|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat hij eerst maar eens een lange bal aannemen en terug leggen alla Pellé of Jørgensen in zijn goede tijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De thermometer loopt weer op, vanaf 15 graden gaat ie weer aan de lopende band scoren 😎 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met de flamethrower er achter aan dan 🔥 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehehe de Coen Dillen index weer uit de kast jonge |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet ie nog wel aan de bak 😆 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
2 doelpunten per wedstrijd vanaf nu :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoe goed is Santi nu eigenlijk? Voor de ere-divisie en voor ons een prima speler, maar ik zie er (nog) geen Europese top in. Ik schat Pavlidis ook ietsje hoger in. Ik hoop natuurlijk wel op een prijskaartje van 50M maar geloof daar niet in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gewoon een meer dan prima spits die prima bij de suptop Europa mee kan, (meeste Italiaanse clubs bv) momenteel gewoon echt zichtbaar stuk minder scherp mede door overbelasting vermoed ik in korte tijd, door heen en weer vliegen Mexico ed en geen of amper vakantie gehad is zn tol gaan eisen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pavlidis veel meer twijfels bij eigenlijk, onzichtbaar in alle top duels ook geweest |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gisteren zag je weer de oude Santi ,bidden bij de minuut stilte ,gelijk 2 overtuigende schoten richting doel. Hij is gewoon weer terug. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Welkom terug! Sanntiii ♡♡♡ |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2024 - 10:48 schreef CobusIII het volgende:Hoe goed is Santi nu eigenlijk? Voor de ere-divisie en voor ons een prima speler, maar ik zie er (nog) geen Europese top in. Ik schat Pavlidis ook ietsje hoger in. Ik hoop natuurlijk wel op een prijskaartje van 50M maar geloof daar niet in. Geloof eigenlijk nog niet zo we zulke bedragen daadwerkelijk gaan vangen hoor al is onze status beetje voor beetje aan het verbeteren, ik denk dat Santi hartman wiefer hancko en timber uiteindelijk voor ergens in de 20-35 verkocht gaan worden,, met Geert is het afwachten met nog 1 jaar contract
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rustiger periode voor selectie, dus ook voor Gimenez. Gisteren al wat eerste tekenen gezien van herstel.
In die zin: jammer, maar wel goed dat Europa League achter ons ligt. Trok toch te zware wissel op selectie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is na Heerenveen weer gedaan met de rust. Mexico speelt een uitwedstrijd in Panama. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, dat is dan maar zo. Zijn in ieder geval van midweekse wedstrijden af. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het verschil tussen hem en Pavlidis kan niet groter zijn in het meevoetballen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe halveer je in een paar maanden tijd je transferwaarde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ie vast niet bewust doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die is gewoon op zo lijkt het, tijd voor n goeie vakantie en frisse beentjes krijgen, lijkt erop zo ergens int seizoen achteraf wat meer rust gaf moeten krijgen, maar ja hij was vaak enige voorin die het verschil maakte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 maart 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoorde bij KG. Dat hij J. 1,5 jaar gewoon 80 wedstrijden voor ons gespeeld heeft? Plus al die tripjes met Mexico |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dan dat opgeblazen gedoe met sr er nog bovenop. Bloedirritant |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat sowieso niet. Maar van wat ik ervan zie heeft hij frisheid nodig voor afronding en acties. Zonder frisheid is het middelmaat. Dan denk ik: geef hem die frisheid. Laat hem even met rust. Laat m even invallen en profiteren van vermoeidheid bij de tegenstander. Het is een goed ventje. Er zit een redelijk goede kop op. Ik gun t hem. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2024 - 16:39 schreef Alexmem het volgende:[..] Dat sowieso niet. Maar van wat ik ervan zie heeft hij frisheid nodig voor afronding en acties. Zonder frisheid is het middelmaat. Dan denk ik: geef hem die frisheid. Laat hem even met rust. Laat m even invallen en profiteren van vermoeidheid bij de tegenstander. Het is een goed ventje. Er zit een redelijk goede kop op. Ik gun t hem. Ik heb ook het idee dat zijn slechte vorm aan het volgende ligt;
Ik verwacht dat hij eigenlijk helemaal niet weg wilt bij Feyenoord, maar van alles en iedereen in z'n thuisland c.q. omgeving weggepraat wordt.
Die bondscoach is al helemaal niet goed bij z'n hoofd, dat hij bij elk moment laat blijken dat Gimenez toch echt naar een andere competitie c.q. club moet en hem gewoon geen minuten geeft bij de nationale ploeg.
Als ik op zo'n leeftijd zou zijn dan zou het mij niet in de koude kleren gaan zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 maart 2024 door DMD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Blijft ondanks alle bagger die hij over zich heen krijgt een goede spits Ueda laat helemaal niets zien... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een spits die al maanden niet scoort en zelfs geen assists levert is geen goede spits meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon laten staan en cashen. Hopelijk loopt ie er nog een paar binnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft 1 a 2 voorzetten gehad maar ok exit ? Van hosanna naar lul. ik geef hem nog steeds het voordeel van de twijfel, als veel doelpunten komen van verdedigers zit het voor in toch niet goed? En om dan 1 persoon af te serveren tja ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afserveren? Welnee. Gewoon de feiten onder ogen zien. Enkele wedstrijden reserve zetten kan mogelijk ook een ommekeer brengen. Net als andersom bij Ueda.
Of starten met Lingr. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond de optie 3 weken vakantie geven geen slechte. Ik blijf geloven in zijn capacitieten, jammer dat hij die omhaal miste Hadden we nu denkelijk anders over hem gesproken. Hopende tegen 020 een hoofdrol (positief dan ) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eerst zat alles mee, nu tegen, ook ander verwachtingspatroon, ook bij hemzelf, oogt heel gespannen.
Komt wel weer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2024 - 18:18 schreef Cruzcontrol het volgende:Eerst zat alles mee, nu tegen, ook ander verwachtingspatroon, ook bij hemzelf, oogt heel gespannen. Komt wel weer O, vast wel. Maar duurt wel verdomde lang. Te lang. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt mij het meeste logische inderdaad.
De kans dat hij vertrekt van de zomer lijkt me heel waarschijnlijk. Je gaat hem nu absoluut niet vervangen. Je laat hem staan en je hoopt dat de geïnteresseerde clubs er niet zo zwaar tillen als het een even wat minder loopt. Al zal hij hoe dan ook wel wat gezakt zijn in waarde. Maar je kan er m.i. alsnog wel een ruim clubrecord aan overhouden. Scorende spitsen liggen altijd goed in de markt. Zeker ook met zijn profiel.
En als hij toch blijft is het ook prima. Tis een goede spits, die kan groeien naar een hoger niveau. Hij mist alleen een stukje scherpte/frisheid dat hij in 2023 wel had. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die interlands nekken hem hoor.
Maar geeft hem wel status en bijkomende transferwaarde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan niks meer. Helemaal niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een spits die al zo 12 wedstrijden nagenoeg niets essentieels brengt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: +1908
Wordt tijd hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond m gisteren niet minder dan de rest |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
verschil is dat hij al 12 wedstrijden op dat niveau zit... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook dat is niet helemaal waar. En t is ook niet dat hij kans op kans mist. Sinds teams door hebben hoe ze tegen ons moeten staan krijgt de spits nauwelijks ruimte en kansen meer. Santi zie je ook steeds vaker aan de buitenkant opduiken om nog maar een beetje mee te kunnen doen. Gaat Ajax tegen ons voetballen grote kans dat Santi een goal maakt. Als hij net zo veel kansen per wedstrijd als Jo de Jong krijgt of ruimte als Pavlidis maakt ie er veel meer weet ik zeker |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Als je het gisteren ook weer zag, geen schim meer van de Giminez uit begin seizoen. Dat zag je bv in het moment dat ie alleen op de goal af kon gaan, maar weer links in het strafschopgebied uitkwam. Maar hij had ook een pingel verdiend in de situatie waarin ie omlaag werd getrokken. Waar is het mis gegaan? De mislukte panenka tegen RKC of het dinopak in een park? Wél grote kans dat ie tegen Ajax gaat scoren, om redenen die Stylzz hierboven aangeeft. Maar ik vond Ueda in die paar minuten die ie kreeg gevaarlijker dan Santi over 105 minuten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoeidheid. Ben ik van overtuigd. Die heeft de hele zomer doorgespeeld op 1 weekje vakantie na. Dat houd geen enkele voetballer vol.
Santi is toe aan de zomerstop. Even een tijdje bijkomen en uitrusten. |
|
|
|