|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2023 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kan goed Kenny echt ff geen idee maar dat was toch afgelopen seizoen een behoorlijk bedrag nog voor ons toch. Begreep dat ie meer verdiende bij ons als onze captain dat begreep ik ook , zal daarom lastig worden om een club te vinden met zulke loon eisen , laten we hopen dat hij naar een of andere zandbak club vertrekt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan je beter Bozenic aan houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook maar naar Boavista. Afvalemmer in Portugal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij wil weer basis speler worden pffff , verkopen hij gaat het nooit worden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Haha mag ik u quoten als het hem zou lukken, en weer de oude Dildo wordt
( ik twijfel hij kan goed voetballen) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zegt zelf dat ie een gevoelihe, emotionele jongen is, en 'mentaal'niet optimaal was. Als dat een jaar lang het geval is dan gaat dat op dit niveau niet snel weg gaan. En blijft dus broos. Beter club met een wat lagere ambitie opzoeken. Voor hemzelf, voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2023 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:Zegt zelf dat ie een gevoelihe, emotionele jongen is, en 'mentaal'niet optimaal was. Als dat een jaar lang het geval is dan gaat dat op dit niveau niet snel weg gaan. En blijft dus broos. Beter club met een wat lagere ambitie opzoeken. Voor hemzelf, voor Feyenoord. Heeft vastigheden nodig en dus alleen spelen op 1 positie. Heeft Slot iets anders voor hem in ogen dan kan hij dat duidelijk niet aan . Helaas is hij 1 van de grootverdieners dus die gaat nooit meer weg .. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2023 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:Zegt zelf dat ie een gevoelihe, emotionele jongen is, en 'mentaal'niet optimaal was. Als dat een jaar lang het geval is dan gaat dat op dit niveau niet snel weg gaan. En blijft dus broos. Beter club met een wat lagere ambitie opzoeken. Voor hemzelf, voor Feyenoord. Verkopen. Bij Club Brugge zoeken ze nog iemand! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2023 - 12:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heeft vastigheden nodig en dus alleen spelen op 1 positie. Heeft Slot iets anders voor hem in ogen dan kan hij dat duidelijk niet aan . Helaas is hij 1 van de grootverdieners dus die gaat nooit meer weg .. Zou kunnen, maar als het koppie niet goed zit dan zit dat ook je talent en snelheid van handelen in de weg, ook op je eigen positie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2023 - 12:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zou kunnen, maar als het koppie niet goed zit dan zit dat ook je talent en snelheid van handelen in de weg, ook op je eigen positie. Hij is een rare speler ,tussen al dat falen en slenteren hebben we allemaal bij vlagen gezien dat hij gewoon een hele hele goede voetballer zou kunnen zijn. Walemark idem . Is toch gewoon een kwestie van moe durven worden en een totale schijt aan je tegenstander hebben.Zou dat kwartje vallen bij hun zoals het ooit is gevallen bij Kökcü dan zal Kökcü in de schaduw van hun kunnen lopen . Zoals je zegt Henk ,het mentale aspect is het belangrijkste wat er is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2023 - 12:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij is een rare speler ,tussen al dat falen en slenteren hebben we allemaal bij vlagen gezien dat hij gewoon een hele hele goede voetballer zou kunnen zijn. Walemark idem . Is toch gewoon een kwestie van moe durven worden en een totale schijt aan je tegenstander hebben.Zou dat kwartje vallen bij hun zoals het ooit is gevallen bij Kökcü dan zal Kökcü in de schaduw van hun kunnen lopen . Zoals je zegt Henk ,het mentale aspect is het belangrijkste wat er is. Talent heeft ie, absoluut, dubbele pech voor hem is dat ie in de collectieve spelvisie van Slot mee moet. Dat vraagt (te) veel van hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2023 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Talent heeft ie, absoluut, dubbele pech voor hem is dat ie in de collectieve spelvisie van Slot mee moet. Dat vraagt (te) veel van hem. Eens! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 juli 2023 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Talent heeft ie, absoluut, dubbele pech voor hem is dat ie in de collectieve spelvisie van Slot mee moet. Dat vraagt (te) veel van hem. Bizarre miskoop dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, in hoofden kun je niet direct kijken. Lijkt me ook geen groepsjongen, in ieder geval niet bij deze selectie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen club uit de zandbak met interesse? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Javairô Dilrosun maakte een vliegende start bij Feyenoord. De 25-jarige aanvaller scoorde een prachtig doelpunt tijdens zijn debuut tegen Vitesse. Echter, daarna kon Dilrosun niet altijd aan de verwachtingen voldoen. Met name tijdens de tweede helft van het seizoen gaf trainer Arne Slot de voorkeur aan andere spelers in de aanval.
