|
|
van geil
|
|
|
quote: Zat je in het stadion? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelijk maar wisselen ,dat matte gedoe zo zat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee keer nu goed. De lat bal en een assist |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Prima wedstrijd, jammer van de lat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe je het went of keert, uiteindelijk heeft deze jongen van alle buitenspelers verreweg het meeste gebracht de eerste seizoenshelft. Moet ook hij beter? Natuurlijk, maar hij lijkt me toch wel een zekerheidje ook na de winterstop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Helaas de helft van de wedstrijd niet kunnen zien ,wel het begin waarin hij echt matig begon ,heel voorzichtig . Ik had nog maar net gepost dat ik hem zo mat vond of hij schoot de bal fraai op de lat. Daarna ook nog mooie dingen gezien van hem. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Had het op zijn heupen vandaag.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet vaker zo zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die passeerbeweging voor het schot om de sliding te ontwijken was echt klasse. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk best wel een goede voetballer haha. Maar dat rendement hé |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee alweer niet Jij? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ben n gelukkig man vandaag, op alle fronten. Gefeliciteerd Meister. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond hem vanmiddag prima. Werd ook wel tijd |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
met vlagen liet hij het gisteren eindelijk zien , dit moet zijn standaard worden met pieken nog beter , hij heeft er de kwaliteit voor om dit te moeten brengen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan hij nog weg deze maand? Graag.
Kut speler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben geen Azarkan fan, maar zou hij niet minimaal net zoveel kunnen brengen als een Dilrosun, Idrissi of Igor? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dan is het wel heel sneu met hem gesteld..... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:44 schreef CobusIII het volgende:Ik ben geen Azarkan fan, maar zou hij niet minimaal net zoveel kunnen brengen als een Dilrosun, Idrissi of Igor? In het eerste van FC Balophetdak spelen nog beter spelers dan Dilrosun en Idrissi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo heb je iedereen weer gehad Dilrosun voormalig international kan niet voetballen ( hij laat het nu niet zien maar kan het wel) De oude Idrissi speelde fantastisch bij fc Twente maar kan niet voetballen.( is lang geblesserd geweest)
Kom op even realistisch ,
Hup Feyenoord donderdag zitten we er weer En mocht je winnen van Groningen gewoon weer bovenaan. En 020 tegen de ponyclub dus afwachten maar
Zie je nu echt geen rankje zon ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 - 19:28 schreef piet de paler het volgende:Zo heb je iedereen weer gehad Dilrosun voormalig international kan niet voetballen ( hij laat het nu niet zien maar kan het wel) De oude Idrissi speelde fantastisch bij fc Twente maar kan niet voetballen.( is lang geblesserd geweest) Kom op even realistisch , Hup Feyenoord donderdag zitten we er weer En mocht je winnen van Groningen gewoon weer bovenaan. En 020 tegen de ponyclub dus afwachten maar Zie je nu echt geen rankje zon ? Mijn verwachting van Dilrosun waren vrij hoog, maar na een half seizoen hem te mogen aanschouwen kom ik toch echt tot de conclusie dat hij er werkelijk geen hol van kan. Idrissi bij Twente ? Ken je klassiekers. Je kan wel overal als een bok op een haverkist gaan zitten als jou dat een voldaan gevoel geeft. En nee met het huidige elftal heb ik veel minder dan de afgelopen jaren maar dat maakt mij geen minder Feyenoord supporter. Dus de zon schijnt bij mij pas weer bij enige connectie met het elftal. Wen er maar vast aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 - 20:08 schreef Leuv het volgende:[..] Mijn verwachting van Dilrosun waren vrij hoog, maar na een half seizoen hem te mogen aanschouwen kom ik toch echt tot de conclusie dat hij er werkelijk geen hol van kan. Idrissi bij Twente ? Ken je klassiekers. Je kan wel overal als een bok op een haverkist gaan zitten als jou dat een voldaan gevoel geeft. En nee met het huidige elftal heb ik veel minder dan de afgelopen jaren maar dat maakt mij geen minder Feyenoord supporter. Dus de zon schijnt bij mij pas weer bij enige connectie met het elftal. Wen er maar vast aan. mee eens hoor , bakt er niks van , loopt onzeker angstig kijkend en doet maar wat , idrissi vond ik net voor zijn blessure weer aardig in vorm komen , afgelopen zondag een drama natuurlijk maar ik denk dat hij wel weer in vorm komt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bagger.
Echt schandalig dat Wålemark dan niet even wat minuten krijgt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is dit een profvoetballer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Geweldig toch, is die slechter dan dilrosun, paixao en idrissi? Vooral paixao wat werkelijk een zelfde soort speler is bijna gelijk in lengte alleen kostte 1 er miljoenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 22:59 schreef DMD het volgende:[..] Geweldig toch, is die slechter dan dilrosun, paixao en idrissi? Vooral paixao wat werkelijk een zelfde soort speler is bijna gelijk in lengte alleen kostte 1 er miljoenen. Ongelooflijk vind ik t. Eigen jeugd voor dure kneuzen offeren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dramatisch slecht , zware miskoop , lozen die gozer voor 31 januari |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat vage geruchten over hem, waarom hij afwezig zou zijn. Iemand wat meer over gehoord? Van een serieuze bron? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 01:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wat vage geruchten over hem, waarom hij afwezig zou zijn. Iemand wat meer over gehoord? Van een serieuze bron? Vaag bericht dit T haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: T's roddelrubriek :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha hij durft niet echt ,we moeten hem over de streep trekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 01:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wat vage geruchten over hem, waarom hij afwezig zou zijn. Iemand wat meer over gehoord? Van een serieuze bron? Jij doelt ook op 't gokcircuit? ;) Zijn volgens mij weer van die vage FR12 geruchten net als met Haps destijds..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog een vaag bericht Ace haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: "je gelooft nooit wat deze voetballer heeft gedaan, klik hier!" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik had al dat vermoeden . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: *website met 28393 reclames en pop-ups, tussendoor een vage tekst over wat iemand op social media geroepen heeft* |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 09:33 schreef MightyAce het volgende:[..] *website met 28393 reclames en pop-ups, tussendoor een vage tekst over wat iemand op social media geroepen heeft* Hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha doet me denken aan van die bitcoin klik advertenties met van die bnners wat uitstekend werkt als je van je geld af wilt, blijkbaar trappen er nog veel mensen in ook die meuk |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik mis hem niet , vind het wel lekker als hij op de bank zit |
|
|
|