|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
ZZ is echt goed bezig, dat mag gezegd worden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eens, en ik hoef zelf niet door al die bagger social media te ploeteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha. Twitter beetje filteren en je baggert zo alle meuk eruit |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou balen zijn als hij naar pisvee gaat... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het is altijd een risico, maar als je deze jongen binnen hengelt voor pakweg 7M en hij gaat 2 seizoenen scoren dan zit je wel aan de 50M transferwaarde. Daarnaast is hij multi inzetbaar voorin. Idrissi als back up en je hebt je linkerflank aardig op orde. Alleen nog een LB. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch zit er een groot overhype risico op deze |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik heb wat analisten gehoord. Hij heeft veel kwaliteiten, multi inzetbaar, tweebenig, versnelling, kaatsen in de kleine ruimte, scorend vermogen, goede kopper. Blijft een risico, maar voor 7M zou ik het doen. hij vertegenwoordigd altijd restwaarde lijkt mij. Van mijn part een huurkoopoptie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
17/18 Jaar voor een (vleugel)spits en al 8x scoren in de Zwitserse competitie is best uitzonderlijk. Kijk de carrières van bv V Nistelrooij en Huntelaar maar eens na: die jongens begonnen ook pas na hun 20e echt te scoren. We hoeven er niet aan te twijfelen dat hij een uitzonderlijk talent is. Garantie dat hij helemaal tot de top gaat is er echter niet, maar dat heb je nu eenmaal nooit. Mij lijkt Paixao op dit moment verder. Met zijn aangeboren talenten voor powerdribbels schat ik de kans dat hij hier meteen een sensatie wordt hoger in. Ik hoop dat Gnonto aan het eind van de transferperiode voor een hele mooie prijs alsnog wordt binnen gehaald. Anderzijds, denk ik dat na Aursnes, er nog 2 gaan verdwijnen (later in de transferwindow, wanneer de clubs zenuwachtig worden), en dan acht ik het zeer wel mogelijk dat ze voor Gnonto alsnog iets meer op tafel leggen. Ik moet er namelijk niet aan denken dat AZ hem eerdaags oppikt. Ik hoop dat hij voor die kaaskakkers sowieso te duur is(?). |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2022 - 16:25 schreef Nick4F het volgende:17/18 Jaar voor een (vleugel)spits en al 8x scoren in de Zwitserse competitie is best uitzonderlijk. Kijk de carrières van bv V Nistelrooij en Huntelaar maar eens na: die jongens begonnen ook pas na hun 20e echt te scoren. We hoeven er niet aan te twijfelen dat hij een uitzonderlijk talent is. Garantie dat hij helemaal tot de top gaat is er echter niet, maar dat heb je nu eenmaal nooit. Mij lijkt Paixao op dit moment verder. Met zijn aangeboren talenten voor powerdribbels schat ik de kans dat hij hier meteen een sensatie wordt hoger in. Ik hoop dat Gnonto aan het eind van de transferperiode voor een hele mooie prijs alsnog wordt binnen gehaald. Anderzijds, denk ik dat na Aursnes, er nog 2 gaan verdwijnen (later in de transferwindow, wanneer de clubs zenuwachtig worden), en dan acht ik het zeer wel mogelijk dat ze voor Gnonto alsnog iets meer op tafel leggen. Ik moet er namelijk niet aan denken dat AZ hem eerdaags oppikt. Ik hoop dat hij voor die kaaskakkers sowieso te duur is(?). of pisvee Ik vind Paixo, van wat ik gezien heb, een speler met veel dreiging maar weinig rendement. Je ziet dat ook een beetje terug in de statistieken. Ik vind hem ook minder compleet dan Gnonto. We gaan het zien, ik word er niet zo warm van. Alles boven de 2M is veel te veel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen kopen als het nodig is qua positie op het veld. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
voor laag bedrag naar Leeds... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sukkels Feyenoord had meer geboden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Renato doet Feyenoord wel eens wat goed in jou ogen ;) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja wat is laag bedrag, n speler die nog amper wat gepresteerd heeft, wel talent heeft anders kom je niet bij t eerste van zurich op je 18e, laten we het er op houden dat zurich er goed uikomt, transfer record wss voor die club, en ook nog voor n speler aflopend contract, en speler zelf die al flink goed contract binnen heeft, allenaal tw danken aan aanvallers probleem italie die hem n kans gaf bij de selectie |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kans groot je dit seizoen niks van hoort |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaan het wel weer zien, paixao dat is onze man geen gnonto |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik begrijp je niet Piet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoor je nooit meer iets van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Piet? Klopt hij reageert niet.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Piet begrijpt je niet dat je het over Wilfried en zijn management had, denkt dat je Feyenoord iets verwijt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 - 13:39 schreef VVout het volgende:[..] Piet begrijpt je niet dat je het over Wilfried en zijn management had, denkt dat je Feyenoord iets verwijt. Dat vermoeden; had ik al.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos