maakt.............als je ze maar maakt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: We hebben minder spitsen gehad en nu twee aan elkaar gewaagde spitsen. Maar ja er zijn mensen die denken dat we hele dure en goede spitsen kunnen halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er zijn ook mensen die dachten dat de aarde plat was.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er zijn ook mensen die wat een ander zwart noemt automatisch wit roepen.... Noem mij eens een tijd dat we 2 ik herhaal 2 gelijkwaardige spitsen hadden. Of een rijd dat we keuze hadden .....moet je ver terug hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 17:04 schreef piet de paler het volgende:Er zijn ook mensen die wat een ander zwart noemt automatisch wit roepen.... Noem mij eens een tijd dat we 2 ik herhaal 2 gelijkwaardige spitsen hadden. Of een rijd dat we keuze hadden .....moet je ver terug hoor Linssen en dessers.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was Linssen een spits? Dessers ja , maar was jij ook niet kritisch over deze jongens .....iet met niveau ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahahahahajahahahahajaaaaahaha!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 17:11 schreef piet de paler het volgende:Was Linssen een spits? Dessers ja , maar was jij ook niet kritisch over deze jongens .....iet met niveau ? Nee ik was niet kritisch op deze jongens. Zal heus wel eens gezegd hebben dat ze kut gespeeld hebben. Linssen stond in de spits bij ons dus ja beoordeel je hem ook zo toch.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Deze jongens zijn gelijkwaardig aan elkaar, maar beter als Linssen, en we zijn pas bezig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:Deze jongens zijn gelijkwaardig aan elkaar, maar beter als Linssen, en we zijn pas bezig. Vind er niks gelijkwaardig aan, dat ze beide kunnen scoren ja, maar vind ze qua voetballer heel verschillend juist.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok jij gelijk, maar ze kunnen scoren dat hebben we nodig....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ze scoren maar weinig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Rijgen ook lekker veel ballen voor. Maar noem jij maar een haalbare spits die opbouwd zichzelf een pas geeft en daaruit een doelpunt maakt ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat hebben we zeker nodig maar dat deden de vorige twee spitsen ook.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar ben ik niet voor. Ik constateer dat ze weinig scoren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik kan je weinig betrappen op positiviteit en dat je zegt goed gespeelt. Zit je dan wel bij de goede ploeg, dan moet je gaan kijken naar Bayern of andere ploegen. Jouw recht maar ik lees niet vaak iets positiefs. Ik mag dit toch opmerken ....misschien leg je de lat veeeeeeel te hoog |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Linssen werd verguisd, maar scoorde vorig jaar deze periode toch ook naar behoren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar hij is weg dit is een heel ander team, misschien dat Linssen ook veel zou scoren maar hij is er niet meer. Geen sini op de flank ....geen Til die gaten trok .... Nog geen automatismes ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 17:35 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik kan je weinig betrappen op positiviteit en dat je zegt goed gespeelt. Zit je dan wel bij de goede ploeg, dan moet je gaan kijken naar Bayern of andere ploegen. Jouw recht maar ik lees niet vaak iets positiefs. Ik mag dit toch opmerken ....misschien leg je de lat veeeeeeel te hoog Dat is jouw perceptie. Dat is hetzelfde als ik Geert nooit betrap op iets goeds. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prima ...... Je mag gelijk hebben hoor .......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook hier gaat t niet om gelijk of ongelijk hebben. Zoals je ziet probeer ik je niet eens te overtuigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En volgens mij meer dan de huidige spitsen samen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pssssst hij is er niet meer, was zo goed dat we hem niet lieten verlengen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Psssssst jij vroeg zelf om de vergelijking.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je moet m gelijk geven joh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Durf ik niet want dan gaat ie me straks weer voor haatdragend uitmaken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geeft niets, ouwe mannen zijn toch standaard boos op de wereld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay juist ja, lees WEDEROM eens terug Piet voor je zo reageert |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ach gut hij krijgt geen gelijk.......... Ga je met leeftijdje gooien............. Heel stoer, en volwassen gedrag. Maar joh hopelijk staan we op de coolsingel daar gaat het toch om, en mits we tot de stop punten pakken is dat echt mogelijk En haal ik op die manier mijn gelijk. Ben ook tevreden met een CL plaats En volgens mij kun jij jezelf ook geen jeugd meer noemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zie je. Heeft t weer over gelijk terwijl t niemand wat boeit ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ben jij nu echt zo stoer.............of alleen achter je toetsenbordje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De snuifdoos is weer open in dit Topic. lees namen als Linssen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh jee, nu komt de testosteron naar buiten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sorry mag ik niet zeggen Kon het niet terug halen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 17:38 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar hij is weg dit is een heel ander team, misschien dat Linssen ook veel zou scoren maar hij is er niet meer. Geen sini op de flank ....geen Til die gaten trok .... Nog geen automatismes ... Nee, gaat om doelpunten. En die scoorde Linssen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, daar zat jij mis mee. |
|
|
|