|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weekje of 6 rust lijkt mij prima |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Goed herstel, en hopelijk herboren terugkomen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Wonderen laakt houding Gimenez: 'Ben je nog wel blij bij Feyenoord?'
Kees van Wonderen vraagt zich af of Santiago Gimenez het nog wel naar zijn zin heeft bij Feyenoord. In Studio Voetbal spreekt de oefenmeester uit dat hij de aanvaller ontevredenheid uit vindt stralen.
"De lichaamshouding van Gimenez... dan denk ik: ben je nog wel blij om bij Feyenoord te zitten? Een soort ontevreden houding, hij is een beetje aan het mopperen", aldus Van Wonderen, die niet alleen doelt op de korte periode dat de Mexicaan op het veld stond Tegen NAC. "Daarvoor ook al een periode. Hij wilde bij Feyenoord blijven, hij kon naar Engeland...", wijst de voormalig trainer van sc Heerenveen en Go Ahead Eagles naar de interesse van Nottingham Forest.
Na ongeveer 25 minuten zette Gimenez een sprint in richting NAC-verdediger Jan Van den Bergh. Daarna greep de aanvaller naar zijn hamstring. Vervolgens bleef Gimenez liggen, totdat hij op de brancard werd gelegd en van het veld werd gedragen. Ayase Ueda, de vervanger van de spits, maakte vervolgens de openingsgoal tegen de ploeg uit Breda. Uiteindelijk won Feyenoord met 2-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kees moet meer eten. Vooral snickers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beetje een tegenstrijdig verhaal van Kees. Als Santi hier niet wilde blijven was hij op de trein naar Engeland gesprongen. Of had hij dat vorig jaar al gedaan. Tis vooral de media en zijn omgeving die hem overal naar toe wil praten. Zelf blijft hij nog het meest kalm van allemaal.
Heb zelf de indruk dat de frustatie die er is, vooral zit in het gegeven dat hij weinig in kansrijke positie komt. Mede omdat het niet draait bij Feyenoord. En dan gaan ploeggenoten ook nog eens te vaak voor eigen succes. Geeft Smal de bal is het waarschijnlijk een doelpunt. Of in ieder geval een grote kans. Igor heeft hem ook al een paar keer totaal overgeslagen dit seizoen. Dat alleen al zijn pakweg 2-3 goals erbij. Dan loop hij gewoon ongeveer 1 op 1.
En dat laat onverlet dat hij minder in vorm is, maar hij is een doelpuntenmaker. Hij moet er zelf voor zorgen dat hij iets minder afhankelijk wordt, maar Feyenoord moet hem vooral ook weer beter gebruiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het vervelende is dat hij naast scoren te weinig voetbal brengt. Dat zijn teamgenoten hem vaak overslaan is zeker waar maar wie zet Igor eens op zijn plaats . Timber deed het gisteren wel bij Santi maar Igor mag ballen de tribune in blijven schieten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat mij opviel was dat toen Gimenez op de grond lag alleen Hwang bij hem stond en niet bijvoorbeeld Timber of andere teamgenoten. misschien zoek ik er teveel achter maar vond het wel apart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 18:06 schreef CobusIII het volgende:Wat mij opviel was dat toen Gimenez op de grond lag alleen Hwang bij hem stond en niet bijvoorbeeld Timber of andere teamgenoten. misschien zoek ik er teveel achter maar vond het wel apart. Dat zei ik ook tegen m’n maat in het stadion, Hwang laat zien dat het een echte teamspeler is..de rest keek niet naar hem om.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was mij niet opgevallen maar als jij dat gezien heb is dat wel een teken . Ik kreeg het idee dat die hele blessure van Santi gefaked werd . En misschien zoek ik daar dan weer teveel achter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb het vermoeden dat Santi niet naar een staartploeg in de PL wilde omdat hij in de periode voor de window nu niet bepaald blaakte van het zelfvertrouwen. Bij Feyenoord weet hij welke tegenstand hij in de eredivisie krijgt, en om eerlijk te zijn de Santi die we de laatste maanden zien heeft ook niks in Engeland te zoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zou zomaar kunnen,ik hoop dat het allemaal maar goed gaat komen met die jongen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien dat die competitie ook te fysiek voor hem is. Heb zelf het idee dat Spanje een goede competitie voor hem zou zijn. Is wellicht ook 'makkelijker' voor hem vanwege de taal en het klimaat. Dus mocht hij tzt een stap maken dan lijkt me de Spaanse of eventueel de Italiaanse (sub)top logischer, los van eventuele persoonlijke voorkeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 18:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Misschien dat die competitie ook te fysiek voor hem is. Heb zelf het idee dat Spanje een goede competitie voor hem zou zijn. Is wellicht ook 'makkelijker' voor hem vanwege de taal en het klimaat. Dus mocht hij tzt een stap maken dan lijkt me de Spaanse of eventueel de Italiaanse sub(top) logischer, los van eventuele persoonlijke voorkeuren. Inderdaad Spanje is voor die jongen veel beter. Notingham in de winter is niks voor m. En op welk niveau subtop of top dat kan, dat mag hij dit jaar laten zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Probleem is mogelijk wel dat in die competities minder clubs zijn die hem kunnen betalen. Althans die pakweg 35 miljoen op tafel kunnen leggen. In iets die richting wilde Feyenoord van de zomer voor hem hebben.
Maar goed, dat probleem lost zichzelf op voorlopig ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft niks. Wordt vanzelf goedkoper |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ze toch niks met het geld doen maakt zo'n recordtransfer ook niks uit. Dan maar voor 15 miljoen naar Sevilla ofzo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies, volgens mij hebben ze een intern bonussysteem of zo. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Beter voor die jongen, hij loopt onderhand met zijn ziel onder z'n arm. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou wat zijn zeg .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo ziet het er uit inderdaad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Santiago Gimenez heeft een bovenbeenblessure opgelopen. Uit nader medisch onderzoek is gebleken dat voor de kwetsuur een herstelperiode staat van naar verwachting drie maanden.
Wat een ellende. Sterkte Santi! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker uitrusten! Beter voor zijn marktwaarde in zijn huidige vorm. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 maanden is gigantisch lang.
Een week of 4/5 rust was goed voor hem geweest. Dit is shit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tja. Pech. Zullen anderen moeten opstaan, maar t niveau van Santi van de afgelopen 9 maanden moet een makkie zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, een stuk langer eruit dan in eerste instantie gehoopt. Veel sterkte Santi!
En een causaal verband is misschien lastig aan te tonen, kan in indiviuele gevallen ook gewoon pech zijn, maar dat hij sinds zijn komst naar Feyenoord te weinig rust heeft gehad is wel duidelijk.
Hopelijk sterker terug dan ooit. Zal misschien als twee nieuwe aanwinsten voelen wanneer Santi en Hartman (naar verwachting) omstreeks januari weer terug zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ging wel van paar maanden uit toen ik hem zag hoor,, hij deed ook geen poging meer al stappend (niet van harte van het veld te gaan) of überhaupt overeind te komen,,en dat zijn dan vaak de ergere blessures wat het ook zal zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geluk bij een ongeluk is wel dat je extra spits had gehaald,, al hoop ik dat ueda nu hij echt het vertrouwen krijgt,, (noodgedwongen dat wel) het echt laat zien over langere periode.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Shit zeg, paar weken gedacht. Sterkte Santi❤️
Nu dan tijd aan Ueda om zich eindelijk eens te laten zien.
En meer Carranza
Ben benieuwd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2024 - 14:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En een causaal verband is misschien lastig aan te tonen, kan in indiviuele gevallen ook gewoon pech zijn, maar dat hij sinds zijn komst naar Feyenoord te weinig rust heeft gehad is wel duidelijk. Vind ik zo'n dooddoener ,hij loopt gemiddeld niet meer dan 3 km per wedstrijd .
Maar goed beterschap |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2024 - 15:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind ik zo'n dooddoener ,hij loopt gemiddeld niet meer dan 3 km per wedstrijd . Maar goed beterschap Ahum, meer dan 10 kilometer toch tegen Leverkusen Weliswaar geen doelpoging
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja in die enne CL wedstrijd misschien maar in de competitie geloof ik daar weinig van |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Groot gemis voor ons, en gelijk een stuk minder zin om te kijken. Ook Ueda mag het doen met heel weinig voorzetjes vanaf de flank. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geloven doe je in de kerk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De Kuip is onze Tempel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, zo is het :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gehuurd traditioneel inmiddels. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sow dan 3 maanden is niet misselijk. Druk druk druk in de ziekenboeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zien we gelijk de aankopen van DTK |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gimenez reageert op lange absentie bij Feyenoord: 'Dit is niks, tot snel'
Santiago Gimenez heeft via Instagram gereageerd op het nieuws over zijn zware blessure. De Mexicaan baalt, maar hij verwacht snel weer terug te zijn op het veld.
'Na de medische testen is inmiddels gebleken dat ik enkele maanden uit de roulatie zal zijn', luidt de inleiding van het statement dat Gimenez gaf via zijn Instagram. 'Ik zal in ieder geval hard gaan werken om zo snel mogelijk terug te zijn. Ik bedank iedereen oprecht voor de steun de afgelopen dagen. Dit is niets, tot snel', blijft Gimenez dus positief over zijn comeback.
Gimenez ging in de wedstrijd tegen NAC afgelopen weekend naar de grond en moest uiteindelijk met een brancard van het veld gedragen worden. De verwachting is dat de Mexicaan in de komende drie maanden niet in actie kan komen. De kans is daardoor groot dat hij tot de winterstop de wedstrijden van Feyenoord zal missen. Ayase Ueda of Julián Carranza zal hem vevangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Lekker man dat fysieke datamanagement bij onze club. Dit zag je van verre aankomen stelletje amateurs zijn het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2024 - 08:34 schreef Leuv het volgende:[..] Lekker man dat fysieke datamanagement bij onze club. Dit zag je van verre aankomen stelletje amateurs zijn het. 😂😂😂😂😂😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2024 - 08:34 schreef Leuv het volgende:[..] Lekker man dat fysieke datamanagement bij onze club. Dit zag je van verre aankomen stelletje amateurs zijn het. Kan ik bij jou ook trainingen doen, je bent tenslotte inspanningsfysioloog of o nee fysiotherapeut.... Of gewoon net zo een boerenlul als ik die iets denkt?
;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, hoe vaak ik niet aan het zoeken ben waar die ene trilling achter het dashboard weg komt in de auto. Kan je je de gup-cholera aan ergeren en in één keer vind je die cent die4 ergens achter is gevallen. |
|
|
|