|
|
CobusIII
|
|
|
Verkopen, wie zegt dat het nog goed komt? Heeft een prima periode gekend en blijkbaar boven zijn stand gepresteerd. Het is ongekend dat een spits in de basis blijft na zo'n lange periode weinig tot niets toegevoegd te hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat hebben we eigenlijk altijd in de spits gehad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk bijzonder dat we dit kalenderjaar nog geen wedstrijd verloren hebben. En dat met een niet-scorende spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zou bijzonder zijn als de spits per wedstrijd vijf kansen verprutst. Hij krijgt er niet eens 2 per wedstrijd meestal. Meestal, maar soms niet eens 1. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Doelpunten kwamen in begin van de voorsten in het centrum. De vleugels scoorden juist niet.
Recent is het andersom. Gimenez en Stengs zijn een stuk minder productief, maar bij Paixao en Minteh is het wat meer gaan draaien. Goede kans dat het gewoon toeval is, stukje vorm dat er net wel of net niet is. Of misschien is het dat Gimenez en Stengs een beetje opgerookt zijn nadat ze (toen we nog in Europa zaten) alles moesten spelen, vaak ook twee keer in de week. Kan ook wellicht wat tactisch zijn, dat er accenten wat anders worden gelegd. Vanuit Feyenoord of vanuit de tegenstanders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het laatste is gewoon een feit: Tegenstanders houden de as dicht en dwingen Feyenoord over de zijkanten Die vleugels geven echt bijna nooit een assist. Ach ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De gemiddelde tegenstander stelt zich natuurlijk al langer op ons in. Dus dat verklaart waarom er in het centrum zo weinig ruimte ligt, maar niet het verschil in productiviteit tussen laten we zeggen eerste en tweede seizoenshelft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Productiviteit van met name Gimenez en Stengs. Dat zit hem dan ook/meer in de andere genoemde dingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De omschakeling verloopt trager dan voorheen, de ploegen zitten er meer bovenop. De ruimtes worden dan dichtgelopen en ben je meer afhankelijk van individuele kwaliteit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ploegen zitten al een seizoen erbovenop, 19 wedstrijden, 4 goals. Dat laat Gimenez zien. En het ligt aan de aanvoer en verdedigend blok. Dan pak je dat anders aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 april 2024 - 14:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Doelpunten kwamen in begin van de voorsten in het centrum. De vleugels scoorden juist niet. Recent is het andersom. Gimenez en Stengs zijn een stuk minder productief, maar bij Paixao en Minteh is het wat meer gaan draaien. Goede kans dat het gewoon toeval is, stukje vorm dat er net wel of net niet is. Of misschien is het dat Gimenez en Stengs een beetje opgerookt zijn nadat ze (toen we nog in Europa zaten) alles moesten spelen, vaak ook twee keer in de week. Kan ook wellicht wat tactisch zijn, dat er accenten wat anders worden gelegd. Vanuit Feyenoord of vanuit de tegenstanders. Gedeeltelijk mee eens maar als Santi dan een kans krijgt bakt hij er niks meer van . Hij is gewoon gruwlijk uit vorm . Ze vriendin schijnt weer terug te zijn in het land ,misschien scheelt dat.
Santi///held!!! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ben blij dat ik met Kerst van mijn vrouw de Feyenoord-kalender heb gekregen. Want daarom weet ik dat Santi vandaag 23 is geworden. Van harte Santiago!!! Maak er zondag maar een lekker feestje van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Komt uit Mexico dit bericht, daar willen ze al lang dat ie naar een zgn topclub gaat. Wens vader van de gedachte. Ik kan me het trio genoemde clubs niet voorstellen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op Santi ,breng de criticasters het zwijgen toe..... Laat je voeten spreken, volgens mij ga je de boeken in als een succesvolle Feyenoord spits. Zoveel heeeeeel goede spitsen hebben we niet gehad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Poe. De kans dat hij scoort is net zo groot als de kans dat ie een pingel veroorzaakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wissel.
