|
|
neliz
|
|
|
quote: Als dat gebeurt koop ik zo'n levensgroot kussen van z'n verloofde met foto's van haar OnlyFans pagina. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je bedoelt 2e geel pakken door shirtje uit te trekken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
How low can you go.. Jouw gifbeker is eindeloos hè..? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2023 - 16:33 schreef neliz het volgende:[..] Als dat gebeurt koop ik zo'n levensgroot kussen van z'n verloofde met foto's van haar OnlyFans pagina. Ghèhè, fepperT. Maar als hij los gaat betel ik een dekbedovertrek en kussensloop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch weer briliant hoe hij toch weer zo'n kans creerd ,liefst wel weer in het netje de volgende keer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Viel prima in. Jammer dat de kers op de taart net niet lukte. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had moeten hangen die bal , |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan was het feest, maar na zoveel voor-actie is dat echt heel lastig. Als spits weet ik daar alles van.En hij werd nog met wat mazzel gepakt ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 16:45 schreef van geil het volgende:Dan was het feest, maar na zoveel voor-actie is dat echt heel lastig. Als spits weet ik daar alles van.En hij werd nog met wat mazzel gepakt ook. Gewoon jammer ,vind het gelijk een zoutloze zondag bah |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier ook. Dan maar op de zoute mossel Leon. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Commentatoren in de studio vinden t ook matig en te gehaas afgemaakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die hebben bijna allemaal een Ajakshoofd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan hadden ze de keeper wel geroemd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Spits moet zo een kans maken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Creeërt kans zelf en verpest het. Dat schiet niet op dus. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vindt het allemaal een beetje zwaar hoor. Prima loopactie, prima uitgekapt en probeert hem langs de keeper te plaatsen. Dat had beter gekund, maar keeper pakt hem ook goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoeken naar niets inderdaad. Je kunt je beter afvragen, waarom hij wel zelf kansen voor zichzelf krijgt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 18:02 schreef CobusIII het volgende:vindt het allemaal een beetje zwaar hoor. Prima loopactie, prima uitgekapt en probeert hem langs de keeper te plaatsen. Dat had beter gekund, maar keeper pakt hem ook goed. Wel jammer dat hij niet zag dat Idrissi he-le-maal vrij stond... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kwam deze toevallig tegen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
In deze positie is het een keuze. Je ziet ook in dit plaatje dat hij zelf een prima kans heeft om te schieten. helaas niet zuiver genoeg in de hoek. Een hongerige spits gaat dan voor zijn eigen kans. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
daarbij vind ik het raat dat hij een kwartier voor tijd wordt gebracht en niet gewoon op het uur. De energie was er toen al uit bij Danilo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De lijn naar Idrissi is veel te klein. ten opzichte van de goal. Twee spelers die kunnen onderscheppen. Hij deed het prima, al had hij m beter iets kunnen scheppen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 21:50 schreef CobusIII het volgende:daarbij vind ik het raat dat hij een kwartier voor tijd wordt gebracht en niet gewoon op het uur. De energie was er toen al uit bij Danilo. Dat zag iedereen behalve Slot, die beweerde met droge ogen dat dat niet aan de orde was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Fixatie. Als je dan toch een zondebok zoekt. Waarom liep Idrissi niet door? de keeper liet los. Je ziet op het plaatje al duidelijk dat hij niet kan passen. Zijn standbeen staat naar het doel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja hij staat toch met stil of wel. Is ook nog niet het moment van schieten. Had m gewoon moeten maken. Had je geen gezeur. Nu was t zwak. En dat deed afbreuk aan de actie ervoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat vindt jij. Ik vond t een goede poging, helaas niet goed genoeg. Zo waren er wel meer momenten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ik denk dat Slot geen vertrouwen heeft in Gimenez, al van het begin af aan niet. Weet niet precies waarom, kan van alles zijn. Maar in zo'n wedstrijd als deze heb je brutale winnaars nodig die schijt hebben aan de tegenstander. Dat zie ik eerder bij gimenez dan bij Danilo. En volgens mij is het mentaal best lastig dat je een kwartier voor tijd mag invallen in de wetenschap dat de spits voor je ook niet de pannen van het dak speelt. met een half uur te spelen heb je nog het idee dat je aandeel hebt in de wedstrijd. Gimenez is geen pinchhitter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die vrije schietkans van danilo bijvoorbeeld vanaf de 16 meter. Veelmeer tijd dan met deze actie schuiver net naast, vond ik jammer , ook geen blunder of zo. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 21:56 schreef van geil het volgende:De lijn naar Idrissi is veel te klein. ten opzichte van de goal. Twee spelers die kunnen onderscheppen. Hij deed het prima, al had hij m beter iets kunnen scheppen. Er is geen spits ter wereld die deze bal aflegt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Achteraf is makkelijk lullen ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Achteraf is het mooi wonen En achteraf kijk je een koe in zijn kont
Je hebt gelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ben het met Stylzz eens, in zo'n wedstrijd moet die bal er in. Ik vind dat bij Gimenez het beste er al een beetje af is. Zijn eerste wedstrijden gaf ie de indruk dat het 'n échte was. Maar zijn laatste invalbeurten hebben geen glans meer. Al vond ik wel meer mooi om te zien dat bij het doelpunt hij 1 van de eersten was die op Paixao klom. Denk dat er bij de club ook wat twijfel is, gezien de geruchten dat er een aanvaller bijkomt. Maar je kan ook teveel spelers hebben, Giminez wordt niet beter van deze rol, Walemark zien we al wedstrijden helemaal niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
dat hij niet de eerste keus is van Slot kan ik mee leven (niet mijn keus), maar dat je hem de laatste wedstrijden zo weinig minuten geeft, snap ik niet. Dan help je een spits om zeep. ik ben ook erg benieuwd wie er in de basis speelt in de EL-wedstrijden... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slot ziet 't gewoon niet zitten in deze speler. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als pinch hitter zit het hem niet mee, of Mexicaanse keepers zijn nog slechter dan hier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Echte spits, goed gedaan vanavond. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Prima wedstrijd. Jammer dat ie nooit eens tot het einde mag blijven staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste helft goed. Tweede helft bijna niet gezien in de drukte. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijke actie van Giménez voor de penalty, daar zie je toch zijn klasse.
En moet nog even terugkijken of hij terecht teruggefloten werd, anders stond hij alleen voor de keeper.
Dit is echt mijn nummer 1 spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk een echte spits. Van genoten.
Kan er nu echt niet meer uit gehaald worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar dat werd hij wel, helaas. Die laatste 5 minuten wow , als hij er had gestaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz