|
|
RenatoBos
|
|
|
Alleen de clubs moeten er nog uit zien te komen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die was toch te klein voor Feyenoord? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Malacia is ook niet groot ..
Dit word na Darrel en Darren Maatsen de 3de Feyenoorder .. 3 x is scheepsrecht .
Succes Ian. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2 centimeter kleiner dan Malacia.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeer intieme kennis dit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha, ik weet dat je dit graag leest, Ace.;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe dan ook, aantal jaren uitverkozen voor diverse Oranje jeugdteams. Twee volle seizoenen gespeeld. Laatste jaar in Championship. En nog maar 20 jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2022 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Malacia is ook niet groot .. Dit word na Darrel en Darren Maatsen de 3de Feyenoorder .. 3 x is scheepsrecht . Succes Ian. Ik doelde op dat hij om die reden is weggestuurd uit de jeugdopleiding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pas op wat je zegt geile..! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee weggepikt door Chelsea bij Psv
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 5 jaar daarvoor nog.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, toen was ie 11. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord blijft ook een kaboutermagneet hè, maar goed als ie dan kan compenseren met voetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is eigenlijk stiekem Malacia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja nu al fan als ik dat filmpje ziet . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik weet het niet, weet niet of het waar is, en wat hij kan, en of hij voetbal technisch kan groeien |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We weten het niet en das prima, meestal was er tot aan het maaiveld al niet veel van over geweest. Ben heel erg benieuwd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met deze staf en het minimale budget: voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De linksback van Chelsea heeft al een persoonlijk akkoord bereikt met Feyenoord en moet dus de opvolger van Malacia worden. Feyenoord moet alleen nog een akkoord weten te bereiken met de Engelse grootmacht. De bedoeling is om Maatsen te huren met optie tot koop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat denk ik een prima vervanger is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Goed gevoel bij. Eigenlijk de enige bij de genoemde namen in het geruchtencircuit. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 - 14:34 schreef MMM het volgende:[..] Goed gevoel bij. Eigenlijk de enige bij de genoemde namen in het geruchtencircuit. ook mee eens , prima vervanger voor malacia , andere namen ben ik ook niet kapot van , je hoopt toch op pure kwaliteit wat ons weer een stukkie verder brengt |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
We hebben ook nog een creatieve 10 nodig, dat ontbrak er vorig seizoen nog aan. Hoop dat zo iemand wordt aangetrokken of uit de jeugd komt. Maar Maatsen als vervanger op de linksback positie daar ben ik ook al blij mee. Moet ook eerst nog blijken, maar Feyenoord wil hem eerst een seizoen huren en daarna evt. kopen. Dan heeft hij een mooie leeftijd om hopelijk zich verder te ontwikkelen en waarde te worden voor Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2022 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit al dagen in Rotterdam te wachten… |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maatsen geniet ook belangstelling van Nottingham Forest en Burnley
De interesse voor Feyenoord-target Ian Maatsen komt steeds meer op gang. Waar de linksback de eerste toenadering van Feyenoord opzij schoof, wordt hij nu in Engeland begeerd door het gepromoveerde Nottingham Forest en het gedegradeerde Burnley. Dat melden bronnen rond de speler aan 1908.nl.
De voorkeur voor Maatsen ligt in Engeland: Eerst probeert hij zichzelf bij Chelsea te bewijzen in de voorbereiding. Lukt dat niet of gedeeltelijk, zijn Premier Leauge clubs en zelfs Championship clubs nog interessanter voor de speler dan Feyenoord. Het is algemeen bekend dat dergelijke clubs uit Engeland een veel beter salaris kunnen bieden dan de Rotterdammers.
Daarmee lijkt de Feyenoord voorlopig verder te moeten kijken in de markt voor andere target(s) op de linksback positie. Feyenoord hengelt onder andere naar Slowaaks-international Dávid Hancko (24) van Sparta Praag, die ook centraal uit de voeten kan. De speler zelf heeft Feyenoord heel hoog zitten en hoopt dat Sparta Praag en Feyenoord er snel uit kunnen gaan komen.
Gaat hem niet worden denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2022 - 11:09 schreef MMM het volgende:Maatsen geniet ook belangstelling van Nottingham Forest en Burnley De interesse voor Feyenoord-target Ian Maatsen komt steeds meer op gang. Waar de linksback de eerste toenadering van Feyenoord opzij schoof, wordt hij nu in Engeland begeerd door het gepromoveerde Nottingham Forest en het gedegradeerde Burnley. Dat melden bronnen rond de speler aan 1908.nl. De voorkeur voor Maatsen ligt in Engeland: Eerst probeert hij zichzelf bij Chelsea te bewijzen in de voorbereiding. Lukt dat niet of gedeeltelijk, zijn Premier Leauge clubs en zelfs Championship clubs nog interessanter voor de speler dan Feyenoord. Het is algemeen bekend dat dergelijke clubs uit Engeland een veel beter salaris kunnen bieden dan de Rotterdammers. Daarmee lijkt de Feyenoord voorlopig verder te moeten kijken in de markt voor andere target(s) op de linksback positie. Feyenoord hengelt onder andere naar Slowaaks-international Dávid Hancko (24) van Sparta Praag, die ook centraal uit de voeten kan. De speler zelf heeft Feyenoord heel hoog zitten en hoopt dat Sparta Praag en Feyenoord er snel uit kunnen gaan komen. Gaat hem niet worden denk ik. Nee, verspilde moeite. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kiest voor Burnley.
Hahahaha.
Slotje maar |
|