|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn tweet als reactie op de transfer van Taabouni zegt alles. Een contract met een ruim salaris is alles voor hem ,voetbal en je best doen is bijzaak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook, en meteen naar Lourdes lopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 september 2023 - 10:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Zijn tweet als reactie op de transfer van Taabouni zegt alles. Een contract met een ruim salaris is alles voor hem ,voetbal en je best doen is bijzaak. Zo werkt dat bij de meeste in de maatschappij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja helaas wel maatje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik niet zo’n dikke boterham binnenbracht ging ik ook wat anders doen: Ga ik ook doen, maar eerst de koters uit huis 😬 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Logisch maar je zal toch moeten presteren 😉 |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
Ik denk eerst nog ff buiten de selectie zetten, wegens te weinig inzet voor het team , en flink in de pers en dan maar op de bank bij de beloften en over 4 weken weer eens kijken , nu zijn contract afkopen terwijl alles nog open is is niet handig. ergens hoopt hij daar al op . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij ging toch naar Mexico.......en zat gewoon op de bank tegen celtic Heb ik wat gemist |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Piet word al wat ouder hè🥸 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar was er wel één.
Wel zonde want er zat in de jaren hiervoor aldoor veel meer in, leek het. Was niet zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 september 2023 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar was er wel één. Wel zonde want er zat in de jaren hiervoor aldoor veel meer in, leek het. Was niet zo. Mwah. Zelfs de jaren voor Feyenoord waren niet denderend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet t gehele jaar. Maar weet nog periodes ratiné echt goed was. Was een zeer gewild ulrimate team kaartje 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft er echt zin in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja weer verhoogd bloedsuiker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die gaat er een paar neersteken ofzo :0 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Echt een vrolijke noot 😆 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
begrijp werkelijk niet dat Slot hem erbij wil houden , als je vandaag ook weer zag pffff lozen die gozer |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 januari 2024 - 15:14 schreef kenny het volgende:begrijp werkelijk niet dat Slot hem erbij wil houden , als je vandaag ook weer zag pffff lozen die gozer Inderdaad weg met die Slot. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kan niet beter , dilrosen waarschijnlijk naar hellas verona , lozen die hap , nu jahanbaks nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snel zien te lozen en er wat beters voor terughalen. Dat kan niet moeilijk zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lozen en geen alternatief terug… Dilrosun deed het best aardig die laatste wedstrijden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lozen en geen alternatief terug… Dilrosun deed het best aardig die laatste wedstrijden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft nul krediet. Een verkeerde bal en t is fluiten. Houding vooral. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je hem weg doet moet er een vervanger komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad vooral z’n houding stoor ik me ook aan |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Delete die berichten man ik moet het allemaal weer laden weet je wel wat dat kost. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Dilrosun moet inderdaad eens een beetje warmte van het Legioen ontvangen. En niet bij iedere actie een collectieve zucht. Zal hem goed doen, blijft onze beste rechtsbuiten in potentie. Laat 't er nu met het oog op alle aanstaande belangrijke wedstrijden svp eens uitkomen bij hem. Zullen we plezier aan beleven tegen PSV, Twente, AZ en AS Roma. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, en daarom blijven ze staan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 - 17:10 schreef Bowie het volgende:Dilrosun moet inderdaad eens een beetje warmte van het Legioen ontvangen. En niet bij iedere actie een collectieve zucht. Zal hem goed doen, blijft onze beste rechtsbuiten in potentie. Laat 't er nu met het oog op alle aanstaande belangrijke wedstrijden svp eens uitkomen bij hem. Zullen we plezier aan beleven tegen PSV, Twente, AZ en AS Roma. zullen we hem ook een pampertje om doen , zal hem ook goed doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terug moeten vallen op dit soort middelmaat zegt alles |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo slecht was hij echt niet hoor ,misschien nog wel de beste aanvallend gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb het toch zelf kunnen zien |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo laag ligt de lat bij jullie dus al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee je bent blind gefrusteerd maatje ,en dat begrijp ik wel maar als juist ik schrijf dat Dilrosun redelijk was dan zal dat wel zo zijn want het is de eerste keer dat ik iets positiefs schrijf over hem haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegenwoordig de beste vleugel Om te huilen eigenlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van alle meuk die we op de buitenplaatsen beschikbaar hebben is Dilrosun ook vandaag nog het beste dat te bieden is. We motten het er nu mee doen. Dat dus. |
|
|
|