|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat nu vaker zien waarom hij in de basis moet staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat valt niet mee op de bank, inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Simpel geval van gimenez die tijd nodig had om zich de opdrachten meer eigen te maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laat zich eindelijk vanaf het begin zien. Je zou denken dat hij voorlopig de kans krijgt in de basis. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Was meteen al gecharmeerd van Gimenez. Als hij in z'n ritme komt, gaan we voetballend veel meer van hem zien. Hij is niet lichtvoetig als Danilo, maar passeert heel gemakkelijk en kan uitgroeien tot een sterk aanspeelpunt. Ik vind wel dat Slot nu echt moet kiezen voor een vaste voorhoede. Mijn sterke voorkeur gaat uit naar Paixao, Gimenez en Dilrosun. Ik vind genoemde flankspelers niet alleen veel beter dan Idrissi, die zijn in tegenstelling tot Idrissi ook nog eens eigendom. Slot is de beste trainer in Nederland, maar zijn liefde voor Idrissi is voor mij niet te verklaren. Dilrosu en Paixao kunnen ook heel goed op beide flanken uit de voeten. Paixao gaat steeds beter voetballen, alleen het passeren gaat nog niet lekker, - maar hij was de beste dribbelaar in Brazilië, en ik heb er vertrouwen in dat dit op zeker moment ook weer gaat lukken, - zie Sinistera. Dilrosun heeft in mijn ogen enorm veel potentie, maar die moet je gewoon eens een tijdje laten staan. Zijn imponerende dribbels laat hij te zelden zien op dit moment, maar dat hij het in zich heeft zal niemand toch kunnen ontkennen. Toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2023 - 13:19 schreef Nick4F het volgende:Was meteen al gecharmeerd van Gimenez. Als hij in z'n ritme komt, gaan we voetballend veel meer van hem zien. Hij is niet lichtvoetig als Danilo, maar passeert heel gemakkelijk en kan uitgroeien tot een sterk aanspeelpunt. Ik vind wel dat Slot nu echt moet kiezen voor een vaste voorhoede. Mijn sterke voorkeur gaat uit naar Paixao, Gimenez en Dilrosun. Ik vind genoemde flankspelers niet alleen veel beter dan Idrissi, die zijn in tegenstelling tot Idrissi ook nog eens eigendom. Slot is de beste trainer in Nederland, maar zijn liefde voor Idrissi is voor mij niet te verklaren. Dilrosu en Paixao kunnen ook heel goed op beide flanken uit de voeten. Paixao gaat steeds beter voetballen, alleen het passeren gaat nog niet lekker, - maar hij was de beste dribbelaar in Brazilië, en ik heb er vertrouwen in dat dit op zeker moment ook weer gaat lukken, - zie Sinistera. Dilrosun heeft in mijn ogen enorm veel potentie, maar die moet je gewoon eens een tijdje laten staan. Zijn imponerende dribbels laat hij te zelden zien op dit moment, maar dat hij het in zich heeft zal niemand toch kunnen ontkennen. Toch? Ben het met je eens, maar een paar forum leden vinden Dilrosun, Pedersen, Jahanbaskh allemaal kut Weet ook niet wie zij dan willen hebben op die posities, voorlopig nog steeds 1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dilrosun komt zo ongeïnteresseerd over.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2023 - 13:34 schreef piet de paler het volgende:[..] Ben het met je eens, maar een paar forum leden vinden Dilrosun, Pedersen, Jahanbaskh allemaal kut Weet ook niet wie zij dan willen hebben op die posities, voorlopig nog steeds 1 Als het aan komt op door selecteren, komende zomer, zijn dat geen spelers waar veel perspectief in zit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2023 - 14:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als het aan komt op door selecteren, komende zomer, zijn dat geen spelers waar veel perspectief in zit. Dat is zo, maar voorlopig moet je het er mee doen. En z slecht zijn ze niet ( nternationals ) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2023 - 13:34 schreef piet de paler het volgende:[..] Ben het met je eens, maar een paar forum leden vinden Dilrosun, Pedersen, Jahanbaskh allemaal kut Weet ook niet wie zij dan willen hebben op die posities, voorlopig nog steeds 1 Pedersen en jahan zijn ook kudt. Maar anderen zijn vaak nog kutter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat vonden we hier van eigenlijk? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heeft zich kapot gerend en gewerkt. Spits zijn is een ondankbare taak in dit elftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Te weinig gezien. Kopbal had erin gemoeten.
Is wel vaak betrokken in situaties die gunstig uit pakken voor ons. Penalty’s, gisteren die rode kaart.
Zou hem lekker laten staan. Misschien woensdag voor de beker Danilo maar zondag voor de competitie weer Santi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
vraagt erg vaak om een kaart , dat gaat hem nog problemen opleveren .. niet erg scherp met de kansen . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Twee halve kansen gehad geloof ik. Die kopbal en dat schot na die snelle aanname. Na de rode kaart niet meer gezien. Die rode kaart was beslissend dat kwam deels voort uit zijn inzet. Al met al een zesje zou ik zeggen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Onder de omstandigheden gewoon prima gespeeld. Afwerking kan iets beter, maar dan moet je hem laten staan om ritme op te doen. Nummer 1 spits voor de rest van dit seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kwam moeilijk uit de verf, had dan ook een muur van spelers tegenover zich, maar aan de bal wel goede dingen gedaan. Dwingt meer af dan Danilo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na gisteren wat mij betreft eerste keus. Kan in de 16 zich voor of om de tegenstander wurmen. En zelf kansen creëren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na gisteren pas? Dat is vrij laat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gisteren was t eerst ook niet veel. Maar bracht meer dan die andere |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voetballend nog niet heel zuiver maar zorgt wel voor problemen bij de tegenstander. Danilo doet af en toe gewoon mee MET de tegenstander. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Interview en persconferentie prima uitstraling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die afgekeurde goal, poh. Zie je wel z’n klasse hoor.
Kopbal moet erin natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vonden jullie het samenspelen van Gimenez en Danillo een succes , heb er niet zo op kunnen letten vanuit het stadion |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 14:38 schreef piet de paler het volgende:Vonden jullie het samenspelen van Gimenez en Danillo een succes , heb er niet zo op kunnen letten vanuit het stadion Ik zag het prima, en het kan prima |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond hem matig, nou goed, dat kan n keer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je zou maar spits zijn bij Feyenoord ,je krijgt werkelijk geen bal en staat er alleen voor veld opvulling. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Omdat het mode is dat buitenspelers naar binnen trekken en veel te veel voor zich zelf opeisen. Ze moeten eens meer leren oog te hebben voor wie al voor de goal staat Idd. Daar staat tegenover dat een spits wel mooi kan vasthouden en kan afspelen naar de opkomende middenvelder of buitenspelen. Eh wacht eens even, hebben we het dan over de aanvallende middenvelder? T’s ook maar hoe je het invult en staat laat maar zeggen. Zal nu blij zijn dat hij in de basis staat en ze er regelmatig toch ook zelf in frummelt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Scoorde weer, lekker laten staan... |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 14:38 schreef piet de paler het volgende:Vonden jullie het samenspelen van Gimenez en Danillo een succes , heb er niet zo op kunnen letten vanuit het stadion Gimenez was al blij dat hij een medespeler in de buurt had. Die stond nog meer op een eiland dan normaal. Vind het nog wel een dingetje dat er veel en veel te weinig gebruik wordt gemaakt van de kwaliteiten van hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2023 - 06:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Je zou maar spits zijn bij Feyenoord ,je krijgt werkelijk geen bal en staat er alleen voor veld opvulling. Dit was volgens mij de wedstrijd met de meeste voorzetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja had gewoon zijn dag niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2023 - 17:03 schreef DMD het volgende:[..] Gimenez was al blij dat hij een medespeler in de buurt had. Die stond nog meer op een eiland dan normaal. Vind het nog wel een dingetje dat er veel en veel te weinig gebruik wordt gemaakt van de kwaliteiten van hem. Best bizar ,moet hopen op een fout van de tegenstander anders krijgt hij zelde een bruikbare bal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2023 - 08:09 schreef VVout het volgende:Omdat het mode is dat buitenspelers naar binnen trekken en veel te veel voor zich zelf opeisen. Ze moeten eens meer leren oog te hebben voor wie al voor de goal staat Idd. Daar staat tegenover dat een spits wel mooi kan vasthouden en kan afspelen naar de opkomende middenvelder of buitenspelen. Eh wacht eens even, hebben we het dan over de aanvallende middenvelder? T’s ook maar hoe je het invult en staat laat maar zeggen. Zal nu blij zijn dat hij in de basis staat en ze er regelmatig toch ook zelf in frummelt. Ja eens VV |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz