|
|
kenny
|
|
|
toen hij linksbuiten ging spelen had hij zowaar een paar sterke passeer bewegingen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2024 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar speelde hij verrassend goed inderdaad. Bracht al meer dan we al maanden hebben moeten aankijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lorient met een bod blijkbaar.
Doen. Zonder dat ik de prijs weet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat niet. Eerst deze week voor hem miljoenen binnen halen om meteen die betere buitenspeler te halen. Is die er niet: niet doen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hopelijk eindelijk weg nu...
Los van evt vervangers...
Loopt op t veld als zijnde een onderdeel van de Jackson Five... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Deze jongen kan verschrikkelijk goed voetballen. En ik vind het bijzonder dat Arne m niet aan de praat gekregen heeft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik was er al snel klaar mee. Enorme miskoop. Volgens Krabbendam laatste wedstrijd gespeeld, goed nieuws. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2022 - 17:51 schreef MMM het volgende:Welkom. Heb wat twijfels, ook geen doelpuntenmaker. Maar wie weet op niveau Eredivisie Zelfs niet op Eredivisie niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Helaas. Zo 1 die nooit zijn potentieel bereikt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alle buitenspelers voldoen niet aan het gewenste niveau. We moeten het ermee doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Volgend seizoen dus 2-3 andere buitenspelers tov nu in selectie, ali loopt uit contract muntthee gaat terug en dilrosun nu of na dit seizoen ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die blijft.. Wat een treurnis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
laten we duimen dat hij vertrekt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FC Metz ook geïnteresseerd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: It's Metzday! What else? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speler moet nog akkoord gaan. Vervanger nodig, iemand die er meteen staat. Jongen van Excelsior hopelijk? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van die 4 M zien we zeker bijna niets meer terug... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dilrosun weg en niets terug.. Dat heeft nu ook een nadeel. Hij bracht nog het meest laatste tijd van al die vleugelmeuk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 31 januari 2024 - 23:13 schreef FR-Henk het volgende:Dilrosun weg en niets terug.. Dat heeft nu ook een nadeel. Hij bracht nog het meest laatste tijd van al die vleugelmeuk. Dat is wel heel raar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoeveel heeft hij eigenlijk opgebracht ? ik hoor verhalen 4,6 milj , klopt dit ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: nou dat hebben ze dan toch wel weer aardig gedaan , maar wordt het zo toch nog onbegrijpelijker dat ze die rodriquez niet hebben kunnen strikken , je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Staat nergens dat onze geliefde Javairo weg gaat Althans nu nog niet......we hebben nog een paar uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 februari 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zulke Windows met veel te veel watchers die denken de wijsheid in pacht te hebben begint erg op aflevering koefnoen te lijken, die en die komt of die en die gaat,, onee toch niettt💤 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als je hem kan verkopen en je ziet het aankoopbedrag of zelfs meer terug, altijd doen. We zitten ruim in de middelmaat op de vleugels. En hij strijkt een fors salaris op, zo lijkt het. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zie dit ook nog wel afketsen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
In Mexico hebben ze nog even. En die Dildo gaat daar gewoon t dubbele verdienen :-S |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe kan een voetballer,zo diep vallen Het was even een prima kracht toch ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima zo ,ik wens hem meer toe dan hij ons gegeven heeft. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerste seizoenshelft vorig seizoen prima gedaan, erna minder en minder zelfs in n heuse vertrouwens crisis gekomen leek het, had ook zn hele overkomen tegen hem, leek ook vaak of hij er geen zin in had maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Absoluut maar daarom toch ongeschikt 🚷 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
5 miljoen amerikaanse dollar zou het omgaan las ik ergens, wat n top bedrag dan en zeer geslaagde verkoop dan deze winter voor een mislukte speler, bedrag + van loonlijst af als 1 van je grootverdieners echt heel goed gedaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien komt het er daar dan wel helemaal uit bij hem ? Zoals van Hanegem zegt is dat hij fantastisch zou moeten kunnrn voetballen. En Willem liegt nooit,alleen wij hebben daar alleen maar glimpjes van gezien bij hem. |
|
|
|