|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2022 door MightyAce -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2022 door MightyAce -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik zie wel een hondje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Off topic Mighty :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verkeerde topic, excuses |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
OHHHHH, Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb het niet over die hond topic vervuilers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit is het ettertje van een spits wat je moet hebben, ja hij zal snel gaan liggen Maar is zelfverzekerd, kijk naar die pingel.... veel overtuiging... Had nog maar moeten zien of Orkun deze gemaakt had.... |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Oei oei, heeft een pingel van Köczü afgesnoept (het is natuurlijk niet goed te praten, het hoort niet maar hij schoot hem wel lekker binnen.) wat nog lang geen zekerheidje was dat ie binnen ging. Één keer goed over praten en zand erover. Klaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben wel klaar met Köczü en zijn vrije trappen / pingels. Wat komt er vooral van het eerste nou terecht. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij heeft wel honger. Dat bevalt mij wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 11:34 schreef VVout het volgende:Ben wel klaar met Köczü en zijn vrije trappen / pingels. Wat komt er vooral van het eerste nou terecht. Die corners :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die vergat ik te melden ja ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor dat die laatste pingel was toegewezen...........dan misgun je toch Gimenez zijn hattrick Nee dat is sportief .... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 11:34 schreef VVout het volgende:Ben wel klaar met Köczü en zijn vrije trappen / pingels. Wat komt er vooral van het eerste nou terecht. ben ik helemaal met je eens , hij eist dat allemaal wel op maar zo'n goede penalty nemer is het totaal niet om over zijn vrije trappen maar te zwijgen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of heeft Gimenez de eerste erste strafschop afgesnoept van…? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pas bij de mogelijke 2e ging orkun ervoor staan ........ |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Vind vooraf afgesproken strafschop nemers eigenlijk niks. Iemand die een beetje in de wedstrijd zit is dan beter,En dat een spits hem neemt vind ik dan niet gek. Laat lekker doen hoor. Van persie en van hooidonk drama, pierre nog boos op em |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 17:08 schreef piet de paler het volgende:Pas bij de mogelijke 2e ging orkun ervoor staan ........en let op ik denk ( gevoel) dat dit ventje de 1ste spits wordt Die is gekomen om naam te maken in Europa. En gaat daar alles voor doen ( hoop ik ) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jup ,maar ik begrijp Slot niet in deze keuze. Ben dol op Kökcü maar iemand die net een seizoen bijna heeft gepiekt op zo'n jonge leeftijd maak je geen aanvoerder ,die laat je doorontwikkelen in mijn ogen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 17:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jup ,maar ik begrijp Slot niet in deze keuze. Ben dol op Kökcü maar iemand die net een seizoen bijna heeft gepiekt op zo'n jonge leeftijd maak je geen aanvoerder ,die laat je doorontwikkelen in mijn ogen. Heb je ook gelijk in |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kökcü raakt dat extra gif kwijt als aanvoerder, dan moet ie zich gedragen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eerste al maar is niet op tv geweest. Zijn wel foto’s van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 17:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jup ,maar ik begrijp Slot niet in deze keuze. Ben dol op Kökcü maar iemand die net een seizoen bijna heeft gepiekt op zo'n jonge leeftijd maak je geen aanvoerder ,die laat je doorontwikkelen in mijn ogen. Lastig om een alternatief aan te wijzen.Hiërarchie moet immers nog vormen met 7/8 nieuwe spelers, Orkun is een soort houvast, stabielere factor.. Denk alleen dat met die aanvoerderstaak minder vrij speelt, mogelijk zelfs door zou kunnen schieten in die leidende rol.
Ik zie Hancko op den duur meer in die taak raken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zet Santi maar als eerste op de lijst want die zat er toch aardig in.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 21:36 schreef FR-Henk het volgende:[..] Lastig om een alternatief aan te wijzen.Hiërarchie moet immers nog vormen met 7/8 nieuwe spelers, Orkun is een soort houvast, stabielere factor.. Denk alleen dat met die aanvoerderstaak minder vrij speelt, mogelijk zelfs door zou kunnen schieten in die leidende rol. Ik zie Hancko op den duur meer in die taak raken. Ik weet niet Henk ,het gaat niet helpen om iemand die band te geven en het vervolgens weer af te pakken. Slot had via de media en aan Kökcü moeten aangeven dat het om een tijdelijke aanvoerderschap gaat totdat de selectie op niveau is . Dan kan je alle kanten op zonder iemand te beschadigen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 22:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet niet Henk ,het gaat niet helpen om iemand die band te geven en het vervolgens weer af te pakken. Slot had via de media en aan Kökcü moeten aangeven dat het om een tijdelijke aanvoerderschap gaat totdat de selectie op niveau is . Dan kan je alle kanten op zonder iemand te beschadigen. Volkomen eens. Nu maar zien of Orkun hiermee om kan gaan. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het is aan gebrek aan beter denk ik. Hij zit al lang in het team en hij kan goed Nederlands. Volgens die criteria heb je volgens mij verder alleen nog Geertruida en Bijlow. En dan kan ik me voorstellen dat je bij Kokcu uit komt. Wellicht kan hij ook nog redelijk Engels en Spaans, dat kan ook nog meespelen zonder dat wij daar van af weten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat maakt goed Nederlands nog uit in deze selectie haha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vind Kokcu helemaal geen people manager, maar goed misschien heb ik het mis. Slot maakt hem tenslotte elke dag mee. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Slot moet gewoon voor elke wedstrijd een getal in z'n hoofd nemen en degene die het raad is aanvoerder. Zo deden wij het ook vroeger. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2022 - 17:38 schreef Gerard_FR het volgende:Slot moet gewoon voor elke wedstrijd een getal in z'n hoofd nemen en degene die het raad is aanvoerder. Zo deden wij het ook vroeger. En dan pispotten voor wie er in 't team zit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
hij staat er helaas weer naast zondag |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Dat er geen ruis is tussen de trainer en de aanvoerder qua uitvoering van taken bijvoorbeeld. Wellicht dat Slot bijvoorbeeld goed Engels kan en Trauner ook (stel dat die aanvoerder zou zijn). Toch kunnen er dan ergens vergissingen ontstaan, omdat beiden hun moedertaal niet spreken Wat dan weer zijn invloed op het gehele team kan hebben tijdens een wedstrijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als Santiago altijd z'n strafschoppen zo neemt, dan zet je hem op nr 1. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wat een pegel, Orkun zou heem geplaatst hebben ???????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, hard geschoten, maar verder niet bijzonder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is beter dan de meesten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Overtuiging is volgens mij het toverwoord bij pingels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou keihard door t midden is niet echt heel sterk |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Als de keeper maar op tijd weg is, is het prima. Bij Kōckcū is het vaak een slap geplaatst balletje..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En bij overtuiging komt ook nodige vernuft bovendrijven. dat zag ik bij Gimenez niet echt. |
|
|
|