|
|
van geil
|
|
|
Goede spits, onbegrijpelijk vind ik de werkwijze in deze. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: +1 Had Slot hem voor het WK wat vaker basis gegund dan was hij geselecteerd voor Mexico en had hij echt stappen gemaakt. Waanzinnige blunder van Slot om voor Danilo te kiezen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoort gewoon eerste spits te zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: eens...je ziet ook dat hij ook nog geen geluk heeft in zijn afwerking (of net aan afgekeurd). Als hij aanvoer krijgt van de zijkanten en je zet hem in de basis dan maakt hij 20+ in een seizoen. gewoon vertrouwen geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is al een Feyenoord legende . Puur door zijn manier van voetballen . Slot wilde dat hij ook druk ging zetten en zich meer het spel ging bemoeien .Dat is hem nu gelukt . Het zou echt negatief verrassend zijn als hij tegen Groningen uit niet in de basis start. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij is al een Feyenoord legende . Puur door zijn manier van voetballen . Slot wilde dat hij ook druk ging zetten en zich meer het spel ging bemoeien .Dat is hem nu gelukt . Het zou echt negatief verrassend zijn als hij tegen Groningen uit niet in de basis start. Daarnaast zie ik het hele team geen druk zetten zoals vorig seizoen. Dus dat kan onmogelijk een issue zijn nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:57 schreef MightyAce het volgende:[..] Daarnaast zie ik het hele team geen druk zetten zoals vorig seizoen. Dus dat kan onmogelijk een issue zijn nu. Helemaal eens. Zeg ik ook steeds. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 - 21:57 schreef MightyAce het volgende:[..] Daarnaast zie ik het hele team geen druk zetten zoals vorig seizoen. Dus dat kan onmogelijk een issue zijn nu. Haha zekers |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijke goal hoor.
Basis aub |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Knappe goal En weer banken :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit was echt n fantastisch hoogtepunt van de wedstrijd!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede goal. Hij doet alles zelf. Goed zijn lichaam gebruiken, goede controle, man uitspelen en afmaken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de laatste minuten. Typische goal daarvoor. Wel netjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind dat Danillo meer als middenvelder speelt dan als spits . Hij maakt veel ruimte voor Kökcü en Szymanski en is daardoor belangrijk. Maar het is eigenlijk een ondankbare taak want vandaag zoveel ballen voor het doel zien schuiven waar Gimenez zijn voet tegenaan had gezet waar Danillo vaak nooit op tijd diep lijkt te staan. Ik snap wel dat Slot voor Danillo kiest in teambelang ,maar ik begrijp ook dat supporters hunkeren naar een spits als Gimenez die oorlog maakt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2023 - 23:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind dat Danillo meer als middenvelder speelt dan als spits . Hij maakt veel ruimte voor Kökcü en Szymanski en is daardoor belangrijk. Maar het is eigenlijk een ondankbare taak want vandaag zoveel ballen voor het doel zien schuiven waar Gimenez zijn voet tegenaan had gezet waar Danillo vaak nooit op tijd diep lijkt te staan. Ik snap wel dat Slot voor Danillo kiest in teambelang ,maar ik begrijp ook dat supporters hunkeren naar een spits als Gimenez die oorlog maakt. Danilo mist de balbehandeling en het overzicht van een middenvelder dus dat hij daar komt is al een probleem.
Ik snap in dit geval slot ook niet, want de balbehandeling van gimenez vind ik beter als die van Danilo. Hij kan een bal vasthouden, dribbelen en ziet veelal de ruimte. Daarbuiten heeft hij ook een goede controle over z'n lichaam waardoor hij die veelal inzet om de bal af te schermen en te duelleren.
Danilo mist dat allemaal. Even de statistiek erbij pakkende; 0/5 duels over de grond gewonnen. 0/2 luchtduels gewonnen.
Als aanspeelpunt is het naar mijn beleving uitermate belangrijk dat je je duels wint. Je komt namelijk altijd in de duels. Het zorgt er ook voor dat je de bal kan vasthouden, zodat je ploeggenoten kunnen aansluiten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 00:19 schreef DMD het volgende:[..] Danilo mist de balbehandeling en het overzicht van een middenvelder dus dat hij daar komt is al een probleem. Ik snap in dit geval slot ook niet, want de balbehandeling van gimenez vind ik beter als die van Danilo. Hij kan een bal vasthouden, dribbelen en ziet veelal de ruimte. Daarbuiten heeft hij ook een goede controle over z'n lichaam waardoor hij die veelal inzet om de bal af te schermen en te duelleren. Danilo mist dat allemaal. Even de statistiek erbij pakkende; 0/5 duels over de grond gewonnen. 0/2 luchtduels gewonnen. Als aanspeelpunt is het naar mijn beleving uitermate belangrijk dat je je duels wint. Je komt namelijk altijd in de duels. Het zorgt er ook voor dat je de bal kan vasthouden, zodat je ploeggenoten kunnen aansluiten. Hij is een beetje als Geertruida toen die op de 6 speelde zeg maar haha |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Ideale spits tegen ajakkes straks. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd maar geloof wel dat Danillo wat rancune heeft jegens 020 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Danilo? Zeker.
Tegen groningen zie je Gimenez 2x inzakken naar het middenveld. 1x dribbelt hij langs 3 a 4 spelers om een goede bal te geven aan idrissi, waarnaar hij meteen doorloopt en het moment herkent dat hartman er beter voorstaat die kan afdrukken.
De 2de keer doet hij hetzelfde en scoort ie. Wat ook mooi om te zien is, is dat hij bij die actie zijn hoofd gebruik, z'n verkeerde been en de bal zo klaarlegt dat hij kan afvuren met z'n goede been.
Wie kan mij dan vertellen in welke wedstrijd danilo enigszins hetzelfde heeft gedaan? Ook met het drukzetten kan Gimenez prima uit de voeten, het zorgde ervoor namelijk dat hij bijna een hattrick maakte tegen Lazio in de eerste europese wedstrijd.
Wellicht dat Slot iemand wil die meer vanuit de discipline speelt. Danilo komt in dat geval heel braaf over en gimenez is onvoorspelbaarder in dit geval, maar dat lijkt me juist een enorm wapen.
Edit; Het klopt dat danilo ook scoort, maar de impact van de doelpunten mogen van mij zeker meewegen. Ik weet dat boadu ook zo gehypt werd door zijn doelpunten aantal bij AZ. Daar waren ze alleen even vergeten te melden dat hij 6 van zijn 10/12 doelpunten (?) had gemaakt tegen Feyenoord (over 2 wedstrijden). Het zet het allemaal meteen in een compleet ander perspectief.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk even naar de topscoor lijst dan is het gewoon Danillo,en als jij het niet ziet wil niet zeggen dat je gelijk hebt. Ik ben ook zeer gecharmeerd van Gimenez ,maar geloof wel dat Danillo een handenbinder is voor de verdediging |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 13:31 schreef piet de paler het volgende:Kijk even naar de topscoor lijst dan is het gewoon Danillo,en als jij het niet ziet wil niet zeggen dat je gelijk hebt. Ik ben ook zeer gecharmeerd van Gimenez ,maar geloof wel dat Danillo een handenbinder is voor de verdediging Wat is het ratio van aantal minuten = goals? Ook het feit dat Danilo veel vaker met de "ideale" elf mag starten vind ik het meewegen waard. Ik zeg zeker niet dat ik gelijk heb, ik zeg wat ik constanteer ;).
Naar mijn idee is Danilo veel te statisch en makkelijk te verdedigen en omdat Gimenez functioneel veer meer zwerft en juist minder makkelijk te verdedigen is. Je zag het o.a al tegen Utrecht.
Maar als danilo ons kampioen maakt, helemaal prima. Slik ik mijn woorden in en mag ik op de schandpaal genageld worden ;).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee joh geen schandpaal maar gewoon castratie hahahhahahaah.maa Gimenez heeft een keer in de basis gestaan ,en kon toen ook geen potten breken......maar al scoort Bijlow maakt mij niet zoveel uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus idd. maar ff de lijstjes naar Excel gebracht van de laatste 10 gespeelde wedstrijden, kom je hier op uit,
Danilo 477' gespeeld - 3x gescoord / 159' per goal - 2 assists / 238,5' per assist. Gimenéz 423' gespeeld - 1x gescoord / 423' per goal - 0 assists / helemaal niets.
Je denkt als je de één ziet spelen in de basis "wissel hem nou alsjeblieft" maar t's gewoon allebei droevig. Wees eerlijk, met zulke cijfers kan je toch nergens aankomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De cijfers kloppen niet, het gemiddelde van Gimenez ligt veel hoger, en 7 goals. Je pakt er even n plukje uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 13:55 schreef piet de paler het volgende:Nee joh geen schandpaal maar gewoon castratie hahahhahahaah.maa Gimenez heeft een keer in de basis gestaan ,en kon toen ook geen potten breken......maar al scoort Bijlow maakt mij niet zoveel uit Hahaha alleen als jij de beul van dienst bent, prima! xD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 7 goals 775 minuten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je bent zo goed als je laatst gespeelde wedstrijd en dat waren er al 10 met een bedroevend gemiddelde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Humor, hij heeft er niet eens 10 gespeeld in totaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weet niet waar je zit met je hoofd of zo, maar er staat gewoon 2 links van deze 2 spelers en ga me nou niet vertellen dat dit niet klopt.
quote:7 goals 775 minuten Net zo als dit, waar komt dat uit de lucht vallen dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft in totaal 775 minuten gespeeld : 90 = 8,5 wedstrijd Dus bijna 1 op 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En mede topscorer EL UEFA Europa League - Topscorerslijst 22/23 - Transfermarkthttps:// www.topscorervoetbal.nl/europa-league
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Volgens transfermarkt.nl is hij 4x gestart en is 10x ingevallen (In de eredivisie). Dat resulteert in 491 Minuten gespeeld in de eredivisie en 3 doelpunten.
In de europa league heeft hij 6x gespeeld, 1x als basisspeler en 5x als invaller. Dat resulteert in 173 minuten gespeeld en 4 doelpunten.
Z'n statistieken in europa zijn natuurlijk abnormaal.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 20:41 schreef DMD het volgende:[..] Volgens transfermarkt.nl is hij 4x gestart en is 10x ingevallen (In de eredivisie). Dat resulteert in 491 Minuten gespeeld in de eredivisie en 3 doelpunten. In de europa league heeft hij 6x gespeeld, 1x als basisspeler en 5x als invaller. Dat resulteert in 173 minuten gespeeld en 4 doelpunten. Z'n statistieken in europa zijn natuurlijk abnormaal. Hij heeft ook nog in de Conference league gevoetbald 104 minuten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 januari 2023 - 20:41 schreef DMD het volgende:[..] Volgens transfermarkt.nl is hij 4x gestart en is 10x ingevallen (In de eredivisie). Dat resulteert in 491 Minuten gespeeld in de eredivisie en 3 doelpunten. In de europa league heeft hij 6x gespeeld, 1x als basisspeler en 5x als invaller. Dat resulteert in 173 minuten gespeeld en 4 doelpunten. Z'n statistieken in europa zijn natuurlijk abnormaal. Gewoon topscorer inderdaad.in weinig minuten.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En alle doelpunten tegen Roma en niet tegen NEC thuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan niet ontkennen dat Giminez Europees heel belangrijk is geweest en we niet daar waren geweest waar we nu stonden. Vind het ook bijzonder dat hij in de eredivisie wedstrijden niet beter uit de verf komt.
Ik stelde daarom ook naar voren de laatste 10 eredivisie wedstrijden, omdat we schijnbaar goed genoeg zijn om bovenaan te staan daar nu. Nou dan vind ik de cijfers in verband hiermee bizar en niet in positive zin voor Giminez en zijn tegenpool voor deze positie.
Mocht ik de keus hebben zou ik alleen wel voor Giminez gaan in de basis en met het vertrouwen zie ik hem daar heel snel verbetering in brengen, gezien zijn drive en wat hij Europees al heeft laten zien. Dus begrijp me niet verkeerd, alleen vind ik de huidige stats voor de positie cenrumspits ronduit beneden pijl voor de eredivisie. In ieder geval niet om euforisch te worden, kan niet beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 - 05:48 schreef VVout het volgende:Kan niet ontkennen dat Giminez Europees heel belangrijk is geweest en we niet daar waren geweest waar we nu stonden. Vind het ook bijzonder dat hij in de eredivisie wedstrijden niet beter uit de verf komt. Ik stelde daarom ook naar voren de laatste 10 eredivisie wedstrijden, omdat we schijnbaar goed genoeg zijn om bovenaan te staan daar nu. Nou dan vind ik de cijfers in verband hiermee bizar en niet in positive zin voor Giminez en zijn tegenpool voor deze positie. Mocht ik de keus hebben zou ik alleen wel voor Giminez gaan in de basis en met het vertrouwen zie ik hem daar heel snel verbetering in brengen, gezien zijn drive en wat hij Europees al heeft laten zien. Dus begrijp me niet verkeerd, alleen vind ik de huidige stats voor de positie cenrumspits ronduit beneden pijl voor de eredivisie. In ieder geval niet om euforisch te worden, kan niet beter. Of het nu om Linsen of Dessers ging er is altijd een wedstrijd om wie de beste spits is. Ze zijn beide Feyenoorders en dat is wat jij aangeeft en gelijk in heb. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou ze beide in de spits zetten. 1 buitenspeler, een kant vrij, rechts lijkt me, met Pedersen die daar toch altijd rent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 - 21:03 schreef van geil het volgende:Ik zou ze beide in de spits zetten. 1 buitenspeler, een kant vrij, rechts lijkt me, met Pedersen die daar toch altijd rent. Dacht ik ook al. Danilo vanaf rechts. Maar niet als vleugel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou zo maar een prima klik kunnen zijn. En n verlossing van het probleem met de buitenspelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien ook beter voor Pedersen ,dan heeft hij minder keuzes te maken mer de bal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopelijk leest Slot deze mails ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een stemmetje in mij vertelt dat Santiago geschiedenis gaat schrijven ala Guidetti.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|