|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juli 2023 - 09:38 schreef MMM het volgende:Feyenoord hoopt Sebastian Szymanski snel vast te leggen en daarmee definitief over te nemen van Dinamo Moskou Gelijk halen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dinamo Moskou en Fenerbahce zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Szymanski.
Galatasaray heeft ook interesse in Szymanski, maar hun kansen zijn klein omdat hun aanbiedingen veel lager zijn dan die van Fenerbahce.
Het herhuuraanbod van Feyenoord trok zijn aandacht niet, aangezien de speler niet geïnteresseerd was in de huuroverdracht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijzonder allemaal als het waar is. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat zie je niet vaak, een Pool in Turkije. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi dus er komt een nieuwe speler Chavez !😁 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik vond 10 Miljoen al veel, maar als Dinamo Moskou zelfs 20 miljoen verlangt dan moet je heel snel wegrennen als Feyenoord zijnde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij wil gewoon van dat contract met die Russen af. Geef m s ongelijk. Na anderhalf jaar oorlog in Oekraine en een Poetin in complete oorlogsmodus kan ik mezelf daar wel wat bij voorstellen want in Moskou is de chaos compleet.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juli 2023 - 22:15 schreef DMD het volgende:Ik vond 10 Miljoen al veel, maar als Dinamo Moskou zelfs 20 miljoen verlangt dan moet je heel snel wegrennen als Feyenoord zijnde. 2 keer zoveel als teveel dus. Wat een geld zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wil wel ff bijspringen maar kan je ook in kilo’s betalen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat wordt n klus. Middenveld weg. Met voor deze 0 inkomsten. Ik vrees dat we nog een basisspeler moeten verkopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan bij mij gerust een kilo of 10 af 😁 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juli 2023 - 22:35 schreef van geil het volgende:Dat wordt n klus. Middenveld weg. Met voor deze 0 inkomsten. Ik vrees dat we nog een basisspeler moeten verkopen. Wordt zeker een klus, miss hien gewoon Bullaude de kans geven, zie ik veel talent in. 0 inkomsten is inderdaad frustrerend, vandaar: stop verdomme met huren! Ik verwacht sowieso dat er nog 2 basisspelers weggaan. Ben meer benieuwd welke nieuwe spelers onze mooie club komen vertegenwoordigen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was huur, dus kun je ook weer iemand voor inhuren. Dus dat stukje valt mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me overigens sterk dat hij naar Turkije wil |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad wil hij zelf wel in turkije spelen , als hij zelf niet wil houd ook alles op ook al wordt er 20 geboden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat gedeelte klopt, maar wat het vooral is en dat merkte je in onderhandelingen met huur dat hij toch wel veel salaris tov contract Moskou wil terug zien, dus dat kan betekenen helaas dat het voor hem rete belangrijk is gezien zn woonsituatie of weet jij veel, zijn voetballers die leven ook zeker naar 85 procent van inkomen en zit ook in aard van de mens niet extreem erop achteruit te willen gaan financieel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juli 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hier baal ik van, maar dit is klaar lui. Die gaat vertrekken.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker voorronde conference league spelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Plezier daar dan, hopelijk wij dan die kroat of iets gelijkwaardigs kunnen halen of anders huren iets, zn goed recht als hij niet de helft van salaris wil inleveren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Salaris was niet zo het probleem meen ik eerder dat hij uit Rusland weg wilde en Feyenoord niet wilde voldoen aan de vraagprijs. Meen dat Fehner 14M neerlegt + nog bonussen. Jammer echt wel genoten van deze man, wens hem het allerbeste |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar kun je gewoon niet tegenop |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nope, financieel gaat t overgens niet lekker Turkse clubs, maar is niet gek want salarissen liggen er wel flink hoog, en qua uitgaves is szymanski gelijk op 1 na duurste aankoop Turkije gelijk geloof ik, dus is niet dat ze turkije kokcu achtige bedragen uitgeven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juli 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2023 - 13:27 schreef RenatoBos het volgende:Salaris was niet zo het probleem meen ik eerder dat hij uit Rusland weg wilde en Feyenoord niet wilde voldoen aan de vraagprijs. Meen dat Fehner 14M neerlegt + nog bonussen. Jammer echt wel genoten van deze man, wens hem het allerbeste In combinatie dus vooral ++ bij hem, want bij huur was salaris ook te weinig voor hem |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja nogal, altijd maar de vraag je er beter alternatief voor haalt hoor |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zo enorm pijnlijk dit. Zijn drive. Inzicht. Linkspoot. Schot. Blegh! :-( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Donny van de Beek. Is tweebenig, enorme drive, en scoort zo makkelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen zijn voornaam al haha donny |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geweldige rapper natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
toedeloe, ook niet goed genoeg voor de top. mooi naar turkije.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Biedankt voor die bloemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Succes. Jammer dat het niet rond is gekomen, maar als een permanente overstap naar Fenerbahce wel mogelijk was en naar Feyenoord niet of misschien later is het een logische keuze, met name gezien het feit dat hij niet meer bij een Russische club onder contract wil staan.
Denk dat hij van de afgelopen decennia een van de betere nummers 10 bij ons was. Ook iemand die goed in de speelwijze thuis paste. Prima eerste seizoenshelft gedraaid. Tweede wat minder. Blessures en richting het einde was hij wat minder in vorm.
Zou nog wel wat stappen in zijn carriere kunnen maken, als hij zich doorontwikkeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tof, moet je maar doen. Je kan ook gewoon de deur achter je dicht trekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeker. Leek goed te passen van alle kanten. Al was zijn definitieve overname een moeilijk verhaal, maar toch zonde. Echt een van mijn favoriete spelers afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kom je nou alweer uit de kast? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Trouwens doodzonde dat hij weg is. Was echt fan van hem, maarja nu moet ik ook mezelf quoten.. Het zijn passanten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Viel na rust in (werd blijkbaar gespaard?). Lovende kritieken en assist bij de 1-0 en de 2-0. Fenerbahce is waarschijnlijk de tegenstander van Twente in de laatste voorronde voor de Conference League. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 - 22:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Viel na rust in (werd blijkbaar gespaard?). Lovende kritieken en assist bij de 1-0 en de 2-0. Fenerbahce is waarschijnlijk de tegenstander van Twente in de laatste voorronde voor de Conference League. In dat geval hup Fener |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Tegen NK Maribor hea. De grootmacht uit de top competitie van "checks notes" slovenië. |
|
|
|