|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dus tweede helft kun je invallen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha. Ik had in de eerste helft best mee gekund ;) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Blij dat je terug bent Seba! Meer voetbalgevoel in z’n grote teen dan het halve elftal bij elkaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Spel verbeterde direct met zijn komst. Van Hanegem vindt hem niet zo goed, maar telkens als ik hem zie spelen, denk ik dat zijn top niet bij ons ligt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien dat dat zijn fysiek hem wat dat betreft tegen kan houden. Maar qua voetbal kan hij ver komen. Zeker met iets meer ervaring. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 22:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Spel verbeterde direct met zijn komst. Van Hanegem vindt hem niet zo goed, maar telkens als ik hem zie spelen, denk ik dat zijn top niet bij ons ligt. Maar het is ook weer niet zo dat hij elke wedstrijd er met kop en schouders bovenuit steekt. het is de beste 10 die we hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 23:08 schreef CobusIII het volgende:[..] Maar het is ook weer niet zo dat hij elke wedstrijd er met kop en schouders bovenuit steekt. het is de beste 10 die we hebben. Er is geen speler bij ons die dat doet. Ook Kokcu niet (meer). Trauner misschien, voor zijn blessure. Maar qua voetbal, qua ruimtes zien, qua doorgerichtheid, ik vond Szymanski en Kokcu (voor de winterstop) bijna gelijkwaardig het hart van ons elftal. Die laatste met een lichte plus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat morgen starten. Geen Dilrosun op 10, wat een verademing. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat wel altijd n apart gegeven bij hem is dat hij bij zn clubs maar ook pools nationale team nooit echt steevast nr 1 basis staat/stond en bij wel, ook nogal vaak 60-70 minuut gewisseld, lijkt bij veel teams toch als n soortje van Toornstra gebruikt te worden, wat kan te maken hebben dat hij ook nogal is niet steevast n 7 haalt en daardoor ook vaak kop van kut was als het minder liep, neemt niet weg hij voor dit team n prima speler is welk type wat we ook niet in selectie hebben, maar is ook niet zo dat we echt alles op alles moeten zetten om hem defintief over te nemen, zeker niet voor dat geld, huur lijkt me wel oke
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hij mist nog het pure voetbalgevoel van een jaar lekker ballen, ritme, systeem. Maar qua loopvermogen, schot, inzicht volgend jaar de beste middenvelder van de eredivisie (als hij zou blijven). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Miste scherpte, maar komt goed. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Fantastische spelert. Samen met Hancko met afstand de beste. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus tegen de wil van Willem...vastleggen ik geloof 10 milj |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst nog maar eens 4 wedstrijden aankijken. Niet altijd sterk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er veranderd zo ontzettend veel als hij in het team komt.. Ik zeg kopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je kan niet onderschatten hoe belangrijk het is dat je een voetballende 10 daar hebt lopen die ook nog eens heel belangrijk met zijn goals is. En maar blijft lopen. Want meestal moet je kiezen op ons niveau. En hij heeft nog genoeg te winnen. Kan nog fysiek beter worden. Want hij valt snel. En af en toe iets meer rust in zijn spel brengen. Beide komt met ervaring. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze verkoop je voor 40, 50 M over n paar jaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat moet hij nu kosten eig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik dacht 9 eigenlijk, maar goed, in ieder geval een (inkomend) transferrecord als Feyenoord hem overneemt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou echt elders investeren nieuwe spelers, en hem weer jaar huren voor best wa knaken, niks mis mee ook, niet dat ie niet goed genoeg is, maar voor zon speler geen ramp, verdient ook nogal wat Moskou naast ie mo koste, win win dan nog steeds, hij daar weg wij goeie speler geheel seizoen:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
9 milj mo hij kosten, plus met afstand best betaalde speler bij ons, waar hij dan nog zelfs flink in moet wille leveren zelfs ook nog, daar ga je dan 100 procent naar toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou die 9 gelijk tikken |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik denk dat het salaris een groter probleem is dan de transfersom. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Szymański verlaat geblesseerd training Polen
.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stelt niet veel voor. Ze gaan m zelfs nog testen. Dus voor onze wedstrijd zal t vast niet veel uitmaken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce