|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
snel weg er mee, en dat geld gebruiken voor 2/3 toppers terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Platzak zijn we, armoedzaaiers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja,er is er maar 1 die ons nu kan redden. En ik hoop dat ie meeleest.. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speel je vaker met 10 man......en heeft iedereen covid |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk overigens ook dat Wout bij elke topclub Nederland ze erin rammelt hoor, echt niet fijne spits als verdediger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sowieso alles beter dan Ueda |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Sooo das echt groot verschil gelijk,, kunnen ze niet ergens een goeie japannert aantrekken misschien helpt het hem ofso want dit gaat hrm niet worden |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 19:16 schreef bijft007 het volgende:Ik denk overigens ook dat Wout bij elke topclub Nederland ze erin rammelt hoor, echt niet fijne spits als verdediger gelijk halen indien mogelijk, alleen die drive van hem al is top soms over de top bij een andere club maar als het bij feyenoord is is het goed |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als hij komt, sla ik een jaartje over... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zijn eruit. Welkom Wout. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: hij maakt gewoon 30 in de eredivisie, van mij mag het gelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wees nu eens eerlijk. Bekijk de wedstrijd nog eens, hoeveel bruikbare ballen heeft hij gehad........ Wout krijgt ook geen bal Ueda kreeg er 2 en verprutste ze....... Met goede voorzetten zet Santi ze wel....en minpunt is dat hij niet in kleine ruimtes kan spelen. Voorlopig hebben we niet anders Ueda is echt kut en caranza moet wel heel slecht zijn
Hoor net bij NOS 30 milj geboden .....tja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De analyse van Priske was best mal. We konden Gimenez niet bereiken door het centrum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nog niet , kan nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als ze Giménez verkopen gaan ze echt geen nieuwe spits halen.
Ueda/Carranza dus. Wat een treurnis, die eerst genoemde zou ik samen met Zerrouki tegen elk aannemelijk bod heel snel lozen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer is binnenkort vrij ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 19:59 schreef MMM het volgende:Als ze Giménez verkopen gaan ze echt geen nieuwe spits halen. Ueda/Carranza dus. Wat een treurnis, die eerst genoemde zou ik samen met Zerrouki tegen elk aannemelijk bod heel snel lozen Als ze Santi verkopen, MOETEN ze een vervanger halen. Ueda kan niet,Carranza weet nog niet of hij het Feyenoord shirt wel past? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 19:59 schreef MMM het volgende:Als ze Giménez verkopen gaan ze echt geen nieuwe spits halen. Ueda/Carranza dus. Wat een treurnis, die eerst genoemde zou ik samen met Zerrouki tegen elk aannemelijk bod heel snel lozen Ik denk t ook niet. Omdat ze dat al opgelost dachten te hebben.Net als met Wieffer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fc update zegt acc tussen management en Nottingham 30 milj Ik twijfel, omdat we geen nieuwe CL waardige spits kunnen terugkopen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Fc update zegt acc tussen management en Nottingham 30 milj Ik twijfel, omdat we geen nieuwe CL waardige spits kunnen terugkopen. santi is geen cl waardige spits, hij word steeds minder een half jaar goed gespeeld daarna waardeloos 30 miljoen mag je je handen mee dicht knijpen nu op zoek naar een balvaste spits en een jager en geen pussy die bang is voor duels ueda ook verkopen al is het maar voor een miljoen of 6 verlies pakken en vernieuwen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 20:11 schreef coenjo het volgende:[..] santi is geen cl waardige spits, hij word steeds minder een half jaar goed gespeeld daarna waardeloos 30 miljoen mag je je handen mee dicht knijpen nu op zoek naar een balvaste spits en een jager en geen pussy die bang is voor duels ueda ook verkopen al is het maar voor een miljoen of 6 verlies pakken en vernieuwen En dat zoeken is het probleem ben ik bang en de €€€€€€ die er wel of niet zijn |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: dan mogen ze wel eens uitleggen waar die 100 miljoen is gebleven dat gezeik dat er geen geld meer is trapt niemand meer in