Abnormaal dat hij maar mag blijven aanklooien voor een half jaar ondertussen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2024 - 18:57 schreef DMD het volgende:Wissel. Abnormaal dat hij maar mag blijven aanklooien voor een half jaar ondertussen. Klopt. Iedereen lijkt op een ommekeer te hopen maar het wordt slechter en slechter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laten staan ,zijn haar zit goed dus gaat de winnende scoren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik vertrouw hierin op het vertrouwen van Leon! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat moet een mazzelbal zijn dan, maar ik help het je hopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Assist ook goed.
De beste spits in de selectie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als het een stukje frisheid is waardoor hij wat minder is, dan zou hij evt nu op vakantie gestuurd kunnen worden voordat hij weer met Mexico op pad moet.
Vond hem overigens niet onaardig vandaag. Beter dan wat om hem heen stond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waardeloze spits met 21 doelpunten tja?????????? Hieveel moet een erg goede spits dan wel niet maken ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2024 - 12:57 schreef piet de paler het volgende:Waardeloze spits met 21 doelpunten tja?????????? Hieveel moet een erg goede spits dan wel niet maken ? Piet ben het deels wel met je eens hoor, maar tel er ook na de winterstop maar 4 doelpunten en 3 assists volgens mij als ik Europaleague en Beker mee telt. Dat begint natuurlijk wel langzaam te knagen, ook al zijn er hier aardig met een scherpe zaag onderweg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Na de winterstop een ander mens. En ik heb toch het vermoeden dat elementen in zijn entourage een ongezonde invloed op hem hebben. Het lijkt wel of er mentaal halverwege het seizoen gewoon een instorting was bij die jongen. Eerst een roofdier, later meer een kuddedier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Reken op vertrek Santi, samen met Geert, Hancko, keeper en misschien Wieffert.
Hopelijk stelt DTK wel een interne deadline day... na die datum geen Vertrek meer mogelijk, zodat we ook met een goede complete selectie eens op tijd kunnen beginnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lopen gesprekken met diverse clubs, deze jongen os sowieso weg in de zomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja in koor Santi weg ............en dan .......... Uweda o nee die moest ook weg................. Dus twee spitsen voor 10 milj ja dan haal je klasse in huis toch ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hij wil zelf ook graag een stapje maken. Mag ook er wordt flink voor betaald, kunnen wij ook weer verder met de volgende. En die weer verkopen voor een enorme zak geld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof dat we niet goed lezen wat TK roept. Een deel gaat uitgegeven worden dus stel. 30 milj voor santi en 10 milj voor uweda = 40 milj Dan ga je voor 20 milj CL waardige spitsen halen ??!!!!!!!!!! Noem mij er een die er direct stast voor dat bedrag ............ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eigen jeugdspelers gaan ook als het hun uitkomt, wat verwacht je dan van spelers uit de verre vreemde....
Oh ja vanaf dat ik in de Zuid of Midden Amerikaanse sloppenwijken opgroeide, was Feyenoord mijn droom...
Grow up..
Op tijd scouten en op tijd doorverkopzonder zonder je te laten verblinden door extreme transfer bedragen.
Kopen voor 10 en verkopen voor 30 is nog altijd gigantisch hoor zeker als je dat regelmatig kan doen zoals nu.
Heb je geen buitenlandse overnemers meer nodig, en houd je alles zelf onder controle.
Zet 10 jaar 30 miljoen aan de kant bouw je eigen nieuwe stadion, en je bent voor eeuwig weer Topclub Feyenoord :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 15:06 schreef piet de paler het volgende:Ik geloof dat we niet goed lezen wat TK roept. Een deel gaat uitgegeven worden dus stel. 30 milj voor santi en 10 milj voor uweda = 40 milj Dan ga je voor 20 milj CL waardige spitsen halen ??!!!!!!!!!! Noem mij er een die er direct stast voor dat bedrag ............ Wat wil je nu precies zeggen/ Niet verkopen? Als t juiste bedrag geboden wordt en je doet t niet heb je of een ontevreden speler of een arbitragezaak Er lopen legio Santi’s rond. Je moet ze scouten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je wil presteren in de CL en overwinteren moet je durven, en waardevolle spelers behouden. Wat blijft er over van top prestaties als: Wiefer Santi Hartman Hancko Geertruida weggaan ? Denken we dat er na 2 maandjes trainen we er weer staan. En ja we kunnen niet anders ? Ik vindt van niet gewoon 2 of 3 sterkhouders behouden.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Cashen.. We moeten een stadion bouwen in de toekomst |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dit is luchtfietserij ( met respect) dat voetbal je niet bij elkaar. Zelfs al wil je de oude kuip kopen van de pluchezitters wordt het moeilijk Gewoon eens doorzetten met een vaste kern , aspiraties hoger leggen. En niet elk seizoen ". Tja we moeten alles weer opbouwen en dat kost punten " |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 16:52 schreef piet de paler het volgende:Als je wil presteren in de CL en overwinteren moet je durven, en waardevolle spelers behouden. Wat blijft er over van top prestaties als: Wiefer Santi Hartman Hancko Geertruida weggaan ? Denken we dat er na 2 maandjes trainen we er weer staan. En ja we kunnen niet anders ? Ik vindt van niet gewoon 2 of 3 sterkhouders behouden....... Deze spelers die jij noemt, zullen allemaal gaan wanneer het juiste bedrag neergelegd wordt Dat is waar wij in de voedselketen zitten. Voor de rest verwijs ik naar mijn vorige antwoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 17:06 schreef piet de paler het volgende:[..] Dit is luchtfietserij ( met respect) dat voetbal je niet bij elkaar. Zelfs al wil je de oude kuip kopen van de pluchezitters wordt het moeilijk Gewoon eens doorzetten met een vaste kern , aspiraties hoger leggen. En niet elk seizoen ". Tja we moeten alles weer opbouwen en dat kost punten " Piet. Je leeft juist niet in de realiteit met spelers behouden. Als ze dat zouden kunnen doen ze t echt wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 17:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Piet. Je leeft juist niet in de realiteit met spelers behouden. Als ze dat zouden kunnen doen ze t echt wel. Zo is dat en gelukkig gaan ze niet meer weg voor een habbekrats |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 16:52 schreef piet de paler het volgende:Als je wil presteren in de CL en overwinteren moet je durven, en waardevolle spelers behouden. Wat blijft er over van top prestaties als: Wiefer Santi Hartman Hancko Geertruida weggaan ? Denken we dat er na 2 maandjes trainen we er weer staan. En ja we kunnen niet anders ? Ik vindt van niet gewoon 2 of 3 sterkhouders behouden....... Ach piet, we hadden die Argentijn als cv. Daarvan vonden we dat we nooit meer een betere zouden krijgen, stom om te verkopen. Nu staat Hancko er, die is al weer een klasse beter. Goed scouten en kijken of je weer meer kwaliteit naar binnen kan halen dan dat wat je had. Ja, soms zit er een mispeer tussen. Proberen elk jaar er 3 te verkopen voor de hoofdprijs en weer verder. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kopen en verkopen. En een trainer die ervoor zorgt met zijn staf, presentatie en speelstijl dat het positief overkomt en blijft.
Is de ENIGE weg omhoog naar de permanente Europese subtop, zonder buitenlandse investeerders.
En ja, uiteindelijk sterk genoeg voor echt een eigen Stedion. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Potje ging nergens over, maar had voor het eerst in lange tijd wel het idee dat de 'oude' Santi weer speelde. Qua scherpte en ook zijn spel buiten zijn goals om. Aantal aardige acties, nog een assist, etc. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Selectie heeft veel dagen vrij gehad, wellicht geholpen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blijkbaar wel ,ff met zijn vrouwtje op stap geweest in Engeland. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moet bij de persconferentie alleen maar vragen over Arne beantwoorden aan Engelse journalisten 😂 |
|
|
|