|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat moet Bijlow in het Danilo topic? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Staat erbij en kijkt ernaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga eens in de spits staan man. Je loopt alles dicht voor de 10, en op 9 staat niemand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is geen invaller hè? De tering. Nutteloos weer.
Basis hoeft ook niet van mij voordat iemand dat als idee oppert ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat voor een verdediger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie gezien dat hij de pest in had, toen om Gimenes geroepen werd ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht het te zien ja, dus bevestig je dit ook? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ze moeten hem niet, zien liever dat mokkel van Giménez dakkuh. Brengt ook veel meer passie natuurlijk. Snap wel dat Mats Danilo op zijn neus schoot btw :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cijfermatig doet ie t toch prima. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je een beetje kan biljarten kan ie er via de korte band in ja. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is zijn tragiek...het is een beetje een grijze muis. Zit niet zoveel smaak aan, maar pakt zijn goaltjes wel mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 1 op 2 of zo. T is allemaal flets. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis alleen triest dat als hij er 2 scoord het hele stadion Santi Santi gaan zingen bij de wissel. Beetje misplaatst als je het mij vraagt . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als een speler zichzelf niet kapot maakt hebben we geluk altijd nog publiek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zou het ontbreken van n gunfactor toch met Danilo zn "afkomst" te maken hebben? Bij Mexicaanse (en Argentijnse) fans is Santi trouwens echt wel populair. Feyenoords socials werden overspoeld met Spaanstalige posts na zn presentatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
100% Ik gun ze allebei t beste en vooral ons |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Precies ! Hup wij :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat lijkt mij het meest logische. Als iemand het goed doet moet je hem belonen ,en niet iemand die op dat moment nog niks heeft laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik keur t niet goed, maar t publiek is niet achterlijk. hij speelde als n drol, de eerste goal had hij geen idee wat er gebeurde, en de tweede stuiterde toevallig voor zijn voet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 - 21:38 schreef van geil het volgende:Ik keur t niet goed, maar t publiek is niet achterlijk. hij speelde als n drol, de eerste goal had hij geen idee wat er gebeurde, en de tweede stuiterde toevallig voor zijn voet. Daar had je er gister wel meer van he . Is hij dan de pispaal ofzo ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat moet je dan t publiek vragen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja goed idee want die schreeuwers zijn altijd zo lekker rationeel en in voor een goed gesprek :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 - 21:49 schreef tomson het volgende:[..] Ja goed idee want die schreeuwers zijn altijd zo lekker rationeel en in voor een goed gesprek :) Ik denk dat hij de pech heeft dat er in de ogen van veel mensen een beter alternatief op de bank zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat is toch nergens op gebaseerd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik praat voor mezelf, ik vind Giminez in alles veel meer spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gimenez, loopt als n spits, staat als n spits, en is in mijn ogen vrij compleet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leveren is het toverwoord dit seizoen. En ook al was het met zn gezicht, Danilo leverde wel :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik nogal een constatering van t weinige wat we van m gezien hebben. En meestal mocht hij spelen als de tegenstander op apegapen lag.
Ik zie m graag wedstrijdje of vijf basis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 - 22:01 schreef tomson het volgende:Leveren is het toverwoord dit seizoen. En ook al was het met zn gezicht, Danilo leverde wel :) 8 goaltjes deed Dessers drie wedstrijden over. Danilo 15
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb toch ook wel kritiek gelezen over Dessers Er wordt zowiezo niet veel gescoord in de eredivisie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Eredivisie is erg mager inderdaad geworden qua goede spitsen. Zie je ook terug aan de stand, en topscorers. Armoede dit jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen die een bal meer als gemiddeld een doel in weet te krijgen is kas. Weghorst naar MU als backup, dan blijft de spoeling dun voor onze competitie.
/:;)€&&€(@@ wat een gekut ook dat getyp op je telefoon. Of de spellingschecker (:())())@@gvd nou kap ik er mee %<<||<>^ |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Echt goede spitsen zijn sowieso zeldzaam.
Gaat het weer een beetje VVout? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Prima alleen dit forum en het gepiel op die telefoon is klote. Dan nog die spellings check die alle kanten op gaat, heb namelijk heel veel Duitse en ook Engelse communicatie en staat dan niet goed, pfff. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil