|
|
Stylzz
|
|
|
Als de intolerantie wegvallen blijft er helemaal weinig over nu
Wensdenken naar een ommekeer |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Concentratie en instelling Misschien je wijf eens overdag nemen, en in de nacht rusten? En bij elke ego pass de desbetreffende vleugelspeler over de boarding trappen, ipv in je handen janken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tering, presteert alweer 9 maanden ondermaats en heeft een balbeheersing waar je verdrietig van wordt. Jorgensen 2.0. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 13:32 schreef FR-Henk het volgende:Tering, presteert alweer 9 maanden ondermaats en heeft een balbeheersing waar je verdrietig van wordt. Jorgensen 2.0. Nee Uweda en Caranza waren veeeeeeeeeeeel beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat zeg ik niet. Ik heb het over Gimenez. In dit topic. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft 1 goede voorzet gegeven. 1 kans gemist, heeft vuil werk opgeknapt zelfs verdedigd Caranza is twee keer gestruikeld en liep te zoeken waar moet ik lopen.. En Uweda incasseerde ellebogen en heeft geen kans gehad. Maar ja Santi is de schuldige, was de minst slechte |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Had Paixao een schop onder zijn reet moeten geven toen hij zichzelf vrij gelopen had, maar de bal niet kreeg.
Moet iets meer van zichzelf gaan af bijten, ipv telkens naar boven te kijken voor hulp. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 14:01 schreef piet de paler het volgende:Hij heeft 1 goede voorzet gegeven. 1 kans gemist, heeft vuil werk opgeknapt zelfs verdedigd Caranza is twee keer gestruikeld en liep te zoeken waar moet ik lopen.. En Uweda incasseerde ellebogen en heeft geen kans gehad. Maar ja Santi is de schuldige, was de minst slechte Dat zeg ik ook niet. Santi presteert niet, feit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Al kun je dat over Carranza nog amper zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 14:05 schreef Cruzcontrol het volgende:Had Paixao een schop onder zijn reet moeten geven toen hij zichzelf vrij gelopen had, maar de bal niet kreeg. Moet iets meer van zichzelf gaan af bijten, ipv telkens naar boven te kijken voor hulp. Santi heeft al maanden geen reden gegeven om die bal af te geven als Pai zelf ook in de positie komt om zelf te schieten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beetje vreemd toch piet. Je zegt dat Carranza ook niet presteert. Die jongen heeft gisteren voor het eerst in de basis gespeeld. Jij bent toch juist degene die altijd zegt om geduld te hebben met spelers, en niet meteen af te branden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beetje vreemd toch piet. Je zegt dat Carranza ook niet presteert. Die jongen heeft gisteren voor het eerst in de basis gespeeld. Jij bent toch juist degene die altijd zegt om geduld te hebben met spelers, en niet meteen af te branden? Heb je caranza zien lopen en struikelen, ik brand hem niet af. Maar laten we hopen dat het zenuwen zijn of prestatie drift...........maar kijk eens waar hij liep ...wat was dat voor positie ?????? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 14:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Santi heeft al maanden geen reden gegeven om die bal af te geven als Pai zelf ook in de positie komt om zelf te schieten. In dit geval had ie em direct MOETEN geven.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Santiiiiii!!!!
Niet teveel omhoog kijken, God overziet alles toch wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kijkt omhoog als ie scoort, daarna nekpijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Santiago Giménez heeft bijna vier uur op het veld gestaan sinds zijn laatste schot voor Feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oog vrij vaak aardig lamlendig,, misschien is het een goed idee hem weer van voor af aan te prikkelen door hem te passeren voor Ueda of caranza,, en dan weer erin te brengen begin 2e helft bijvoorbeeld,, want kans groot hij bij ueda snel er in kan komen ook omdat die weinig klaarspeelt momenteel,, + je kan nog 2-3 potten kijken met ueda of hij gebaat is bij basisplek om echt goed te presteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lamlendigheid zie ik niet echt Moedeloosheid wel |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Iedereen wordt er moedeloos van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na 9 maanden met z'n 10en spelen went het wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zzzzantiagooo Giminezzzzzz. . Het begint inmiddels wel een dingetje te worden en hij zal z'n ouwe vorm snel moeten terugvinden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 20:15 schreef tomson het volgende:Zzzzantiagooo Giminezzzzzz. . Het begint inmiddels wel een dingetje te worden en hij zal z'n ouwe vorm snel moeten terugvinden. Want anders...niks. er is geen andere spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt er nog twee. Die mag je net zo lang de kans geven |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind ik dus ook wel,, en op eigenlijk maar 1 ding kun je ueda nog niet beoordelen,, en dat is dat hij zelden tot nooit basis staat,, dus misschien is het zon zielepoot die pas vertrouwen kweekt en idee hij er bij hoort en keertje basis staat en dan 3x achter elkaar bv, nu het verschil toch vrij minimaal lijkt valt het uit te proberen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een groter probleem is ; Geen rechtsbuiten. Een linksbuiten die geen bal afgeeft. En veel mensen voor hem vaak, waardoor hij totaal niet aanspeelbaar is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eens. Denk dat het belangrijker is dat Feyenoord eerst wat georganiseerder gaat spelen als geheel. Want een spits heeft in een matig draaiend elftal, tenzij ie echt de bal gaat ophalen, heel weinig spelaandeel.
Dus ik zou voorlopig Santi aanhouden als eerste spits, tenzij over een paar weken/maanden blijkt dat hij echt een dissonant is. Met overigens een dubbel programma is het helemaal niet onlogisch om ook eens met Ueda te starten. Dat heeft dan weinig met passeren te maken, maar meer met rouleren. Vind, in tegenstelling tot sommige andere spelers, Ueda recent iets verbeteren trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: met nac dat de bus parkeert niet heel waarschijnlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nul weer vandaag. Helaas Gelukkig anderen wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je elke keer zo het duel in gaat en nooit de bal heb schiet het vanzelf een keer in je hamstring |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908