|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je was me voor.. senior doet sinds hun aankomst niks anders dan leuren bij de grote competities |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of zijn oude zaakwaarnemer ,als het klopt heeft vanaf afgelopen oktober een nieuwe zaakwaarnemer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 08 januari 2025 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Of zijn oude zaakwaarnemer ,als het klopt heeft vanaf afgelopen oktober een nieuwe zaakwaarnemer Lijkt me een wat meer voor de hand liggende verklaring ja. Ik heb niet de indruk dat hij zijn vader/familie aan de kant heeft geschoven ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat niet. God trouwens ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 januari 2025 - 18:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijkt me een wat meer voor de hand liggende verklaring ja. Ik heb niet de indruk dat hij zijn vader/familie aan de kant heeft geschoven ;) Nee die indruk heb ik ook niet haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad. Al geldt dat voor zo'n beetje het hele eerste elftal, inclusief staf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laten we dan maar met z'n alle een gebedje doen. Misschien helpt het haha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik denk een duiveluitdrijvingssessie. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Altijd leuk als 2 tegenstanders tot dezelfde god bidden...
Blijf t bizar vinden.
Maar ieder zijn ding natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als hij nu vervolgens wel rete scherp en vol energie erin gaat,, kun je echt zeggen er wat speelde😏 en God echt hem helpt, maar we hebben ben ik bang vooral nieuw/extra energie middenveld nodig aangezien tim wang nu al allebei stuk zijn, anders ben ik bang je meer wedstrijden gaat zien waar energie en met name middenveld ontbreekt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hoop in bange dagen. Als Santi goed uit de winterstop komt dan winnen we eenvoudig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zo slecht in het vasthouden van de bal. Elke bal die je hem inspeelt is balverlies. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond Santi nog wel ok eigenlijk. Zeker toen het nog 0-0 was een aantal goede balbehandelingen. Scoort de penalty. Had er zelf nog 1 kunnen/moeten krijgen. En als Read die bal eerder geeft, staat hij (misschien) geen buitenspel.
Verder te weinig in stelling gebracht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 16:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond Santi nog wel ok eigenlijk. Zeker toen het nog 0-0 was een aantal goede balbehandelingen. Scoort de penalty. Had er zelf nog 1 kunnen/moeten krijgen. En als Read die bal eerder geeft, staat hij (misschien) geen buitenspel. Verder te weinig in stelling gebracht. het is wel ok, maar geen topspits. heeft niks in de Europese top te zoeken en zeker niet in de PL. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 16:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond Santi nog wel ok eigenlijk. Zeker toen het nog 0-0 was een aantal goede balbehandelingen. Scoort de penalty. Had er zelf nog 1 kunnen/moeten krijgen. En als Read die bal eerder geeft, staat hij (misschien) geen buitenspel. Verder te weinig in stelling gebracht. werkelijk geen enkele directe hoge voorzet de 16 in,in 97 minuten. Alleen maar data breien. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 20:37 schreef van geil het volgende:[..] werkelijk geen enkele directe hoge voorzet de 16 in,in 97 minuten. Alleen maar data breien. Idd... Het concept deugt gewoon niet...
Volgens Priske zijn data waren we geweldig, maar sorry hoor, het zijn kansen creeren en doelpunten maken dat telt Brian. En als dan vervolgens bij een balverlies op de rand 16 tegenstander, die tegenstander vervolgens binnen 20 seconden ongehinderd een goal kan maken, staat ook het hele team niet goed natuurlijk.
Subtop denken als je dan werkelijk vindt dat het goed was...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aanvoer naar Santi is niet alert of zuiver, maar dan nog is Santi een beperkte voetballer die zich weinig manifesteert in de 16. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met Read vind ik. Echte profs. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Read en Santi staken er mijlenver bovenuit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat jochie haald elke wedstrijd als hij speelt een voldoende en dat is ontzettend knap |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klasbak.
Dit seizoen 16 wedstrijden, 13 goals. 1 goal per 77 minuten.
En dan hadden sommigen het over de nieuwe Jorgensen haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verschil tussn Santi en Caransa is wel erg groot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja goed doordacht ....................5e plaats haalbaar met ik heb nog nooit wat laten zien Uweda en ik wil wel maar kan niet Caransa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 13:58 schreef piet de paler het volgende:Ja goed doordacht ....................5e plaats haalbaar met ik heb nog nooit wat laten zien Uweda en ik wil wel maar kan niet Caransa Als ze met 40 m komen moet je altijd verkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt vanavond een legende. |
|
|
|