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jaarrekening lezen. Even wachten op de volgende. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Fc update zegt acc tussen management en Nottingham 30 milj Ik twijfel, omdat we geen nieuwe CL waardige spits kunnen terugkopen. Raar dat bij mij fc update een heel ander bedrag noemt.. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Fc update zegt acc tussen management en Nottingham 30 milj Ik twijfel, omdat we geen nieuwe CL waardige spits kunnen terugkopen. Sluit ik me bij aan. 35 moet je minimaal kunnen vangen bij een Engels club denk ik. Mln of 5 a 6 voor ueda moet je heel blij mee zijn. Zou dan ouur om zijn prestaties voor Japan zijn waar hij wel wat laat zien. Ik snap laatste twee potjes sowieso niet waarom hij invalt en Varzanza niet. Heeft nu al vaak genoeg laten zien dat hij in ieder geval geen goede stand in is. Als je 41 mln vangt + de eerdere miljoenen moet je toch 2 goede spitsen kunnen vinden voor zeg 30 mln totaal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou handje klappen 35 mil met een doorverkoop % er bovenop, 40+ en rap een beetje! |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
33 miljoen + doorverkoop percentage wordt nu gemeld(oud nieuws zie ik nu) morgen afronden en zorgen voor 4 nieuwe spelers voor woensdag
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja zie het nu ook, loop wat achter nou voor dat geld vanavond nog vliegen om het rond te maken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 20:35 schreef coenjo het volgende:[..] ja zie het nu ook, loop wat achter nou voor dat geld vanavond nog vliegen om het rond te maken Eens hoor, misschien nog proberen iets meer er uit te krijgen maa4 anders laten gaan.. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Alternatief van gimenez ging niet door, je zou dus denken tijdnood en druk bij Nottingham. Meer vragen moet kunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wordt ook niet om de week bijgewerkt transferwaardes,, dus kun je bij goed presterend omhoog inschalen en bij niet dus wat lager, want als je je er echt blind puur daar op inzet was wiefer na het eerste jaar maar bijvoorbeeld minder dan 10 waard😏 in hem zn geval ging ontwikkeling sneller dan diegene die waardes bij houd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je moet er wel beetje naar kijken natuurlijk,, maar in de praktijk is het vraag en aanbod met dus indicatie bepaalde transferwaarde,, er zijn genoeg spelers die zij ooit voor veel gekocht of verkocht en hebben vrij lang erna nog steeds bizar hoge waarde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zekers , maar vaak zitten transfers er juist boven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord neemt t in beraad. Die hebben natuurlijk ook angst dat t nog minder wordt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep, hoop wel extra miljoenen gaan helpen nog iets moois te kunnen doen op de markt, een 6 en extra 10/rechtsbuiten vind ik meest belangrijkste,, zeker na vandaag |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: denk ik ook , ikzelf vraag mij ook af is hij zijn vorm kwijt of misschien is hij niet zo heel goed als we denken ik denk geld pakken nu je kan en versterk je elftal eens fatsoenlijk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Giménez kan een megasalaris gaan verdienen van circa 5 miljoen pond (5,9 miljoen euro) op jaarbasis, exclusief bonussen. De spits leek aanvankelijk niet warm te lopen voor de overstap, maar staat er nu wel voor open. Dat Nottingham steeds voor hem terugkomt, zou hem een goed gevoel geven.
Dat Feyenoord niet meteen ‘nee’ zegt, betekent dat het bod van Nottingham in de buurt komt van de vraagprijs. Giménez kan met een transfersom van 33 miljoen euro de duurste Feyenoorder uit de clubgeschiedenis worden. Het moet echter nog blijken wat de vaste transfersom is en welk gedeelte uit bonussen bestaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die is weg dat kan niet missen |
|
|
|