|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hamstringblessure. Twijfelgeval voor Sparta. En we zitten al lekker ruim in de middenvelders. Maar goed, daar kan nog wel een van de buitenspelers spelen en in dat geval bv Ali er voorin erbij.
Of Wieffer als hij daar al aan toe is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Balen. Deze kan namelijk wel schieten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Middenveld is echt een zorgenkindje. En helemaal als Szymanski ook nog wegvalt.
Timber op 6 kan niet. Ik dacht eerst dat dat nog wel kon tegen de mindere tegenstanders maar daar zet ik ook vraagtekens bij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber verzaakt regelmatig in verdedigende yaak, zoals meevolgen tegenstander. Luchtdekker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hamstringblessure, dus voorlopig zijn we hem kwijt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-supporters hebben Sebastian Szymanski uitgeroepen tot Legioen Speler van de Maand. De Poolse middenvelder is daarmee de eerste speler die deze prijs in de wacht sleept in seizoen 2022-2023. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Qua middenveld lijkt mij dit geen discussie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies moet basis zijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dilrosun was een nodoplossing toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Speelde tegen Graz top op die positie.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denk dat Slot niet meer om hem heen kan, maar schijnt conditioneel nog niet heel goed te zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als hij net wat groter/fysieker was geweest, had je hem op 6 kunnen proberen. Nu is dat waarschijnlijk een te grote handicap daar. Voetballend kan hij het zonder meer aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft echt veel potentie deze jongen als je ook zie hoe makkelijk hij soms wegdraait bij z’n tegenstander |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind ik ook ja. Gedreven jongen ook. Hem en Kokcu stel je mits topfit altijd op in mijn beleving. Mag de rest het uitvechten voor de laatste plek op het middenveld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dilrosun opstellen op die positie waar je een tegenstander makkelijker pijn kan doen. Geldt ook voor Szymanski.Wil ik laatste nog wel eens zien tegen zwaar verdedigende teams. Daar kwam ie eerder minder uit de verf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jerzy Dudek kijkt met veel plezier naar de eerste periode van Sebastian Szymanski bij Feyenoord. De oud-Feyenoorder ziet de aanvallende middenvelder zich moeiteloos in Rotterdam aanpassen. Dudek verwacht dat de 23-jarige Szymanski de komende maanden nog meer zijn stempel gaat drukken op het spel van Feyenoord.
''Ik denk dat het een heel goede keuze is geweest van hem'', vertelt Dudek, die vijf seizoenen actief was in De Kuip en daarna uitkwam voor Liverpool FC en Real Madrid. ''Met zijn snelle en technische spel past hij heel goed bij Feyenoord en het Nederlandse voetbal. Ik hoop dat hij met Feyenoord om de titel gaat strijden en voor nieuwe Europese successen kan gaan.''
''Als ik naar zijn beginperiode kijk, dan vind ik dat hij zich heel snel heeft aangepast'', vervolgt de oud-doelman tegenover De Telegraaf. ''Hij lijkt goed in zijn vel te zitten. Ik heb hem deze week nog gesproken bij de nationale ploeg en hij was heel opgewekt. De bondscoach heeft hem complimenten gegeven en ik verwacht hem zeker in de basis. Het is voor hem als speler, die in Nederland actief is, natuurlijk ook een bijzondere wedstrijd.''
