|
|
MMM
|
|
|
Heerlijke invalbeurt. Zo kun je dus ook invallen Ueda.
Santi is echt klassen beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ueda viel natuurlijk alleen maar tegen wereldtop in |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat me ook niet om Ueda. Zerrouki. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb Santi leukere dingen zien doen dan Zerrouki gisteren. Maar iedereen kijkt als liefhebber op zijn eigen manier natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Plek van Zerrouki was gisteren luilekkerland. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor alle spelers, 10-0 kwam niet: er stond een doelman. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weet dat niet zeker hoor ,Stengs was weer behoorlijk mat en dat moest Zerrouki dan toch ook opvangen. Moet daarbij zeggen dat ik niet specifiek op iemand gelet had behalve Ueda en daarna Gimenez. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was lekker potje voor Santi hoor veel meer dan Ueda |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ueda ging er gelijk vanaf het fluitsignaal wel voor hoor vond ik. Ook een hele knappe goal maar de euforie zakt dan weer weg als je zo onovertuigend een pingel neemt .. Missen kan altijd maar schiet die bal gewoon zo hard mogelijk en neem een veel grotere aanloop dan die 3 passen achter de bal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Santi viel prima in. Uitgerust en gedreven. had misschien ook even een prikkel nodig om op de bank te beginnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen afscheid van Santi helaas. Die heeft z'n laatste doelpunt voor ons dus al gemaakt.. Of twijfelen er hier nog mensen aan zijn vertrek ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen idee maar wat een waardeloos afscheid zal dat dan zijn zeg pffff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja man echt sneu zo.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt wel sneu hoor mocht dat zo zijn,, het beste zou eigenlijk misschien nog jaartje bij ons zijn en dan wel gewoon verdiende vrije dagen/vakantie herstel periode pakken en minder heen en weer gereisd naar Mexico,, al zal dat laatste helaas n utopie zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 - 22:14 schreef bijft007 het volgende:Echt wel sneu hoor mocht dat zo zijn,, het beste zou eigenlijk misschien nog jaartje bij ons zijn en dan wel gewoon verdiende vakanties pakken en minder heen en weer gereisd naar Mexico,, al zal dat laatste helaas n utopie zijn Die wordt van verschillende kanten gigantisch gepusht om een transfer te maken. De kassa moet gaan rinkelen. Hoe meer transfers in een carrière, des te meer bonussen he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt inderdaad, best wat clubs interesse in hem gehad of nog steeds hebben hoor, en zn zaakwaarnemer (zn pa😏) en anderen die er belangen bij denken te hebben pushen hem daarbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sterker nog het gepush heeft er misschien wel toe geleid dat hij minder lekker in z'n vel stak en daardoor ook wel minder goed speelde. Het is en blijft nog een jong ventje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Soms dacht ik dat hij bewust zo slecht speelde . Ik zou alleen niet weten waarom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lekker vakantie en of gehad,, en komend seizoen fris en fruitig met minder mentale vermoeidheid weer plenty goals maken voor ons💪 |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Laag salaris? Kunnen amper kleren kopen zie ik😜 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2024 - 23:52 schreef bijft007 het volgende:Lekker vakantie en of gehad,, en komend seizoen fris en fruitig met minder mentale vermoeidheid weer plenty goals maken voor ons💪 Die Fer mat hem af....😛 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou Feyenoord echt 50 voor m durven te vragen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als onderdeel van de onderhandelingen wel. Maar niet als uiteindelijke prijs. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb je gezien wat ze er bij krijgen voor die paar rot centen..onbetaalbaar [url=https://postimg.cc/756Lz9Rk][/url
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juni 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
50000000/300EUR= 166.666 maal vrije keus. Dat krijg je in je leven niet op, dus wel dik betaald dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Roma ook interesse, 100 miljoen anders oprotten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Damn dan moet je wel echt zielloos zijn als je daarheen wilt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord heeft een openingsbod van 35 miljoen euro ontvangen van Napoli voor de Mexicaanse spits Santiago Giménez, volgens Tuttosport. Napoli ziet Giménez als een potentiële nieuwe spits, maar een overstap is afhankelijk van het verkopen van huidige topspits Victor Osimhen, wiens afkoopsom van 130 miljoen euro nog niet is voldaan door geen enkele club. Giménez, een fan van Diego Maradona, zou graag naar Napoli willen gaan en het shirt van de Argentijn dragen. Naast Giménez zijn ook Lukaku en Gyökeres mogelijke opties voor Napoli. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zijn wel onfeyenoordse bedragen als dit al openingsbod zou zijn zeg😲, zo heel lang geleden is het ook weer niet dat 15-20 milj onze absolute record transfer was |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Idd, dit was het tot nu toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wel de mooiste club van Italië |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: All time favoriet daar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja,mooi bedrag zoiezo,, maar als je meer kunt krijgen altijd doen uiteraard😀💪 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zelf zou ik als premier league of Europese top nooit meer dan 50 milj geven voor überhaupt n speler uit eredivisie dat terzijde,, het moet dan echt ook 1 absolute sterspeler zijn in het team en dan pas richting de 50 milj,, omdat het altijd flinke gok is en het eerst jaar zelden een speler ook basis is,, zoals in het verleden bij riooldorp voor kwam kan echt niet en altijd een slechte zet |
|
|
|