|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt ja, om boekjaar 2021-2022 financieel zwarte cijfers te kunne schrijven, mogelijk kunne ze ervoor nog iets doen mocht geld mocht t geld malacia eerder binnen zijn, maar denk dat ze die miljoenen moeten meenemen, weinig verkocht nog alleen gekocht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
10 miljoen is veel geld maar stel dat hij het 2-3 jaar goed doet bij ons dan is hij pas 21 en kun je er een vracht geld voor krijgen. Dan is het toch een veel betere investering dan Dessers voor 4 miljoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2022 - 10:59 schreef har het volgende:10 miljoen is veel geld maar stel dat hij het 2-3 jaar goed doet bij ons dan is hij pas 21 en kun je er een vracht geld voor krijgen. Dan is het toch een veel betere investering dan Dessers voor 4 miljoen. 10 M is achterlijk voor 1 jaar contract |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mocht het niet doorgaan, weten we allemaal waardoor het komt. Lijkt me dan ook een topic-open-ban waard.
;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mag toch hopen dat ze die 10M niet betalen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ligt er aan met welke constructie. 6m en 2m bonussen en een doorverkooppercentage lijkt mij ok voor een 3-4 jarig contract... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lijkt een beetje op de Senesi soap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee, t is allemaal t spel zoals t loopt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Streep er door. Misschien in vervolg paa eigen topic geven wanneer iemand werkelijk komt in plaats van dat dit gedaan wordt onder aanname? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uit de lucht gegrepen dus, doen die vogels wel vaker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2022 - 18:19 schreef Arie.Klooster het volgende:Streep er door. Misschien in vervolg paa eigen topic geven wanneer iemand werkelijk komt in plaats van dat dit gedaan wordt onder aanname? Moet je tegen die meeuw zeggen Arie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik mag eens hopen dat we wel eindelijk eens wat normale transfers bewerkstelligen. Dus niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang. Dat betaald zich aan de andere kant gewoon terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hearing that the transfer of Gnonto to Feyenoord is become more complicated every day. Clubs were close to a 4+3 million euro deal but the leak of that amount created internal pressures at Zurich, who have increased the price to levels Feyenoord is uncertain to pay. Talks ongoing |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 16:41 schreef MMM het volgende:Hearing that the transfer of Gnonto to Feyenoord is become more complicated every day. Clubs were close to a 4+3 million euro deal but the leak of that amount created internal pressures at Zurich, who have increased the price to levels Feyenoord is uncertain to pay. Talks ongoing Ja fijn die Feyenoord TM geruchten .
Las een reactie van een Psv supporter dat TM alleen maar zijn eigen club schaad door deze info veel te vroeg naar buiten brengt . Vind dat hij wel een punt heeft . |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja MMM, was ik al bang voor. Puur amateurisme om zo'n deal al te gaan rondbazuinen terwijl het nog niet rond is, en nu overal dus de alarmbellen zijn afgegaan. Weer een vb van het gegeven dat niets binnen onze club vlekkeloos verloopt, er wordt altijd naar de media gefluisterd. In die zin kan de club een vb nemen aan PSV. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 16:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja fijn die Feyenoord TM geruchten . Las een reactie van een Psv supporter dat TM alleen maar zijn eigen club schaad door deze info veel te vroeg naar buiten brengt . Vind dat hij wel een punt heeft . eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 16:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja fijn die Feyenoord TM geruchten . Las een reactie van een Psv supporter dat TM alleen maar zijn eigen club schaad door deze info veel te vroeg naar buiten brengt . Vind dat hij wel een punt heeft . Ik geef m gelijk dat ie t brengt. Probleem zit bij t lek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus t lek stoppen. Nou succes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut maar iedereen die de club schaad moet stoppen dus ook TM. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schijnen ze dus als de vervanger van Sini te zien. Dilrosun voornamelijk 10.
Wel benieuwd wie dan als extra spits? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2022 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ze zijn het losgeld aan het tellen dus het duurt nog ff |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Stapt het weekend als mystery transfer uit de heli. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het lijkt er wel op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dichterbij wat. Teleurstelling? ;)
Ik ben te lang Feyenoord supporter om niet als eerste te denken dat of de deal of hij zal mislukken :) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:Dichterbij wat. Teleurstelling? ;) Ik ben te lang Feyenoord supporter om niet als eerste te denken dat of de deal of hij zal mislukken :) Hahaha omdenken die gedachtes ;) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hou toch eens op met topics aan te maken voor spelers die nog niet van ons zijn. Ben je bang dat je anders niet de eerste bent? Dadelijk kaapt ajakkes hem nog voor onze neus weg. Zou ik overigens niet eens raar van opkijken. Relatief goedkoop talent en ze waren al geïnteresseerd..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 - 09:09 schreef Arie.Klooster het volgende:Hou toch eens op met topics aan te maken voor spelers die nog niet van ons zijn. Ben je bang dat je anders niet de eerste bent? Dadelijk kaapt ajakkes hem nog voor onze neus weg. Zou ik overigens niet eens raar van opkijken. Relatief goedkoop talent en ze waren al geïnteresseerd..... De gedachte is een topic aanmaken voor iemand waar serieuze interesse voor is. Komt ie niet, laat je m staan om m nog te kunnen volgen, gaat ie elders heen verdwijnt dit topic vanzelf. Tekent ie wordt t een 'Het officiële ..." vind t op zich wel prima. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis net als met wedstrijden van Feyenoord. Je hoopt erop maar houdt rekening met een domper. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gnoe komt in plaats van Gnonto |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft stil qua transferontwikkelingen. Lijkt mij een goed teken. Nog steeds in de markt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gaat het gras opvreten |
|
|
|
|
Robert Voskuijl
|
|
|
Hoop is altijd goed. Zou mooi zijn als ie kwam, lijkt me een verstandige jongen. En goede spits. Hup Gnonto. You are very welcome, my friend!! Je weet maar nooit of ie dit leest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
hij zit nu op de bank bij zurich tegen luzern.. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Op de bank bij Zürich..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T was altijd al een lastig verhaal en een kwestie van lange adem. Hij wil. Zijn club nog niet. Als die geen CL halen kan t wel eens hard gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na woensdag weten we meer denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wilfried Gnonto staat al weken op de radar van Feyenoord. De rappe vleugelaanvaller steekt zijn wens voor een overgang naar Rotterdam zelf ook niet onder stoelen of banken. La Gazzetta dello Sport meldt nu dat FC Zürich, de club waar Gnonto onder contract staat, de vraagprijs voor de 18-jarige speler heeft verlaagd. FC Zürich zou in eerste instantie 12 miljoen euro willen ontvangen voor een overgang van de international van Italië. Nu is de club echter bereid om Gnonto voor 8 miljoen euro te laten gaan. De speler heeft een contract dat nog maar één jaar doorloopt. Verkoop is daarom voor FC Zürich noodzakelijk om te voorkomen dat de speler volgende zomer transfervrij de deur uit kan lopen.
Arne Slot gaf gisteren voor aanvang van het oefenduel met Osasuna aan dat hij nog graag een vleugelspeler aan zijn selectie toe wil voegen. "We hebben al drie buitenspelers en wanneer je Szymański daar ook bij telt hebben we er vier. Maar Szymański is meer middenvelder maar kan ook als buitenspeler spelen", zo legt Slot uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou toch mooie investering zijn.
Hier ook even aangeven dat Stylzz al heel lang telkens weer ons van relevante informatie en actuele info voorziet. Lees ik graag. Kortom, groot compliment aan Stylzz. |
|
|
|