''Je moet altijd naar jezelf kijken en in de spiegel, dat heb ik natuurlijk gedaan tijdens mijn vakantie'', vertelt Dilrosun in gesprek met ESPN. De dribbelaar weet wat hij aan zijn spel moet verbeteren. ''Ik kan sneller omschakelen bij balverlies, maar ook offensief moet ik sneller omschakelen met de bal. Zulke dingen ga je zien wanneer je op vakantie bent en minder speelt, en op de bank zit. Als je speeltijd krijgt, moet je laten zien wat je in huis hebt. Nu is het aan mij om scherp te beginnen in de voorbereiding en mijn plekje te veroveren en te behouden.''
Feyenoord is momenteel actief bezig met het versterken van de selectie. Luka Ivanušec wordt nadrukkelijk genoemd als een mogelijke versterking bij de Rotterdammers. De 24-jarige Kroaat zou voor aanzienlijke concurrentie kunnen zorgen. ''Ik ben heel zelfverzekerd'', reageert Dilrosun. ''Ik heb vertrouwen in mezelf. Als het team er beter van wordt, dan verwelkom ik dat. Ik weet dat ik een belangrijke speler ben. Als ik goed in mijn vel zit, hoor ik makkelijk bij de eerste elf. Het is aan mij om dat te laten zien tijdens de trainingen en wedstrijden. Dat moet ik nu doen.'' |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Afscheid nemen...we hebben met Minteh overigens een nieuwe Dilrosun |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond hem nog niet eens zo slecht.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar zeker nog niet goed van genoeg. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Speelde gisteren in de 2e helft behoorlijk goed. Maakt sowieso een fellere indruk in deze voorbereiding. Je ziet gewoon dat hij een hele goede voetballer is. Hopelijk komt het er nu vaker uit, anders moet hij zich echt zorgen gaan maken met de moordende concurrentie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Sommige zeggen dat hij in potentie de beste Feijenoorder is. Ik geloof dat niet. Hij is gewoon een heel opportunistische speler die onvoorspelbare acties inzet en hoopt ze tot een goed einde te brengen. Dat lukt 2 van de 10 keer, maar die twee keer ziet het er dan wel heel goed uit en staat het publiek op de banken. Als hij in goede doen is dan kan hij wel eens 3 van de 10 goede acties uitvoeren. Maar al met al blijft het rendement te laag en is hij te onbetrouwbaar in zijn spel. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Feyenoord moet hem echt altijd maar op 1 positie laten richten, als rechtsbuiten, nadat hij op verschillende andere posities werdt gezet ging het aardig mis, want eerste seizoenshelft was hij de belangrijkste buitenspeler, en fungeerde de anderen nog helemaal niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dan nog de vraag hij functioneel genoeg is uiteraard, maar scoorde toen vrij regelmatig, en mooie acties met versnellen na n versnelling, erna van dat alles weinig meer van over, nog steeds wel een speler mocht hij het licht zien hij het nog gaat redden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juli 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Deze speler hoef ik liefst nooit meer in een Feyenoord shirt te zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, laat maar weg gaan. Jaar lang minimaal van belang. Enkele momenten hooguit onderscheidend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die wilt niet weg met zo’n salaris |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima om erbij te hebben denk ik. Vanaf de bank kan hij het tegendeel gaan bewijzen . Ik bedoel daarmee omdat heeft aangegeven onzeker te zijn ,dan kan je vanuit de luwte zelfvertrouwen gaan winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is tenminste eerlijk over hoe hij erin staat |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het gaat mij vooral om de manier waarop hij in het veld staat. Totaal niet passend. Zal het beste ergens anders vertrouwen op gaan doen. En dan terugkeren misschien. Zoals KEA ooit. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
lozen samen met jahanbaks , hopelijk gaan die arabieren ons verlossen van die 2 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik weet weer waarom. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet sowieso opdonderen. Waardeloze nietsnut |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad lozen die slapzak , jahanbaks ook hoor die kan er geen klote van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wanneer valt het kwartje bij deze speler. Dat 1 a 2 moenten die goed zijn in je spel te weinig is Deze zou ik echt verkopen , heeft ook een zeer hoog salaris |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daarom wilt ie niet weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sauer heeft net 2x gescoort dus hoop dat Slot daar wat mee gaat doen. Dilrosun lekker naar Dordt sturen ,kan hij elke week spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kon Ueda niet meedoen, Tis toch maar een oefenpotje.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Pas aankomende week zijn werkvergunning rond dacht ik gelezen te hebben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dilrosen en jahanbaks naar de zandbak sturen , ik hoop dat die arabieren zo dom zijn om ons te verlossen , verder hoop ik ook dat kasimerjo nog naar griekenland vertrekt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja snap maar heb je die dan ook nodig bij een oefenpotje?? |
|
|
|