|
|
van geil
|
|
|
Rechtsbuiten , en die Noor weghouden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor één goede actie? Ik vond hem met Timber de minste. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben happy MMM. voor hard werken zit ik al op n 7,5. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Telde 2, 3 aardige acties. Was verdedigend ook een paar keer net wat te laat om de voorzet eruit te halen. Niet geweldig, maar uiteindelijk wel net voldoende. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij heeft gescoord! Dat was het. Hij levert te weinig. Eind van het seizoen maar naar Twente sturen, |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
brengt inderdaad 0,0 , hij voetbalt zoals hij kijkt sloom en onzeker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom staat dit in de basis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij deed ten minste nog wat. Meeste acties/gevaar kwam via hem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Veelzeggend dus. Erger me al weken aan hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , doet maar wat en heel af en toe komt hij met geluk er langs en verliest totaal het overzicht kijkend naar beneden ik dacht dat hij een goede aankoop was maar vind hem een miskoop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doet maar wat. En dan heb je Idrissi ook nog. In de kleine ruimte is het doodlopend. Ligt niet altijd alleen aan hen trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Idrissi is een kei in de kleine ruimte.Met ruimte lijkt hij t niet te weten. Dilrosun loopt vaak 3 man voorbij of het niets is, om zich vervolgens hopeloos vast te lopen. Die dribbels beginnen in de ruimte, vaak op het middenveld, om dan hopeloos te stranden in de drukte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dribbels zijn zinloos en contra-productief als ze doel op zich zijn. Bij Dilrosun is dat schrijnend, Idrissi doet ook maar wat. En het maakt de boel afwachtend en statisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mag toch hopen dat Idrissi snel weer fit is. De enige met vernuft voorin, in mijn ogen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 - 10:47 schreef FR-Henk het volgende:Dribbels zijn zinloos en contra-productief als ze doel op zich zijn. Bij Dilrosun is dat schrijnend, Idrissi doet ook maar wat. En het maakt de boel afwachtend en statisch. Dilrosun heeft nu elke positie gehad ,behalve als verdediger. Laat Slot eens gaan kijken vanaf welke positie hij nu zijn beste wedstrijden heeft gespeeld ,en laat hem dan op die positie staan. Ik dacht rechtsbuiten (niet zeker overigens)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klopt Leon Zegt de speler zelf ook in interviews. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij dat zelf al aangeeft dan zou ik als trainer maar een keer gaan luisteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wil overigens niet zeggen dat Dilrosun het soms niet op een andere positie moet gaan proberen .Maar dan alleen uit overmacht omdat het echt niet anders kan . Maar nu kijken we wekelijks naar een andere voorhoede ,dan kan je toch geen vastigheden opbouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: N paar weken geleden zei hij na de wedstrijd, ik trainde de hele week op mijn positie, rechtsbuiten. Was inderdaad verbaasd toen Slot vanmorgen aangaf dat ik op 10 zou starten. Natuurlijk doe je dat, gelukkig ging het wel redelijk geloof ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 - 11:52 schreef van geil het volgende:[..] N paar weken geleden zei hij na de wedstrijd, ik trainde de hele week op mijn positie, rechtsbuiten. Was inderdaad verbaasd toen Slot vanmorgen aangaf dat ik op 10 zou starten. Natuurlijk doe je dat, gelukkig ging het wel redelijk geloof ik. Raar toch ,je traint op een positie om er lekker in te komen ,vervolgens sta je geheel ergens anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat alleen Bijlow, Trauner, Pedersen en de spitsen altijd op hun stekkie stonden. De rest meerdere posities. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 - 11:57 schreef van geil het volgende:Denk dat alleen Bijlow, Trauner, Pedersen en de spitsen altijd op hun stekkie stonden. De rest meerdere posities. Dat maakt het voorin voor iedereen moeilijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is ook geen touw aan vast te knopen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En nog steeds in de basis he |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Af en toe een leuke passeerbeweging, maar weet niet wat er om zich heen gebeurt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
1 leuke actie en dat was alles , erg matige speler |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geweldig met de bal. op het schoolplein. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wij heten de jaren 60 welkom. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij komt zn man gewoon niet langs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geertruida is zelfs al 3x voorbij gegaan |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat een drama weer vanavond met die gozer , kan er echt geen klote van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wordt er niet beter op... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zit totaal geen beleving en duelkracht in...dan zie ik nog liever Ali (wat een armoede) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft een keer een fantastische wedstrijd gespeelt in oranje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steeds weer in de basis. Er is mogelijk niet beter. Al begint Slot Walemark al wat meer (verbaal) te promoten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 22:04 schreef FR-Henk het volgende:Steeds weer in de basis. Er is mogelijk niet beter. Al begint Slot Walemark al wat meer (verbaal) te promoten. Ja nog 5% er bij en hij is er . Alleen die 5 % + zijn de lastigste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|