|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Geldt de schorsing van Wieffer ook voor het volgende toernooi? Of is dit alleen voor rode kaarten? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik dacht het niet uitmaakt voor welk toernooi, werkt door welk toernooi je ook speelt dacht ik, moet ergens op te zoeken zijn, ga nu ook binnenkant oogjes bijkijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit deel is voor Gimenez relevant. Hij is automatisch 1 wedstrijd geschorst. Blijft het daarbij, dan mist hij alleen de eerstvolgende Europa League wedstrijd. Volgt er een aanvullende straf dan kan hij zomaar het begin van de eventuele CL campagne missen.
--------------
As a rule, a player or a team official sent off from the field of play and/or its immediate surrounds, including the technical area, is automatically suspended for the next match in a UEFA club competition (i.e. UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League or UEFA Super Cup). In case of serious offences, the UEFA Control, Ethics and Disciplinary Body is entitled to augment this punishment, including by extending it to other competitions.
https://documents.uefa.com/r/Regulations-of-the-UEFA-Europa-League-2022/23/Article-52-Yellow-and-red-cards-Online
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 april 2023 - 00:21 schreef Arie.Klooster het volgende:Geldt de schorsing van Wieffer ook voor het volgende toernooi? Of is dit alleen voor rode kaarten? Die geldt blijkbaar alleen voor dit seizoen. Althans, dat is wat die regel zegt. En vervalt blijkbaar aan het eind van dit seizoen. Ik zou zweren dat het vroeger anders was, maar wellicht dat die regel veranderd is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Samenvattend, voor zover ik het begrijp is Wieffer erbij voor de evt CL. Bij Gimenez is het afhankelijk van hoe ernstig de UEFA het vindt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maja ad he, zitten er ook nogal eens naast, hopen iig dat gimenez maar 1-2 wedstrijden schorsing krijgt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk filmpje weer op twitter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, dit is wel een spits. En een goede voor Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Over 2 weken een recordje verbreken door 8 uitwedstrijden achtereen te scoren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat denk je als we nog betere buitenspelers krijgen . Danillo zal wel weg gaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2023 - 16:51 schreef piet de paler het volgende:Wat denk je als we nog betere buitenspelers krijgen . Danillo zal wel weg gaan Als Santi gaat, dan blijft Danilo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Te Kloese had toch nog een mexicaan op het oog .....? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die is allang gecancelled MMM... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jup, stereotypering |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Valt mee, best vlot voor een Mexicaan die Speedy |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Louis Chavez is dat Piet de Paler. Geruchten zeggen dat eea best concreet is. Verdedigende middenvelder, waarde ongeveer 8 mln. Als dit ook waar is, dan krijgt Slot een selectie volgend seizoen dat écht ongekend is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan hebben we 4 mensen op 6 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen Timber Wieffer en Geertruida spelen toch op 6 Geile Waar Timber ook op 10 kan spelen en zowel Geertruida en Wieffer ook centraal . Geertruida ook op de back. Van der Belt is een 8 en Zerrouki ook . Szymanksi een 10 en dan hebben we nog dat jonge talent ben ff zijn naam en positie kwijt . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 23:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen Timber Wieffer en Geertruida spelen toch op 6 Geile Waar Timber ook op 10 kan spelen en zowel Geertruida en Wieffer ook centraal . Geertruida ook op de back. Van der Belt is een 8 en Zerrouki ook . Szymanksi een 10 en dan hebben we nog dat jonge talent ben ff zijn naam en positie kwijt . Zoals jij t zegt zijn het er ook 4. Maar Zerrouki en van der Belt zijn eigenlijk ook n 6 Dan hebben we er dus 6 op 6 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toch t idee dat hij offensiever speelt, anders is 16 goals echt bizar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens hij is de Kökcü van Zwolle zeg maar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eigenlijk idemdito als van der Belt ,Zerrouki verdeelt het spel als Wieffer maar dan aan de andere kant .Hij heeft de lijntjes uitgezet bij Twente . Hij is bijzonder net zoals Wieffer ,Wieffer is ook meer bezig met de aanval dan verdedigen toch. Dan is het mooi meegenomen dat ze ook kunnen omschakelen naar verdedigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee wedstrijden schorsing Europees |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet handig ,maar ik vermoed dat hij toch weg gaat . Laten we nog 3 wedstrijden genieten van zijn aanwezigheid |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk dat er een serieus bod op hem gaat komen van de zomer. Zoals eerder gezegd denk ik dat sommige clubs gaan proberen om hem nu al over te nemen voordat hij wellicht nog beter in de markt komt te liggen. Zeker een club als United zie ik wel voor aan om 25 miljoen af te tikken, niet als directe basisklant, maar hopende dat hij zich door ontwikkelt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien minder, misschien zelfs wat meer. Ook niet gezegd dat Feyenoord en/of Gimenez akkoord moet gaan, maar ik denk wel dat iets dergelijks staat te gebeuren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De schorsing is wel erg zonde, als hij hier nog is dan. Wel terecht. |
|
|
|