|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nou wisselen maar weer, valt opnieuw tegen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weer een drama vandaag , werkelijks niks goed gedaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, voorlopig niet echt een toevoeging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik gun het hem en had een assist ,zie ook wel dat hij wil alleen het is zijn positie niet . Vind het ook vreemd dat hij niet eens gewisseld werd ,en dan moet je misschien gaan denken dat hij het volgens Slot niet zo slecht deed dan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2023 - 14:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik gun het hem en had een assist ,zie ook wel dat hij wil alleen het is zijn positie niet . Vind het ook vreemd dat hij niet eens gewisseld werd ,en dan moet je misschien gaan denken dat hij het volgens Slot niet zo slecht deed dan. Tegen az kon hij ook gewoon blijven staan, na een wanprestatie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij zal voor Slot de beste optie zijn denk ik ,misschien als hij maar lang genoeg blijft staan steeds beter word. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
volgens mij mag slot zijn vrouw neuken , anders begrijp ik weinig waarom hij x op x basis staat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2023 - 14:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij zal voor Slot de beste optie zijn denk ik ,misschien als hij maar lang genoeg blijft staan steeds beter word. Dreiging is er altijd bij hem, maar strand altijd in mineur. Net als bij Idrissi vind ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2023 - 14:57 schreef kenny het volgende:volgens mij mag slot zijn vrouw neuken , anders begrijp ik weinig waarom hij x op x basis staat Het is andersom. Anders neukt hij de vrouw van Slot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu eens een goede wedstrijd aub. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan t m niet aanrekenen. Was algehele malaise |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, heeft ie vaker last van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leidinggevende afdeling Malaise. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
15 keer balverlies van Idrissi. Tjonge jonge Edit : verkeerde topic..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 maart 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 leuke 1 tweetje tot nu toe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
wederom een drama. dat deze kerel nog speeltijd krijgt.. zet danilo maar op 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind hem niet zo slecht eigenlijk , |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens. Alleen op de verkeerde plek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is ook vaak waar hij gepositioneerd staat idd. Maar elke balcontact was goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit kan echt niet meer. Dit moet je als trainer echt zien inmiddels.
Nooit meer op 10. Dan kies je maar voor Bullaude, zal ook vast wat fout gaan maar is gewoon wel een 10. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik snap dat er weinig keuzes zijn, maar dit experiment heeft al veel te lang geduurd. Je speelt maar met 2 middenvelders als je Dilrosun daar opstelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gaat naar de vleugel en Ali gaat eraf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is niet zo vanzelfsprekend allemaal. Het ontloopt elkaar niet zoveel voorin. Elke keer als en ander die goed of slecht speelt. Dilrosun is wel degene die onvoldoendes aaneenrijgt. En is het ontbreken van Timber de oorzaak van het mindere spel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dilrosun is ook de enige die niet op zijn eigen plek staat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, maar ook op de vleugel is ie amper bepalend geweest. Maar goed, Ali is ook weer een ondermaatse serie aan het neerzetten. En hoe is het met Walemark? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Afgeschreven Zat niet eens op de bank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 22:52 schreef FR-Henk het volgende:Is niet zo vanzelfsprekend allemaal. Het ontloopt elkaar niet zoveel voorin. Elke keer als en ander die goed of slecht speelt. Dilrosun is wel degene die onvoldoendes aaneenrijgt. En is het ontbreken van Timber de oorzaak van het mindere spel? Cabaret |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog steeds geblesseerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Last van een eileider |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na Timber de grootste tegenvaller. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij heeft een goede snelle dribbel en een aardig schot. En dat is het. Tis bijvoorbeeld qua voetbalintelligentie geen goede speler. Dus het is ook totaal geen verrassing dat hij niet uit de voeten kan op een positie waar dat wel gevraagd wordt. Dat kan soms alleen in de omschakeling, als hij de ruimtes in kan dribbelen. Verder moet je hem aan de buitenkant opstellen of niet. Dat zijn je smaken denk ik. Dan stel je maar Bullaude of Taabouni op. Die ook nog niet goed zijn, maar die daar wel natuurlijk kunnen spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, verder kijken dan het blinde gelijk hebben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
waardeloze kut voetballer eerste klas slapzak , op 10 is het helemaal een groot drama |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is wel duidelijk dat je hem zijkant moet houden als je hem opstelt in n aanvallend dominant team als de onze, minder ruimtes dus voor n 10, zal na het seizoen wel een reorganisatie nodig zijn voor met name de flanken maar ook dus invulling van de 10, wat zich hier en daar al wel aandient door de tijdelijke spelers idrissi en szimanski, kunnen en moeten ze zich al wat versterken en hopelijk verbeteren stabiliteit voorin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Erger me eigenlijk al als ik z’n hoofd zie. Suffe, ongeïnteresseerde speler. Brengt niets, alleen ergernis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slot is de lul in deze. Deze jongen heeft niets te zoeken op het middenveld, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Op de flank vind ik het ook niets |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als deze jongen 1 ding nodig heeft dan is het ruimte voor hem. Typische speler voor een counter ploeg. Een ofzo. Bij ons dit seizoen waardeloos, maar mss krijgt Slot m nog aan de praat. Maar dan wel als rechterspits neem ik aan.
En laat die gast gewoon niet meeverdedigen bij corners. Dat is helemaal waardeloos. |
|
|
|