Feyenoord en Nederland blijven speciaal voor Dudek Dudek gaat Feyenoord nooit vergeten. ''Ik heb geweldige herinneringen aan mijn Feyenoord-tijd. Ik ben er nog altijd trots op dat ik voor zo’n mooie club heb gespeeld en ik heb nog altijd vrienden in Rotterdam. Alles wat ik daarna heb bereikt in mijn carrière heb ik mede aan Feyenoord te danken. Dat zal ik nooit vergeten. Daar heb ik me zo kunnen ontwikkelen dat ik met Liverpool de mooiste trofee in het voetbal, de Champions League, heb kunnen winnen. En voor ons is ook heel speciaal dat onze zoon is geboren in Capelle aan den IJssel.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jerzy, wat een keeper was dat zeg… |
|
|
|
|
har
|
|
|
Hoop dat Sebas er 1 inlegt vanavond. Oranje zal mij m'n reet roesten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling gezien, geen enkele reden om te kijken |
|
|
|
|
har
|
|
|
Ik heb echt Oranje altijd wel gevolgd op de toernooien. Dit keer lijkt het mij heerlijk om een afgang te zien op dat belachelijke toernooi in de zandbak. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Jij mankeert niks aan je ogen :-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2022 - 20:09 schreef har het volgende:Ik heb echt Oranje altijd wel gevolgd op de toernooien. Dit keer lijkt het mij heerlijk om een afgang te zien op dat belachelijke toernooi in de zandbak. Heb er nog nooit één overgeslagen, nu wel een reële optie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met een speler als deze of Dildosun op 10 moet je in het huidige voetbal eigenlijk 4-4-2 spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 20:32 schreef van geil het volgende:Met een speler als deze of Dildosun op 10 moet je in het huidige voetbal eigenlijk 4-4-2 spelen. Dilrosun eens, die verzet in organisatorisch opzicht weinig werk. Met zo'n ouderwetse 10 word je overlopen in het moderne voetbal. Maar Szymanski kan m.i. wel op een 3 mans middenveld uit de voeten. Vult het zonder bal beter in. Bij hem speelt fitheid nog wel een rol. Want nog altijd niet 100%. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 21:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dilrosun eens, die verzet in organisatorisch opzicht weinig werk. Met zo'n ouderwetse 10 word je overlopen in het moderne voetbal. Maar Szymanski kan m.i. wel op een 3 mans middenveld uit de voeten. Vult het zonder bal beter in. Bij hem speelt fitheid nog wel een rol. Want nog altijd niet 100%. Dat is voor mij niet de enige reden. Je krijgt dan ook veel meer ruimte aan de zijkanten voorin. Komende mensen in plaats van staande, is veel lastiger op te vangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En in feite speel je 3 4 3 in balbezit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tuurlijk, zo spelen ook een hoop clubs tegen ons. En het NL's elftal. Tis wel een systeem dat Geert ook goed zou passen.
Maar onder aan de streep lost dat niet per se wat op. De problemen die we bijvoorbeeld tegen NEC hadden zijn niet inherent aan het systeem maar aan de spelers (en/of de wijze waarop het ingevuld wordt althans).
Bovendien we spelen nu al vaak een fluïde systeem. Als een back opkomt en een ander knijpt. Of een middenvelder wat inzakt, heb je ook al 3-4-3. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis meer een kwestie van accenten. Wat voor spelers je hebt. Uiteindelijk loop je in elk systeem tegen vergelijkbare problemen aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Proberen we een hybride systeem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot nu toe een leuk half uurtje van gezien en een prachtige goal. Ik zou er geen miljoenen voor uitgeven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op dit moment niet nee, maar de keuze hoeft voorlopig nog niet gemaakt te worden. Als hij zijn potentieel waarmaakt kan hij een miljoenenbedrag zomaar waard zijn. Je ziet aan alles dat het in hem zit. Dan zit hij overigens ook niet lang bij ons.
Tis eerst zaak dat hij een handvol potjes achter mekaar 90 minuten gaat spelen. Dan zien we vanzelf wel of hij verdere investering waard is. Tis naar verluidt een fors bedrag, dus ik zou vooral even wachten om meer zekerheid te hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2022 - 13:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Op dit moment niet nee, maar de keuze hoeft voorlopig nog niet gemaakt te worden. Als hij zijn potentieel waarmaakt kan hij een miljoenenbedrag zomaar waard zijn. Je ziet aan alles dat het in hem zit. Dan zit hij overigens ook niet lang bij ons. Tis eerst zaak dat hij een handvol potjes achter mekaar 90 minuten gaat spelen. Dan zien we vanzelf wel of hij verdere investering waard is. Tis naar verluidt een fors bedrag, dus ik zou vooral even wachten om meer zekerheid te hebben. Eens. Moet in een ritme gaan komen. Voetballen kan hij wel.
Benieuwd naar hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Typische voetballer waar t erbij ons niet uitkomt ben ik bang |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En na ons schitteren in een topcompetitie ofzo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Komt goed Topper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2022 door ar -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil